Τεχνολογία και μάρκετινγκ: Ανοιχτή συζήτηση με διεθνή ονόματα και Έλληνες opinion leaders

Τεχνολογία και μάρκετινγκ: Ανοιχτή συζήτηση με διεθνή ονόματα και Έλληνες opinion leaders

Συντονιστές οι δημοσιογράφοι Στέλλα Κάσδαγλη, Αντώνης Σρόιτερ και Πόπη Τσαπανίδου

Τεχνολογία και μάρκετινγκ: Ανοιχτή συζήτηση με διεθνή ονόματα και Έλληνες opinion leaders
Τα Digital Disruption Sessions
, μια πρωτοβουλία ανοικτών συζητήσεων για το ρόλο των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και την κοινωνία, που πραγματοποιείται στις 3 Μαρτίου στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum από τη
VALUECOM, με την υποστήριξη της Vodafone, υποδέχεται σημαντικούς εισηγητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να έρθει σε επαφή με τους guru της ψηφιακής εποχής. Το συνέδριο διαρθρώνεται σε 3 θεματικές ενότητες, όπου διεθνώς καταξιωμένοι ομιλητές πλαισιώνονται από πάνελ συζήτησης αποτελούμενα από κορυφαία στελέχη, επιχειρηματίες και δημιουργούς της εγχώριας και διεθνούς σκηνής. Ακολουθούν, αναλυτικά, οι ενότητες και οι ομιλητές των Digital Disruption Sessions:
Κλείσιμο

“Technology empowers the community / the new CSR : empowerment through training & education”
 

Για το ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της κοινωνικής ευθύνης θα μιλήσει η Leila Janah, ακτιβίστρια και  CEO των Samasource και LXMI, δύο εταιρειών με αποστολή να περιορίσουν την παγκόσμια φτώχεια συμβάλλοντας στη δημιουργία θέσεων εργασίας. Θα ακολουθήσουν εισηγήσεις από σημαντικές προσωπικότητες:

Cyril Claquin, Managing Director, Pernod Ricard Hellas
Εύα Καϊλή, ευρωβουλευτής
Γιώργος Νικολετάκης, συνιδρυτής The Tipping Point
Μαρία Σκάγκου, Επικεφαλής Νομικών και Εξωτερικών Σχέσεων, Vodafone Ελλάδας
Μαρία Φουντά, ‎Country Marketing Manager, ‎Google Ελλάδας
Το πάνελ θα συντονίσει η δημοσιογράφος Στέλλα Κάσδαγλη

“New media: The rise of the micro-influencer & experience building”

Η αυξανόμενη επιδραστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το φαινόμενο των micro-influencers θα αποτελέσει το θέμα συζήτησης για το 2ο πάνελ, του οποίου θα ηγηθεί η Jessica Gioglio, συγγραφέας και Digital & Social Media Strategist. Στη συζήτηση θα συμμετέχουν οι:

Αθηνά Γεωργιάδου, Content Director, Stardust Influencers Agency
Γαλάτεια Λασκαράκη, Διευθύντρια, Marie Claire Ελλάδας
Κώστας Μυλωνάς, Executive Marketing Director, Unilever 
Άκης Πετρετζίκης, Chef και Διευθύνων Σύμβουλος, Akis Petretzikis Ltd

Το πάνελ  θα συντονίσει η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου

“Health, Banking & Insurance disrupted”

Την επιρροή των νέων τεχνολογιών στους κλάδους της Υγείας, της Τραπεζικής και των Ασφαλίσεων θα αναλύσει η  Andra Keay, Managing Director της Silicon Valley Robotics, και θα τοποθετηθούν σχετικά οι:

Bassim Haidar, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Channel IT
Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Interamerican Group
Αλέξης Πανταζής, συνιδρυτής and Διευθύνων Σύμβουλος, Hellas Direct
Έφη Πρεσβεία, Digital Financial Services Lead, Management and Technology Consulting, Accenture

Το πάνελ θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Αντώνης Σρόιτερ.

Τα Digital Disruption Sessions θα πραγματοποιηθούν στις 3 Μαρτίου στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum, στο ξενοδοχείο Αμαλία στους Δελφούς, από τις 14.30 έως τις 18.00.
Η εγγραφή στα Digital Dissruption Sessions είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register.
Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης