
Ατομα μετα απο συγκεκριμενη ηλικια δεν θα πρεπει να οδηγουνε.... Βλεπω κατι γερους στο χωριου μου εκτος του οτι δεν μπορουν να πανε βημα, οδηγουν αργα και επικίνδυνα.Και οταν ερχονται Αθηνα νομιζουν οτι φταινε οι αλλοι...
Μάγκες το πρόβλημα που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι η κατάσταση,οι συνθήκες που μας αναγκάζουν να κυκλοφορούμε με τέτοια αρχαία σαράβαλα καθημερινά σε εθνικές και να παίζουμε τη ζωή μας κορώνα-γράμματα.Οι παχιές λαμαρίνες και τα aftersales φρένα ήτανε ιστορίες άλλων εποχών!Τα δεδομένα έχουν αλλάξει και εμείς σαν λαός στερούμαστε αγαθά που άλλοι τα έχουν δεδομένα.
Για το πρωτο συμφωνουμε αλλα για το οτι ηταν χρεπι που το ξερεις σιγουρα? Μπορει να ηταν αριστα συντηρημενο με τα σερβις του, λαστιχα, φρενα, αμορτισερ...Μην κρινεις απ την ηλικια του αυτοκινητου μονο. Εμενα ειναι του '96 και ειναι αλλαγμενα και σε αριστη κατασταση ολα τα ζωτικα μερη
Η πλακα ειναι οτι ο παππους μπορει να ειχε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκινητο (2λιτρο) χωρις πινακιδες λογω τελων και να κυκλοφορουσε με το κουβαδακι οπως και πολλοι απο εμας (εμου συμπεριλαμβανομενου). Με το πραγματικο αυτοκινητο η καταληξη θα ηταν διαφορετικη.
πρώτα διαβάζουμε το EURONCAP και μετά αγοράζουμε αυτοκίνητο! 2) το αυτοκίνητο έχει κοπεί και από τα ειδικά ψαλίδια της πυροσβεστικής.
Εχουν ολοι τα χρηματα ν αγοραζουν καινουρια υπερασφαλη αυτοκινητα? Οσοι εχουν παλια τι προτεινεις να κανουν? Πρεπει να βουταμε τη γλωσσα στον εγκεφαλο πριν αμολησουμε κατι...
Δες κανα video στο you tube από iihs να δεις πόσο ασφαλή είναι τα 5άστερα του euroncap. By the way αν πεσεις σε small overlap πάνω σε μπαριέρα νταλίκας, δεν πα να χεις ένα ουρανό αστέρια, πρέπει να έχεις leopard για να γλυτώσεις.
ξεκίνησε και άλλο το που βρέθηκε ένα αυτοκίνητο σε ένα τροχαίο. Μη γράφετε πορίσματα απο το πληκτρολόγιο.
Στην φωτογραφία, φαίνεται η νταλίκα να έχει περάσει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Έτσι δεν είναι;
Καραμπινάτη είσοδος της νταλίκας στο αντίθετο ρεύμα και μάλιστα χωρίς φρενάρισμα. Δεν φαίνονται ούτε ιδιαίτερα ίχνη φρεναρίσματος στην φωτό με την οπίσθια όψη της νταλίκας, αλλά ούτε και "δίπλωμα" της νταλίκας απόρροια ενδεχόμενου απότομου φρεναρίσματος.
Αν τρακάρεις με νταλίκα με πολλά χμ δεν εχεις τύχη ακόμα και αν είσαι μεσα σε mercedes s class. Το συγκεκριμένο punto όμως όπως και το 106 ραλυ που είχα, ακόμα και με 40χμ να τρακάρουν με άλλο αυτοκίνητο οι επιβάτες θα πάνε στον άλλο κόσμο. Πατήστε στο youtube saxo crash test και θα δείτε πως γίνεται το αμάξι. Λες και τρακάρει με 200χμ σε τοίχο... Πλεον σχεδον όλα τα καινούργια αυτοκίνητα βγάινουν και με abs και με esp και φυσικά εχουν και καλή παθητική ασφάλεια.
Το 2003 τράκαρα με Punto toy '94 στο πίσω μέρος αγροτικού που είχε ηλιθιωδώς σταματήσει-παρκάρει στο δεξί ρεύμα της παλιάς εθνικής Κομοτηνής - Ξάνθης χωρίς φώτα, χωρίς αλάρμ χωρίς τίποτα. Εγώ κι η γυναίκα μου δεν πάθαμε τίποτα το Punto μας άφησε χρόνους. Βρήκα την καρότσα του αγροτικού με το εμπρός δεξί μισό του Punto και έφερα 45 σβούρες μέχρι να σταματήσω. Όποιος το έβλεπε δεν πίστευε ότι από κει μέσα βγήκαμε σώοι. Όλοι ρωτούσαν, όταν το έβλεπαν, ποιος οδηγούσε..