
εχει δικιο ο φιλος παρακατω Οταν νοικιαζεις καποιο μεσο και χρησιμοποιοεις το ονομα σου, εισαι υπευθυνος για αυτο. Ομοιως τα προϊοντα "φασον". Αλλος τα κατασκευαζει, αλλα αυτος που εσει τη "σταμπα" του επανω ειναι αγορανομικα υπευθυνος για την ποιοτητα τους
Επιπλέον, οι Ιταλικές εισαγγελικές αρχές φαίνεται να έχουν δίκιο για καθυστερήσεις και γι αυτό τα ΜΜΕ μας θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικά στο μέλλον για το πώς χρωματίζουν την παρεχόμενη πληροφόρηση, αν θέλουν να είναι αντικειμενική. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ εδώ, μόλις "αργά το βράδυ της Παρασκευής" (δηλ. αργά το βράδυ της 2ας Ιαν. 2015) οι δικές μας λιμενικές αρχές (προφανώς βασισμένες σε πληροφόρηση και επεξεργασία στοιχείων της ΑΝΕΚ, επεξεργασία η οποία ενδέχεται να καθυστέρησε λόγω χαμηλής ποιότητας διαδικασίες επιβίβασης της ΑΝΕΚ) κοινοποίησαν τα πλήρη στοιχεία των επιβαινόντων. Δηλαδή, μετά την παρέλευση της 28ης, 29ης, 30ης, 31ης Δεκ. 2014 και 1ης, 2ας Ιαν. 2015 (δηλαδή, συνολικά 6 ημέρες).
Έχουμε τρελλαθεί τελείως! Η ενημέρωση που μας παρέχεται από όλες τις κατευθύνσεις στην Ελλάδα αφορά στο τι συνέβη σε ένα Ιταλικό πλοίο που ταξίδευε μεταξύ Ελλάδας κι Ιταλίας κι όχι σε ένα πλοίο της ελληνικής ακτοπλοϊκής εταιρείας ΑΝΕΚ που έκανε το δρομολόγιο Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. Αν είμαι επιβάτης της ΑΝΕΚ, των Μινωϊκών, της Superfast ...., όταν μπαίνω σε ένα πλοίο βαμμένο απ' έξω με το όνομα της εταιρείας (ANEK LINES στη περίπτωση μας) όπως όλα τα άλλα πλοία της ακτοπλοϊκής εταιρείας, θα πρέπει από εδώ κι εμπρός να βρίσκω τρόπο να μαθαίνω αν είναι πραγματικά ιδιοκτησία της ακτοπλοϊκής ή νοικιασμένο ή δανεισμένο ή χαρισμένο .... για να ξέρω ποιόν πληρώνω και ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη για την μεταφορά μου? Κάποια εποχή διαβάζαμε ότι η Ολυμπιακή νοίκιαζε αεροπλάνα και πληρώματα από διάφορες απίθανες χώρες. Αν γινόταν δηλαδή ατύχημα η ευθύνη θα αναζητείτο π.χ. στο "Τρινιντάτ" κι όχι στην ΟΑ? Μας αφορούν σαν επιβάτες/πελάτες οι συμβάσεις μεταξύ εταιρειών (αγορά ή ενοικιασμός μεταφορικού μέσου) ή τελικά για ποιά εταιρεία πετάει το αεροπλάνο ή ταξιδεύει το πλοίο? Και εδώ μιλάμε για ένα πλοίο βαμμένο με την επιγραφή ANEK LINES, δεν ήταν κάλυψη μια στιγμιαίας ανάγκης με αλλαγή πλοίου! Εξακολουθούμε να βλέπουμε φωτογραφίες του πλοίου που να μην δείχνουν την επιγραφή ANEK LINES!!! Ταυτόχρονα καμιά κουβέντα δεν γίνεται έστω για διερεύνηση (με μελλοντική αξια) του τι θα μπορούσε να έχει κάνει καλύτερα το λιμενικό στην Ελλάδα για το πώς φορτώνονται και ταξιδεύουν τα πλοία. Δεν είναι τυχαία τα ατυχήματα την περίοδο εορτών κι αργιών. Είμαστε μάρτυρες μια πρωτοφανούς συνομωσίας εθνικής σιωπής όλου του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Η αντιπολίτευση καταγγέλνει τα πάντα και εδώ δεν βλέπει τίποτα! Έχουμε μια εταιρεία λαϊκής βάσης των Χανίων, της κοινωνίας των Μητσοτάκηδων και του Σταθάκη, μια εταιρεία με μεγαλομέτοχο Βαρδινογιάννη, με μικρότερη σημασία τη συγγένεια με την Κεφαλογιάννη, οι λιμενικοί ψηφίζουν κι αυτοί στις εκλογές, οι ναυτικοί επίσης, ... μούγκα λοιπόν! Δεν εμφανίζονται ούτε καν δηλώσεις ναυαγών να ααναφέρονται στην ΑΝΕΚ.... εντλέως ανεξήγητο! Μέχρι κι αυτοί "βλέπουν" Ιταλούς ή λογοκρίνεται ότι βλέπουμε? Κρητικός σασμός!
Σωστος και με το παραπανω φιλε μου .. Ερχονται ομως εκλογες και κανεις δεν θα πειραξει τους Κρητικους ουτε τους Βαρδινογιαννηδες αλλά και την SUPERFAST αλλωστε μην ξεχναμε για οσους ξερουν οτι ΑΝΕΚ και SUPERFAST κανουν μαζι το δρομολογιο της Ανκονα !!! Εγω ταξιδευω πολυ συχνα στην Ιταλια για δουλειες και ταξεδευω σχεδον παντα με τις Μινωικες αλλα και αυτα τα πλοια ανηκουν στον Grimaldi (με Ιταλικη σημαια) τα εισητηρια ομως και η ευθυνη ειναι των Μινωικων γραμμων!! αντιστοιχα και για το NORMAN ATLANTIC η ευθυνη βαραινει την ΑΝΕΚ.. αλλωστε η φορτωση του πλοιου εγινε σε Ελληνικα λιμανια ... Ενα αλλο μεγαλο θεμα ειναι γιατι η ΑΝΕΚ ΔΕΝ δρομολογει τα ΔΙΚΑ της ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ πλοια (αν δεν κανω λαθος 11 στον αριθμο ) και χρησιμοποιει νοικιασμενα RO/RO πλοια σχεδον πανομοιοτηπα και στην γραμμη της Βενετιας ...
Ποτέ δεν είμασταν Ευρώπη. Απλά είχαμε ευρώ στη τσέπη και κάναμε τάχαμου τους Ευρωπαίους. Αυτή είναι η Ελλάδα, σας το είπε κατάμουτρα ο ευχαριστάκιας με το Σάμινα και εσείς τον καταψηφίσατε γιατί θέλετε και άλλα Σάμινα. Σαπιοκάραβα σκυλοπνίχτες των τριων νταβατζήδων που έχουν μοιράσει το Αιγαίο μεταξύ τους μας πνίγουν και εμείς δεν κάνουμε τίποτα γιατί "πνίγηκαν άλλοι"
Καπου τα μπερδεψες.Η αληθεια ειναι οτι τα τελευταια χρονια (οχι πανω απο 10) εχουν μπει ολοκαινουρια πλοια με ολες τις προδιαγραφες ασφαλειας για να εξυπηρετησουν τις θαλασσιες συγκοινωνιες,σε ποσοστο πανω απο 70%.Το γεγονος οτι εγινε αυτο το τραγικο συμβαν με το συγκεκριμενο πλοιο δεν σημαινει οτι ταξιδευει ο κοσμος με σαπιοκαραβα οπως λες.
Ενα άρθρο για το ναυαγιο με τις ευλογίες της ΑΝΕΚ και του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας...
οι κανόνες και η νόμοι του Ναυτικού δικαίου έχουν σαφώς τις αιτίες, αλλά και τις σκοπιμότητες που προκάλεσαν την Ναυτική τραγωδία. Η καθυστέρηση στην αποστολή SOS απο τον Ιταλό πλοίαρχο , η παλινδρόμηση του πλοίου απο τα ελληνικά χωρικά ύδατα στα Ιταλικά εν μέσω πυρκαιάς, κρύβουν σκοπιμότητες και αποτελούν την ουσία της τραγωδίας,τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...κρίμα στον κόσμο που χάθηκε...
δικό σου, καχύποπται. Πήγαινε να το παραλάβεις. Εκεί πήγε το μυαλό σου; Αθεόφοβε! Οτιδήποτε επιβιβάζεται στην ΑΝΕΚ, υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο. Βέβαια, υπάρχουν παραβάσεις που δεν μπορεί να συλλάβει ο ανθρώπινος νους. Αλλά 40 χρόνια απέδειξε η ΑΝΕΚ, ότι μπορεί να λειτουργήσει από μόνη της θαυμάσια και με αξιοπρέπεια. Η συνεργασία με τους Γκριμάλντι ή άλλους ξένους παράγωντας επέφερε δρυμία αναστάτωση. Οι Έλληνες ταξιδιώτες αντέδρασαν σφόδρα. Δεν ανέχθηκαν ιταλική κατοχή σε πλοίο που φέρει ελληνικό όνομα. Η απόφαση της ΑΝΕΚ να συνεργαστεί με ιταλικές εταιρείες, αποδείχθεικε τόσο λανθασμένη όσο και μακάβρια. Ήταν αναμενόμενο! Σήμερα αποδεικνύεται ότι είχαν δίκηο τότε που οι Έλληνες ταξιδιώτες διαμαρτυρήθηκαν εντόνως εκφράζοντας σφόδρα την δυσφορία τους. Αισθάνθηκαν, όχι ως επιβάτες, αλλά ως εμπόρευμα. Η νταλίκα έλαβε προτεραιότητα μπροστά στον άνθρωπο. Τα μεγάλα τουριστικά Ferry απεσύρθηκαν από το δρομολόγιο Βενετία -Πάτρα. Μπήκαν ειδικά οχηματαγωγά για μεταφορά της νταλίκας. Ο άνθρωπος έπαψε να μετράει. Παρά τα σφάλματα και τις παραλλήψεις θα πρέπει να δοθεί επαρκεί βοήθεια στην ΑΝΕΚ να σταθεί μόνη της στα πόδια της. Χωρίς ξένη βοήθεια. Μα είναι αυτονόητο! Με τον πόλεμο της Γιουγκοσλαυας αποκόπηκε η Ελλάδα από την Ευρώπη. Αν συμβεί το ίδιο με την κατάργηση των δρομολογίων Βενετία- Πάτρα, τότε η απομόνωση της χώρας μας από την ΕΕ θα είναι περιπέτεια ανυπολογίστων συμφορών. Λίγη πρόβλεψη δεν βλάπτει.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 1Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥς ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥς ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΡΑΓΙΚΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΠ ΤΙς ΕΡΕΥΝΕς....εχει βαλει 1ο θεμα στο δελτιο τα κομματα και το τι ειπε ο τσιπρας -ΑΙΣΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ.-ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΠ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ. 18 ΛΕΠΤΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕς