Nielsen: Άνοδος για το ελληνικό λιανεμπόριο το πρώτο πεντάμηνο του 2019

liane23

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +5,5%

Θετικά σε αξία στο +5,5% κινήθηκε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) το πρώτο πεντάμηνο του 2019 (ετησιοποιημένα στοιχεία έως 02 Ιουνίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, τα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%.

Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%. Το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +5,9%.

nielsen1


Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

stock_ex

Προς την εταιρική αγορά ομολόγων στρέφονται ολοένα και περισσότερες εισηγμένες - Ποιες εταιρείες ετοιμάζονται για έκδοση νέων ομολόγων - Πώς κινούνται τα ελληνικά εταιρικά ομόλογα

oikonomiko_eglima

Οι Γενικοί Γραμματείς και οι Γενικοί Διευθυντές στο ΣΔΟΕ θα πρέπει να εκλέγονται αξιοκρατικά και με ανοικτές διαγωνιστικές διαδικασίες, αντί να αλλάζουν κατά βούληση κάθε φορά που αλλάζει μία κυβέρνηση ή ένας υπουργός