Πρώτο βραβείο πολιτικής επικοινωνίας για τον διεθνή Έλληνα επικοινωνιολόγο Γεράσιμο Ζαγορίτη και την Campaign Lab
Τι είναι τα διεθνή βραβεία Reed που απονέμει το διάσημο αμερικάνικο περιοδικό Campaigns & Elections και θεωρούνται από πολλούς τα «Όσκαρ της πολιτικής επικοινωνίας»
Μία μεγάλη διεθνή επιτυχία κατέγραψε ο Έλληνας επικοινωνιολόγος Γεράσιμος Ζαγορίτης, που τα τελευταία χρόνια σχεδιάζει και υλοποιεί πολιτικές και εκλογικές εκστρατείες ανά την Ευρώπη και διεθνώς, με μόνιμη έδρα τις Βρυξέλλες.
Πιο συγκεκριμένα, το αμερικανικό περιοδικό Campaigns & Elections δημοσίευσε τη λίστα με τους νικητές των διάσημων βραβείων Reed 2021 που απονέμει κάθε χρόνο -και θεωρούνται τα «Όσκαρ της Πολιτικής Επικοινωνίας»- στα οποία η εταιρία «Campaign Lab» του κ. Γεράσιμου Ζαγορίτης κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Best European Website» (Καλύτερη πολιτική ιστοσελίδα στην Ευρώπη).
Το βραβείο αφορά στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας για την πανευρωπαϊκή καμπάνια «Το μέλλον της Ευρώπης - μια νέα ελπίδα», μια καμπάνια την οποία έχει εξάλλου σχεδιάσει και υλοποιεί συνολικά το «Campaign Lab».
Η εταιρία του κ. Ζαγορίτη αναδείχτηκε επίσης φιναλίστ στην κατηγορία για τη συνολικά καλύτερη πολιτική εκστρατεία διεθνώς («Best National Campaign - International»), όπου τελικά το πρώτο βραβείο κέρδισε το πρακτορείο «Campaigning Bureau» με έδρα τη Βιέννη και βασικό του πελάτη τον Αυστριακό Καγκελάριο Σεμπάστιαν Κουρτς.
Τα βραβεία Reed τα οποία αποδίδει η αμερικάνικη Βίβλος της πολιτικής επικοινωνίας, το περιοδικό «Campaigns & Elections, θεωρούνται από τους επαγγελματίες του κλάδου ως τα πιο απαιτητικά βραβεία στη βιομηχανία δισεκατομμυρίων των πολιτικών εκστρατειών και απονέμονται κάθε χρόνο στις εταιρίες από την Αμερική και όλο τον κόσμο που βρίσκονται πίσω από τις καλύτερες προεκλογικές εκστρατείες κάθε χρονιάς.
Φέτος ωστόσο, όπως σημειώνει το «Campaigns & Elections», η απονομή απέκτησε νέο νόημα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, αφού, οι εταιρείες οι οποίες βραβεύθηκαν για την δουλειά που έκαναν το 2020 έπρεπε να αντιμετωπίσουν τις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας Covid19 και έπρεπε συνεπώς να βρουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους και να εκτελέσουν το έργο τους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία του κ. Ζαγορίτη, η οποία ιδρύθηκε το 2018, συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων και πιο ανερχόμενων στη βιομηχανία εκστρατειών πολιτικής επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο. Στα περσινά βραβεία είχε αναδειχθεί φιναλίστ σε τρεις κατηγορίες για τη δουλειά της στις Ευρωεκλογές του 2019 και συγκεκριμένα για την καλύτερη χρήση διαφήμισης εξωτερικού χώρου (διαφημιστικές πινακίδες) σε όλο τον κόσμο, την καλύτερη χρήση διαφήμισης εξωτερικού χώρου (διαφημιστικές πινακίδες) στην Ευρώπη και το καλύτερο διαδικτυακό βίντεο στην Ευρώπη, ενώ είναι αξιοσημείωτο πως ήδη από το 2018 το Campaigns & Elections είχε αναδείξει τον κ. Ζαγορίτη ως «διεθνή Rising Star» και του είχε απονείμει το σχετικό βραβείο στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ.
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την ιστορική ομιλία του Antoine Riboud στη Μασσαλία, η Danone αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτοποριακό του όραμα, που συνοψίζεται στη φράση «Ας διοικήσουμε τις επιχειρήσεις μας τόσο με την καρδιά όσο και με το μυαλό»