Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Σχεδόν 8 καταγγελίες την ημέρα έγιναν το πρώτο τετράμηνο φέτος
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Σχεδόν 8 καταγγελίες την ημέρα έγιναν το πρώτο τετράμηνο φέτος
Οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν από τη μεσολάβησή του με διαγραφή χρεών σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με το ποσό των 31.147,27 ευρώ και με επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, με το ποσό των 12.498,99 ευρώ
Σε 990 ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος τα παράπονα/καταγγελίες, που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου αποζημιώθηκαν τα μέλη του από επιχειρήσεις «που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα», με το ποσό των 56.865,64 ευρώ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή σχετική ανακοίνωση του φορέα. Συγκεκριμένα, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος 246 καταγγελίες, 540 παράπονα, 204 ερωτήματα καταναλωτών.
Οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν από τη μεσολάβησή του με διαγραφή χρεών σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, με το ποσό των 31.147,27 ευρώ και με επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, με το ποσό των 12.498,99 ευρώ.
Ποσό ύψους 6.041,28 ευρώ έλαβαν ως αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα οι καταναλωτές/μέλη του ΚΕΠΚΑ που απευθύνθηκαν σε αυτό, 3.000 ευρώ για ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, 2.100 ευρώ από ασφαλιστικές υπηρεσίες, 1.188 ευρώ από δημόσιες υπηρεσίες, 600 ευρώ από επιστροφές προκαταβολών και 290,10 ευρώ για ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση.
Μεταξύ άλλων, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές "να γίνουν μέλη, στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα". Παράλληλα, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ καλεί τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το Κέντρο, αφού όπως τονίζει, «όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν τα "στραβά" στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά».
Οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν από τη μεσολάβησή του με διαγραφή χρεών σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, με το ποσό των 31.147,27 ευρώ και με επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, με το ποσό των 12.498,99 ευρώ.
Ποσό ύψους 6.041,28 ευρώ έλαβαν ως αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα οι καταναλωτές/μέλη του ΚΕΠΚΑ που απευθύνθηκαν σε αυτό, 3.000 ευρώ για ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, 2.100 ευρώ από ασφαλιστικές υπηρεσίες, 1.188 ευρώ από δημόσιες υπηρεσίες, 600 ευρώ από επιστροφές προκαταβολών και 290,10 ευρώ για ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση.
Μεταξύ άλλων, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές "να γίνουν μέλη, στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα". Παράλληλα, με την ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ καλεί τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το Κέντρο, αφού όπως τονίζει, «όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν τα "στραβά" στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα