Σε συντηρητική κατάσχεση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, "Maersk Launceston" το οποίο εμβόλισε το ναρκοθηρευτικό “Καλλιστώ”προχώρησε το ελληνικό δημόσιο με το αιτιολογικό της πρόκλησης βλάβης του Δημοσίου.
Υπήρξε συνεργασία μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με το Υπουργείο Άμυνας που κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα.
Το πλοίο κατασχέθηκε προσωρινά μέχρι την 9η Νοεμβρίου όπου ορίστηκε η νέα δικάσιμος για την υπόθεση.
Η εγγυοδοσία που ορίστηκε από τη διαδικασία των ασφαλιστικών για να αφεθεί νωρίτερα το πλοίο νωρίτερα ανήλθε στο ποσό ρεκόρ για τα ναυτιλιακά δικαστικά χρονικά των 40 εκατ. δολαρίων.
Η υπόθεση βρίσκεται στη διαδικασία έρευνας με καταθέσεις αλλά και ελέγχει του υλικό που κατέγραψε το Vessels Traffic Services του Λιμενικού το οποίο ρυθμίζει την κυκλοφορία στο λιμάνι του Πειραιά.
Η επέκταση του προγράμματος Zero Drop στη Βοιωτία -σε κοντινή απόσταση από την Αττική- αξιοποιεί προηγμένες λύσεις εξοικονόμησης νερού και αποτελεί ένα υποδειγματικό και επιτυχημένο μοντέλο συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, για το κοινό καλό.