Ερωτευμένος με τους αιθέρες ήταν ο άτυχος 37χρονος πιλότος, Άγγελος Μαρδάς, που βρήκε άδοξο θάνατο νωρίτερα το μεσημέρι όταν το μικρό, υπερελαφρύ, μονοκινητήριο αεροπλάνο του, το «Ίκαρος 44», «στολάρισε» μετά την απογείωση (ενν.: παρουσίασε απώλεια στήριξης), με αποτέλεσμα να καρφωθεί κυριολεκτικά στο έδαφος.
Στις 9 Ιουλίου, ο νεαρός επιχειρηματίας-ιδιοκτήτης ενός πολυώροφου πάρκινγκ στην περιοχή των Εξαρχείων και πατέρας ενός βρέφους 8 μηνών πραγματοποίησε πτήση πάνω από τη λίμνη Υλίκη, μέρος της οποίας βιντεοσκόπησε για να μοιραστεί τις μαγευτικές εικόνες με τους φίλους του.
Ο Άγγελος Μαρδάς ήταν ένας έμπειρος πιλότος με αρκετές ώρες πτήσεις και, όπως λένε πρόσωπα τον γνώριζαν, «ήταν η κακιά στιγμή». Ένας λάθος υπολογισμός, πιθανότατα, ήταν η αιτία που το αεροπλάνο «στολάρισε» με αποτέλεσμα αντί να απογειωθεί και να συνεχίσει την πορεία του, να βρεθεί ξαφνικά καρφωμένο σε παρακείμενο οικόπεδο της αεροπορικής λέσχης. Ο θάνατος του φαίνεται να επήλθε ακαριαία.
Ο 37χρονος πιλότος Άγγελος Μαρδάς
Σύμφωνα με πληροφορίες, το μονοκινητήριο αεροδκάφος είχε δώσει σχέδιο πτήσης για Βόλο γύρω στις 12:30.
Κλείσιμο
Λίγο πριν τη συντριβή, ο χειριστής, ο οποίος είχε εμπειρία πτήσεων, είχε επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου της Τανάγρας.
Επί τόπου έσπευσαν άνδρες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Θηβών προκειμένου να απεγκλωβίσουν τον 37χρονο, ο οποίος παρελήφθη χωρίς τις αισθήσεις του από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με πληροφορίες στο σημείο υπήρξε και διαρροή καυσίμων.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.