
Ο αξιότιμος κύριος εισαγγελέας πρέπει να απαγγείλει κατηγορίες στον πλοίαρχο πρώτα και μετά στους υπόλοιπους διοτιψέτσι λένε οι κανόνες Δικαίου. Αν ισχύει οτι όταν είχε την φωτιά έπλεε κοντά στην Κέρκυρα και επέλεξε να συνεχίσει τότε είναι αχρηςτος και εγκληματίας. Όταν είσαι σε κατάσταση ανάγκης δεν ισχύουν εντολές από πουθενά. Κάνεις ότι χρειάζεται για την ασφάλεια του σκάφους και των επιβαινόντων!
Απολυτο δικιο εχει ο Ιταλος εισαγγελεας και ο καπετανιος. Που είναι η λιστα επιβατων από τον τελευταιο λιμενα αποπλου του πλοιου??? Ελληνικο λιμανι ηταν, αρα το λιμεναρχειο και η ΑΝΕΚ επρεπε από την πρωτη ωρα να δωσουν την ΑΚΡΙΒΗ ΛΙΣΤΑ επιβατων με ονοματεπώνυμα, εθνικότητες, ηλικιες!!!!!!!!!!! Αλλα εδώ σε μια τεοια μπανανιά κανεις δεν ξερει τιποτα, κανεις δεν είναι υπεύθυνος για τιποτα. Μπηκαν στο πλοιο οσοι και οποιοι ηθελαν, μπηκαν οσα-οποια αυτοκίνητα ηθελαν με ΟΤΙ ΦΟΡΤΙΟ γουσταρουν οι εταιρειες μεταφορων για τις νταλίκες τους, Κανενας δεν κανει ελεγχο σε τιποτα. ΜΠΑΝΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ.
Κάπτεν σόρρυ αλλά ξέρεις πολύ καλά όπως φαντάζομαι σε έχουν μάθει (ελπίζω) οτι τον τελευταίο λόγο πάνω στο βαπόρι σου τον έχεις εσύ, πόσο μάλλον όταν το βαπόρι είναι χρονοναυλωμένο στην ΑΝΕΚ επομένως ουσιαστικά δεν δουλεύεις για αυτούς. Εαν αφήνεις εσύ παραπάνω άτομα να ανέβουν απάνω πως θα το ξέρει ο άλλος στο γραφείο; Δε λέω, μάγκας που έφυγες τελευταίος όπως πρέπει να κάνει κάθε καπετανέος που σέβεται την πάρτη του σε τέτοιες περιπτώσεις, άλλα η αλήθεια να λέγεται. Τον τελευταίο λόγο τον έχει ΠΑΝΤΑ ο καπετάνιος.
Ο Ιταλός ειςαγγελεας ειναι το λιγότερο απροςεκτος. Εξέταση της αλληλογραφίας στην οποία παραπέμπει το άρθρο αποκαλύπτει ότι η λίστα επιβαινόντων που προώθησαν οι ελληνικές αρχές στις ιταλικές αρχές ήταν στην πραγματικότητα η λίστα που έλαβαν από τους Ιταλούς πλοιοκτήτες (Vincentini), συνημμένη μάλιςτα σε μήνυμα που οι πλοιοκτήτες απέστειλαν στις ιταλικές αρχές με κόπια στις ελληνικές.
όσοι είναι σχετικοί γνωρίζουν ότι ο Ελληνικός Θάλαμος Επιχειρήσεων του ΥΕΝ ,κάνει άψογα τη δουλειά του, με τεράστια εμπειρία,αξιοπιστία και σχεδιασμό. Τώρα αν πετάνε 2-3 super puma από τα 12, τα ελικόπτερa Dauphin δεν πέταξαν ποτέ, μεγάλος αριθμός σκαφών του ΛΣ είναι εκτός λειτουργίας τα VTS εκτός λειτουργίας επίσης χρόνια τώρα, ψάξτε αλλού να βρείτε τις αιτίες (ξέρετε που)...τέλος όσο αφορά τους Ιταλούς ναυτικούς ,απλά ρωτήστε όσους σχετικούς με τη θάλασσα (πληρώματα Ελληνικών πλοίων, ΛΙμενικούς,Πλοηγούς, κυβερνήτες Α/Κ, λιμενεργάτες κ.λ.π) δουλεύουν από Πάτρα μέχρι Κέρκυρα να σας πουν σχετικά...
λυπαμαι πολυ που υπαρχουν δολοφονοι σε ολα τα ποστα και σκοτωνουν ποικιλοτροπως αθωους πολιτες.
Επίσημη διαμαρτυρία ΤΩΡΑ για τις ανακρίβειες
Σωστά. Τα ΜΜΕ μας (σε κανάλια, εφημερίδες, ιστοσελίδες) συστηματικά διαστρεβλώνουν τις Ιταλικές περιγραφές. Ενώ οι Ιταλοί μπορεί να λένε ότι για τις λίστες επιβαινόντων ευθύνεται η ΑΝΕΚ (όποιος έχει κάνει τις διαδικασίες check in στα λιμάνια της Πάτρας το ξέρει άλλωστε πολύ καλά ότι οι ελληνικές εταιρείες διεκπεραιώνουν αυτές τις διαδικασίες στα συστήματά τους), αλλά τα ΜΜΕ μας ταυτίζουν τα όποια περιστατικά προχειρότητας της ΑΝΕΚ με "κατηγορίες κατά της Ελλάδας"; από πού κι ως πού η Ελλάδα ταυτίζεται με την επιχείρηση ΑΝΕΚ;