Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Δέκα χρόνια στα χαρτιά η Περιφερειακή Βόλου
Δέκα χρόνια στα χαρτιά η Περιφερειακή Βόλου
Δέκα χρόνια ταλαιπωρίας και παλινωδιών μετρά η Περιφερειακή Βόλου αλλά το έργο παραμένει ημιτελές, παρά τα περίπου 100 εκ. ευρώ που εκτιμάται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Μαγνησίας ότι έχουν διατεθεί για τις ανάγκες της σύμβασης.
UPD:
Δέκα χρόνια ταλαιπωρίας και παλινωδιών μετρά η Περιφερειακή Βόλου αλλά το έργο παραμένει ημιτελές, παρά τα περίπου 100 εκ. ευρώ που εκτιμάται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Μαγνησίας ότι έχουν διατεθεί για τις ανάγκες της σύμβασης.
Στο μεταξύ μεσολάβησαν ουκ ολίγα ευτράπελα: κατασκευαστικές ατέλειες, χρεοκοπίες επιχειρήσεων, έλλειψη πολιτικής βούλησης και ακύρωση διαγωνισμών που οδήγησαν σε τέλμα ένα έργο πνοής που θα ανακούφιζε το Βόλο από την αερορύπανση λόγω της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο κέντρο της πόλης.
Το αστείο είναι ότι ο δρόμος συνολικού μήκους 15 χιλιομέτρων που πριν από δύο χρόνια είχε επισκεφτεί απροσδόκητα ο τότε πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής σαν να ήταν καμωμένο, θεωρείται ήδη ξεπερασμένος από σχεδιαστικής πλευράς καθώς δεν διαθέτει ούτε ένα ανισόπεδο κόμβο, σε βασικές αρτηρίες της πόλης ενώ η κατάληξή του οδηγεί στα… χωράφια της περιοχής Αγριάς, αντί να συνδέεται με το υπόλοιπο δίκτυο.
Η περιπετειώδης εργολαβία, εξακολουθεί να καρκινοβατεί παρά τις επαφές που χρονολογούνται από τον Δεκέμβριο του 2010 με τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη και φορείς της Μαγνησίας.
Το έργο έχει σημασία για το νομό καθώς με την ολοκλήρωσή της Περιφερειακής Βόλου θα παρακάμπτεται το κέντρο το οποίο σήμερα αντιμετωπίζει υψηλούς φόρτους εξαιτίας των φορτηγών που κατευθύνονται στις εγκαταστάσεις της ΑΓΕΤ και της BP αλλά και της επιβατικής κίνησης του Πηλίου.
Το θέμα καθίσταται επίκαιρο καθώς σήμερα μεταβαίνει στην περιοχή ο κ. Μαγκριώτης για να εγκαινιάσει τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις του αεροσταθμού της Αγχιάλου.
Στο μεταξύ μεσολάβησαν ουκ ολίγα ευτράπελα: κατασκευαστικές ατέλειες, χρεοκοπίες επιχειρήσεων, έλλειψη πολιτικής βούλησης και ακύρωση διαγωνισμών που οδήγησαν σε τέλμα ένα έργο πνοής που θα ανακούφιζε το Βόλο από την αερορύπανση λόγω της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο κέντρο της πόλης.
Το αστείο είναι ότι ο δρόμος συνολικού μήκους 15 χιλιομέτρων που πριν από δύο χρόνια είχε επισκεφτεί απροσδόκητα ο τότε πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής σαν να ήταν καμωμένο, θεωρείται ήδη ξεπερασμένος από σχεδιαστικής πλευράς καθώς δεν διαθέτει ούτε ένα ανισόπεδο κόμβο, σε βασικές αρτηρίες της πόλης ενώ η κατάληξή του οδηγεί στα… χωράφια της περιοχής Αγριάς, αντί να συνδέεται με το υπόλοιπο δίκτυο.
Η περιπετειώδης εργολαβία, εξακολουθεί να καρκινοβατεί παρά τις επαφές που χρονολογούνται από τον Δεκέμβριο του 2010 με τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Μαγκριώτη και φορείς της Μαγνησίας.
Το έργο έχει σημασία για το νομό καθώς με την ολοκλήρωσή της Περιφερειακής Βόλου θα παρακάμπτεται το κέντρο το οποίο σήμερα αντιμετωπίζει υψηλούς φόρτους εξαιτίας των φορτηγών που κατευθύνονται στις εγκαταστάσεις της ΑΓΕΤ και της BP αλλά και της επιβατικής κίνησης του Πηλίου.
Το θέμα καθίσταται επίκαιρο καθώς σήμερα μεταβαίνει στην περιοχή ο κ. Μαγκριώτης για να εγκαινιάσει τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις του αεροσταθμού της Αγχιάλου.
Το ΤΕΕ Μαγνησίας ζητά από το υπουργείο την διενέργεια εργολαβίας –σκούπας, με την οποία θα ολοκληρωθούν όλες οι συμπληρωματικές συμβάσεις (από τον κόμβο Λαρίσης μέχρι την σήραγγα της Γορίτσας) καθώς ο δρόμος αντιμετωπίζει προβλήματα ασφάλειας. Με την εργολαβία αυτή θα δοθεί λύση σε θέματα ηλεκτροφωτισμού, αντιολισθητικής στρώσης, ηχοπετάσματα, παράπλευρο δίκτυο, αντιπλημμυρικά έργα και σήμανση.
Ζητά επίσης να ξεμπλοκάρει η εργολαβία της τεχνικής εταιρείας ΜΕΛΚΑ, η οποία κατασκευάζει το έργο της σήραγγας και της κοιλαδόγεφυρας και οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και έξι μήνες, λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας. Επιπλέον ζητά να επανεξεταστεί η μελέτη που αφορά τον δρόμο που οδηγεί στην παραλιακή οδό της Αγριάς, στην τοποθεσία «Αστέρια», καθώς ενώ αναμένεται να δεχθεί οχήματα μεγάλου βάρους, έχει σχεδιαστεί για ηπιότερα φορτία.
Ζητά επίσης να ξεμπλοκάρει η εργολαβία της τεχνικής εταιρείας ΜΕΛΚΑ, η οποία κατασκευάζει το έργο της σήραγγας και της κοιλαδόγεφυρας και οι εργασίες έχουν σταματήσει εδώ και έξι μήνες, λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας. Επιπλέον ζητά να επανεξεταστεί η μελέτη που αφορά τον δρόμο που οδηγεί στην παραλιακή οδό της Αγριάς, στην τοποθεσία «Αστέρια», καθώς ενώ αναμένεται να δεχθεί οχήματα μεγάλου βάρους, έχει σχεδιαστεί για ηπιότερα φορτία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα