Μαίνεται ο πόλεμος τιμών στην ακτοπλοϊα
Την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων που επιβαρύνει τα εισιτήρια της ακτοπλοϊας κατά 33% προκειμένου να καταπολεμηθεί το πρόβλημα της ακρίβειας ζήτησε η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσαν ο πρόεδρός της Απόστολος Βεντούρης (φωτό) και ο αντιπρόεδρος Μανώλης Γαλανάκης.
Την ίδια ώρα, μαίνεται η κόντρα μεταξύ ΕΕΑ και της Blue Star Ferries του Ανδρέα Βγε
Την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων που επιβαρύνει τα εισιτήρια της ακτοπλοϊας κατά 33% προκειμένου να καταπολεμηθεί το πρόβλημα της ακρίβειας ζήτησε η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσαν ο πρόεδρός της Απόστολος Βεντούρης (φωτό) και ο αντιπρόεδρος Μανώλης Γαλανάκης.
Την ίδια ώρα, μαίνεται η κόντρα μεταξύ ΕΕΑ και της Blue Star Ferries του Ανδρέα Βγενόπουλου (φωτό)
«Αν το εισιτήριο ήταν κατά 30-40% φθηνότερο χωρίς τις υπέρ τρίτων κρατήσεις, θα υπήρχε περιθώριο κέρδους για τις εταιρείες. Διότι πολύ απλά, όταν υπάρξει φθηνότερο εισιτήριο θα υπάρξει ανάκαμψη της ακτοπλοΐας μέσω μεγαλύτερης κίνησης επιβατών, οχημάτων και φορτίων» επεσήμανε ο πρόεδρος της ΕΕΑ:
«Τα παράδοξα συνεχίζονται όταν το κράτος κάνει κοινωνική πολιτική με τα χρήματα των ακτοπλόων. Ας αναρωτηθούμε… Υπάρχει άλλη κατηγορία επιχειρήσεων που είναι υποχρεωμένη να χορηγεί εκπτώσεις; Χωρίς μάλιστα να εισπράττει την διαφορά από αυτόν που τις επιβάλλει; Δικαιούνται οι συνταξιούχοι ΝΑΤ, οι Αστυνομικοί, οι Λιμενικοί, οι πολύτεκνοι και διάφορες άλλες κατηγορίες έκπτωση 50% σε άλλες επιχειρήσεις; Και αν όχι, γιατί υπάρχει διάκριση και δικαιούνται στα πλοία; Γνωρίζετε, για παράδειγμα, την ύπαρξη κάποιας αντίστοιχης ρύθμισης, για προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως το γάλα;»
Στη διάρκεια της συνέντευξης επισημάνθηκε ότι στην ΕΕΑ εξετάζουν και το ενδεχόμενο lock-out, δηλαδή να κάνουν «απεργία» οι επιχειρήσεις και να δέσουν τα πλοία, εάν δε δοθεί λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν:
« Η ακτοπλοϊα δεν έχει κάνει ποτέ απεργία. Όλοι οι άλλοι έχουν δικαίωμα να το κάνουν εκτός από μας , τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.
Εάν λέγαμε ότι θα κάνουμε απεργία θα ξεσηκωνόταν ο κόσμος» επεσήμανε ο ο πρόεδρος της ΕΕΑ και συμπλήρωσε :
«Θεωρούν όλοι δεδομένο ότι οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις δεν θα αντιδράσουν ποτέ.
Θα μελετήσουμε τις αντιδράσεις , όπως απεργία και η προσφυγή στην ΕΕ.
Πάντως το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να πείσουμε την κοινή γνώμη χωρίς να φθάσουμε σε ακραίες καταστάσεις. Η κυβέρνηση ή πρέπει να μας πει τον αντίλογο.»
Κόντρα με τη Blue Star
Mαίνεται η κόντρα μεταξύ ΕΕΑ και της Blue Star Ferries,μετά την πρωτοβουλία της τελευταίας να ανακοινώσει πάγωμα των τιμών.
Ο πρόεδρος της ΕΕΑ, Απόστολος Βεντούρης, στη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης τύπου κατήγγειλε ότι ενώ η Blue Star Ferries είχε ανακοινώσει το πάγωμα των τιμών, συνέχιζε να εκδίδει εισιτήρια για τον Ιούλιο με αυξημένες τιμές. Μάλιστα μοίρασαν στους δημοσιογράφους σε φωτοτυπίες τα συγκεκριμένα εισιτήρια που αποδεικνύουν το γεγονός αυτό.
Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της ΕΕΑ, Απ.Βεντούρης «προς ενημέρωσή σας, διαθέτουμε εισιτήρια της εταιρείας που εκδόθηκαν μετά την ανακοίνωση τους για πάγωμα τιμών, όπου φαίνεται ότι είναι αυξημένη η τιμή κατά 12,15% στις 02/07/2008 σε σχέση με την τιμή στις 30/06/2008. Δεν ήταν, παρά μόλις μετά από δική μας αναφορά για την παραπλάνηση του επιβατικού κοινού, όπου η εταιρεία προέβη σε διόρθωση της τιμής, αφήνοντας όμως την ίδια τιμή εισιτηρίου για 30/06/2008 και 02/07/2008».
Η απάντηση της Blue Star
Η Blue Star με την σειρά της έκανε λόγο για ανακοινώσεις που ενδέχεται να λειτουργήσουν παραπλανητικά για το επιβατικό κοινό και διευκρινίζει ότι « ήδη από το Νοέμβριο του 2007 εξήγγειλε την εμπορική της πολιτική, η οποία προέβλεπε αυξήσεις σε δύο στάδια, από 01.04.08 και από 01.07.08.
Μετά την απόφασή μας να παγώσουμε τις τιμές, η προγραμματισμένη αύξηση από 01.07.08 αποφασίστηκε να μην πραγματοποιηθεί ώστε να μην προκληθεί σύγχυση στο επιβατικό κοινό».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr