Καθυστερεί ο νόμος για την άρση του cabotage

Καθυστερεί ο νόμος για την άρση του cabotage

Η πολυπόθητη για την κυβέρνηση αλλά και τους επιχειρηματίες του τουρισμού άρση του cabotage καθυστερεί παρά την εντολή του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου για ψήφιση νόμου  έως τα τέλη Μαϊου.

Καθυστερεί ο νόμος για την άρση του cabotage
Η πολυπόθητη για την κυβέρνηση αλλά και τους επιχειρηματίες του τουρισμού άρση του cabotage καθυστερεί παρά την εντολή του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου για ψήφιση νόμου  έως τα τέλη Μαϊου.

Η προώθηση του νομοσχεδίου στη Βουλή μετατίθεται από εβδομάδα σε εβδομάδα, με τι ς νεότερες πληροφορίες να κάνουν λόγο για τέλη Ιουνίου.

Όμως άλλες πληροφορίες θέλουν να  ψηφίζεται μέχρι τον …Σεπτέμβριο!

Το νομοσχέδιο έχει  προκαλέσει ήδη μεγάλες αντιδράσεις.  τόσο των επιχειρηματικών φορέων, του εφοπλισμού και του τουρισμού, όσο και της ΠΝΟ.

Όσοι αντιτίθενται στο νομοσχέδιο επισημαίνουν:
Κλείσιμο
 
«1. Καμία σοβαρή εταιρεία δεν πρόκειται να υπογράψει τριετή σύμβαση με το Ελληνικό κράτος ή με οιοδήποτε άλλο κράτος και είναι αστείο να το συζητούν. Η κρουαζιέρα δεν δεσμεύεται κατ’ αυτόν τον τρόπο, γιατί το βασικό χαρακτηριστικό του DNA της - σε αντίθεση με τα ρεζορτ – είναι η ευελιξία που τις δίνουν οι προπέλες ώστε να μπορεί να αλλάζει περιοχή ανάλογα με τα κελεύσματα της αγοράς ή για να ξεφεύγει από ξαφνικές
 
2.   Η παραμονή 72 ωρών πάλι δείχνει το πόσο άσχετοι είναι αυτοί που το σκέφτηκαν. Σίγουρα τα ξένα πλοία θα πιάσουν 3 λιμάνια Ελληνικά αν κάνουν κυκλικές από Πειραιά, αλλά με τέτοια δέσμευση δεν βγαίνουν τα δρομολόγια τους, εκτός αν το ΥΠΟΙΑΝ εννοεί 72 ώρες στα Ελληνικά χωρικά ύδατα, οπότε ίσως κάτι γίνεται.

3. Ένα τέτοιο νομοσχέδιο  εκτός του ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τον χαρακτηρισμό της Ελλάδας ως «κλειστής» χώρας για την διεθνή βιομηχανία της κρουαζιέρας, επιχειρεί εμφανώς την επέκταση των κωλυμάτων για τα πλοία Κοινοτικών σημαιών. Ας βγούν να μας πουν τι ακριβώς θέλουν να κάνουν τελικά, γιατί πάλι παίζουν με την αξιοπιστία της χώρας. Αν είναι να καταθέσουν τέτοιο νομοσχέδιο  καλύτερα ας μην το κάνουν καθόλου».

Ήδη, κρουαζιερόπλοιο ελληνικών συμφερόντων το  «Ocean Majesty» θα ξεκινάει τα ταξίδια του από τη Σμύρνη της Τουρκίας με προορισμό τα νησιά του Αιγαίου, τη Θεσσαλονίκη και τον Πειραιά.

Το πλοίο που έχει σημαία Μάλτας και περίπου 25 Ελληνες ναυτικούς στο πλήρωμά του ναυλώθηκε σε Τούρκους operators, την Apex Tours/ Cruise Holiday's, για 125 ημέρες και θα χρησιμοποιηθεί κυρίως από Τούρκους επιβάτες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης