Όλα τα ονόματα των καθηγητών που μετατάσσονται και πού πάνε

Δείτε τη λίστα με τα 4.600 ονόματα που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας

Ανακοινώθηκαν σήμερα  από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των 4600 εκπαιδευτικών που μετακινούνται από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα:

Για 6.041 πλεονάζουσες θέσεις, προκηρύχτηκαν 4.600 κενές θέσεις προς πλήρωση.

Οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Υπουργείου ξεπέρασαν τις 5.750.

Οι θέσεις  που επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί με την υποβολή των αιτήσεων προτίμησής τους  έφτασαν τις  3.495, όσες και τελικά είναι οι μετακινήσεις της ανακατανομής των εκπαιδευτικών.

Από αυτές οι 2.495 θα καλύψουν εκπαιδευτικές θέσεις εντός της Περιφερειακής Διεύθυνσης και στην πόλη που ήδη βρίσκονται.

Οι ειδικότητες που μετατάσσονται είναι Γυμναστές, Καθηγητές Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών, ειδικότητες που διδάσκουν τα αντικείμενα που προβλέπονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Δημοτικών Σχολείων.

Πατήστε εδώ και δείτε τη λίστα με τα ονόματα

ΣΧΟΛΙΑ (23)

Giannis B

Γιατί να μην θέλει την κόρη του άριστη δηλαδή; Εγώ ψάχνω στην δουλειά μου τον πιο αποδοτικό υπάλληλο. Φυσικά και θα πάρω πιο εύκολα αυτόν που είναι άριστος μια ζωή. Σημαίνει ότι ψάχνει την τελειότητα στην δουλειά του και δεν βαριέται. Αυτή η αριστερή σας ιδεολογία με τις ίδιες ευκαιρίες στους μέτριους μας έφτασε εκεί που είμαστε.

Διαφάνεια

Γιατί δεν υπάρχει η μοριοδότηση;

ΠΑΝΤΕΛΗΣ

Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Η Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ,ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΜΕΘΗΜΑΤΩΝ ,ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΙΘΗ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ .ΟΤΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ Η Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΗ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΜΠΑΘΗ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΗ. Η ΜΕΤΑΔΟΔΗΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΩΣ ΑΠΟΔΗΔΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΗ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΗΣΤΩΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΠΙΔΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ .ΙΟ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΥΝΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΟΥ. ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ Η ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΧΩΛΕΝΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΕΚΕΙΝΗ Η ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΩΣΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΕΡΘΗ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΟΙΧΤΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΠΑΡΑ ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΤΕ ΝΤΡΕΠΩΣΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΗΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΗΛΗΣΕΙΣ. ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ .Η ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΠΑΡΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ .ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΗ ΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΥΤΟΙ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΤΑΔΙΑ, ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΙΣΑΝ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ .ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΗ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΗ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΣΕΡΒΙΡΗΣΜΕΝΟ.

αβγ

Άμα ο δάσκαλος έχει τέτοιες μπουμπούνες μαθητές σα και σένα..για αυτό θέλει να τελειώνει το ωράριο του όσο το δυνατόν πιο γρήγορα..

Ναι καλα...

Ρε φιλε, αν δεν κανεις πραγματικα πλακα με τον τροπο που γραφεις, ημαρτον... Ολοι κανουμε λαθη και μας φευγουν ακομα και χοντρα ορθογραφικα που και που, αλλα εσυ μας τσακισες.

ee

22:44 βλεπεις ειχαν προηγουμενα οι καθηγητες με την κορη σου ,την ξερανε και απο πριν και της βαλανε 14 η 15.α!ρε ξυλο που θελουμε κι εμεις οι γονεις,ευνουχισαμε τους καθηγητες απο το να κανουν παρατηρηση στα παιδια μας μην τυχον και παθουν( ψυχολογικα) . αποτελεσμα φραπεδοπαιδα και κολλημενα στους υπολογιστες χωρις προσωπικη γνωμη ,οι δε καθηγητες αδιαφοροι γιατι τους καναμε εμεις.

guest

" Όσοι υπηρετούν σε συγκεκριμένη Διεύθυνση προηγούνται κατά τη μετάταξη, εφόσον έχουν ζητήσει μετάταξη εντός της ίδιας Διεύθυνσης σε σχέση με άλλους που υπηρετούν σε άλλη Διεύθυνση;. Απάντηση: ΝΑΙ γιατί η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν..." Εννοεί και τους αποσπασμένους. Άλλο ένα μεγάλο σκάνδαλο! Τα έχω όλα σε excel. Το πρωί στη Διεύθυνση Προσωπικού του Υπουργείου για ένσταση. Όποιος νομίζει πως αδικείται (με στοιχεία) να ακολουθήσει.

μεταταγμένος

Όχι, δεν εννοεί τους αποσπασμένους.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΥΤΖΑΜΑΝΗΣ

1. Τα μαθηματικά σου θέλουν φρεσκάρισμα γιατί 1 βαθμός δεν πέφτει από ένα 14 και ένα 15...ακόμη κι αν υποθέσω οτι στα υπόλοιπα μαθήματα ο Μ.Ο. είναι 19,5. Αλλά άστο αυτό. 2. Για να παίρνει τόσο χαμηλούς βαθμούς στα δύο μαθήματα δεν σημαίνει οτι η κόρη σου είναι ατάλαντη, αλλά οτι είναι ΑΔΙΑΦΟΡΗ για τα μαθήματα και τότε καλά κάνουν οι καθηγητές 3. Δεν θα κάτσω να σου αναλύσω τι σημαίνει η λέξη ΠΑΙΔΕΙΑ αλλά θα ευχηθώ να την αποκτήσει η κόρη σου στις υπόλοιπες 5 τάξεις που τις απομένουν. 4. Κάτι άνθρωποι σαν εσένα έχουν διαλύσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και έχουν εισάγει την ¨έλα μωρέ¨ στάση ζωής σε αυτό...Πόσες φορές έχεις πάει στις συγκεντρώσεις γονέων για να κάνεις φασαρία για βαθμούς; Οπότε λέει ο δάσκαλος έλα μωρε βάλτου ένα 19 να μη με πρήζει... 5. Και μπορώ να πω και άλλα για το μέλλον αλλά βαρέθηκα...θα τα λουστείς όταν και αν περάσει σε ΑΕΙ/ΤΕΙ...

TIM

Εύχομαι περαστικά σου και καλό κουράγιο στην κόρη σου...

δημητρης

με 14 στην μουσικα και 15 στα καλλιτεχνικα δεν την βλεπω ουτε για τραγουδιστρια ουτε για καλλιτεχνη

αριστοτερος του αριστου

O γιος μου έβγαλε μέσο όρο 20.00 στην Α.' Γυμνασίου. φοβαμαι οτι κατι εχει... μηπως να εκανε μια αιτηση στο υπουργειο να γινοταν διευθυντης?? Δεν τον θέλω τοσο άριστο μαθητη! Λετε να βγαλει κανα προβλημα αργοτερα και να γινει υπουργος???

ΝΙΚΟΣ ΓΚΡΕΤΣΑΣ

Η κόρη μου έβγαλε μέσο όρο 18.50 στην Α.' Γυμνασίου αντί του 19.50 διότι κάποιος ΜΟΥΣΙΚΟΣ της έβαλε 14 και μια κυρία στα καλλιτεχνικά 15 ! Την θέλω άριστη μαθήτρια και όχι τραγουδίστρια η καλλιτέχνη !

Vlima

Είσαι βλήμα τελείως...με τετοια μυαλά φαντάσου τη διαπαιδαγωγηση δινεις στη κορη σου να σεβετε και να τιμά θεσμούς.

@

Εχω διαβασει βλακειες και βλακειες εδω μεσα, χρυσαυγιτες να γραφουν ΤΙΣ αηδιες αλλα αυτο τα ξεπερναει ολα!! Την καημενη την κορη σου... εισαι και αντρας τι να σου πω!

ΚΚ

Και τι νομίζεις ότι είναι οι βαθμοί ανόητε; Σχετικοί και υποκειμενικοί είναι. Και δεν έχουν καμιά μα καμιά αξία στην πραγματική ζωή. Νάξερες πόσους αριστούχους μαθητές μου βλέπω σήμερα να φυτοζωούν ως άνεργοι δικηγόροι και πόσους άλλους με μέτριους βαθμούς να έχουν δημιουργήσει καταπληκτικές καριέρες.

vagos33

Ως εκπαιδευτικός μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είστε για φτύσιμο κύριε! Αμαν κάνουμε να απεμπλακούν οι μαθητές από την βαθμοθηρία αλλά μάλλον δεν φταίνε τα ανήλικα

Nikos.N

Θα μπορουσες να την στειλεις σε Γενικο Λυκειο και να μην εχεις τετοια "προΒΛΗΜΑΤΑ" Αλλα εχετε μαθει με τις μαλ@κιτσες και τα τραγουδακια μα χαριζουν βαθμους στα παιδια σας Και μην πεις ΟΧΙ γιατι στο συγγενικο μου περιβαλλον εχει γινει κατεστημενο ολα τα βληματα στο σοϊ να πηγαινουν στο Μυσικο Γμνασιο Λυκειο ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΒΑΛΑ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

παΤΕΡΑΣ

Τώρα να δεις..

Τώρα να δεις έτσι κι έχεις παιδί στο δημοτικό κάτι Γ και κάτι 6ρια και 7ρια από τους μετατασσόμενους Βθμιους ! Κλάψτα χαράλαμπε ! Παιδαγωγική τακτική : Στο ήσυχο παιδάκι του Δημοτικού 10, στο πιο "ατίθασο" 7 (χωρίς να αναζητώ τους λόγους που κάνει φασαρία, απλα με ενοχλεί εμενα την καθηγητάρα να ουμ) πηγη : πατέρας μαθητή σε εαεπ

Ελληνας

Ρε φιλε αν ενα παιδι γινει αριστος μαθητης δεν φαινεται απο την μουσικη και την γυμναστικη.Αλλα και αριστη να γινει στο Γυμνασιο στο Λυκειο αλλαζουν πολυ τα πραγματα οποτε χαλαρωσε

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Γράφοντας ο πατέρας παραπάνω ότι "την θέλω άριστη μαθήτρια" βλέπω ότι πέφτετε να τον φάτε. Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το ότι κατακρίνετε την επιλογή του ως "βαθμοθηρία". 1. Είναι γνωστό ότι όταν επιλέγεις έναν εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα σε ενδιαφέρουν και οι βαθμοί ή οι διακρίσεις του υποψηφίου σε σχολείο, πανεπιστήμιο, στρατό κλπ. Ποιο είναι το πρόβλημά σας αν ο πατέρας θέλει το κορίτσι του να κυνηγάει αυτές τις διακρίσεις. Στο δημόσιο βεβαίως δεν παίζουν αυτά μεγάλο ρόλο... ακόμα και εκεί όμως ένα μεγάλο πτυχίο έχει μεγαλύτερα μόρια από ένα μικρότερο. 2. Είναι επίσης γνωστό ότι μαθήματα μικρής σημασίας όπως δυστυχώς υπάρχουν και συγκαταλέγω σε αυτά την χρυσή τριάδα των καλλιτεχνικών, μουσικής και γυμναστικής είναι κατά γενική ομολογία άχρηστα. Μην ακούω τώρα για γενικότερη παιδεία και άλλα αστεία πράγματα, αυτά μπορείς να τα πάρεις και με την συμμετοχή σου στα κοινά του σχολείου και μόνο. Θεωρώ ότι στο μάθημα των ελληνικών παίρνεις περισσότερη κουλτούρα σχολιάζοντας μέσα στην τάξη με τον φιλόλογο και τους συμμαθητές σου τα πανέμορφά μας διηγήματα και ποιήματα παρά τις γενικολογίες του κάθε μουσικάντη. Επιπλέον το μάθημα της γυμναστικής θα έπρεπε να είναι χωρίς βαθμό, pass ή failed δηλαδή. Βεβαίως τίθεται μετά ένα σχετικό κόμπλεξ για τους συναδέλφους μας καθηγητές και τα μικρά τους μαθήματα. Έτσι όλα τα ισοπεδώνουμε και τελειώνει το θέμα. 3. Είναι επίσης γνωστό ότι όταν ένα παιδί με μεγάλες δυνατότητες δεν του συμπεριφέρεσαι ως τέτοιο, αλλά δεν του δίνεις ευκαιρίες, το υποτιμάς επειδή είναι πχ. ζωηρό, το επιπλήττεις, του βάζεις μικρότερους βαθμούς και πολλά άλλα που κατά καιρούς σκαρφίζονται οι αρκετοί κακοί δάσκαλοι/καθηγητές των σχολείων μας, καταφέρνουν να κόβουν τα φτερά στα παιδιά που αξίζουν. Το ίδιο γίνεται και στις ποδοσφαιρικές ακαδημίες και είναι γενικότερο κακό της ελληνικής νοοτροπίας. Επομένως ΠΟΙΟ είναι το πρόβλημά σας με τον πατέρα που θέλει την κόρη του άριστη;;;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης