Handelsblatt: Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα

Handelsblatt: Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα

Η έγκυρη οικονομική εφημερίδα σημειώνει ότι μόνο μετά από μια επιτυχημένη αξιολόγηση θα θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης- Εκτενείς αναφορές του Γερμανικού Τύπου στην πορεία της αξιολόγησης και στην ιδιωτικοποίηση ΟΛΘ

Η πορεία της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές για το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης αλλά και η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σχολιάζεται εκτενώς από τα γερμανικά ΜΜΕ. 

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt αναφέρεται στην τρέχουσα αξιολόγηση σημειώνοντας μεταξύ άλλων στον τίτλο της ότι «Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα». Το άρθρο δημοσιεύεται στην online εκδοχή της εφημερίδας. «Τις επόμενες μέρες οι δανειστές της Ελλάδας θα βάλουν το ελληνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κάτω από το μικροσκόπιο. Μόνο κατόπιν μίας επιτυχημένης αξιολόγησης θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης. Αυτή είναι και η προϋπόθεση για μια ενδεχόμενη ελάφρυνση χρέους, για την οποία πιέζει εδώ και καιρό η Αθήνα» αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα.

Η είδηση της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σχολιάζεται εκτενώς από τα γερμανικά ΜΜΕ. Το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι n-tv γράφει στην ιστοσελίδα του: «Κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης θέλει να αναλάβει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Ομάδα επενδυτών γερμανικής διοίκησης επιδιώκει να αναλάβει το δεύτερο σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας. Το επενδυτικό σχήμα κατέθεσε την καλύτερη προσφορά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε το ελληνικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων». 

Σε παρόμοιο ύφος και το δημοσίευμα της εφημερίδας Zeit, επίσης στην ιστοσελίδα της. Υπό τον τίτλο «Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» ο δημοσιογράφος αναφέρει: «Οι επενδυτές θέλουν να πληρώσουν 232 εκατομμύρια ευρώ για το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι. Η Ελλάδα θέλει να παραχωρήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ομάδα στην οποία συμμετέχουν και Γερμανοί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. (…) Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για ολόκληρη τη βαλκανική χερσόνησο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, εκείνο του Πειραιά έχει παραχωρηθεί ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του στη κινεζική εταιρεία Cosco. Η γερμανική Fraport ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης. Η παραχώρηση των αδειών εκμετάλλευσης για περισσότερα από 40 χρόνια θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα.

Πηγή: Deutsche Welle

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tsakalwtos_euro_arthro

Οι Ευρωπαίοι διαπραγματεύονται με το ΔΝΤ τα... δεσμά της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια - Τι γράφει η γερμανική Süddeutsche Zeitung για τη στάση που κράτησε ο διάδοχος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στο τελευταίο Eurogroup - Γιατί ο Όλα Σολτς αρνείται συστηματικά τα αιτήματα του ΔΝΤ για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους

10
folli

Τεράστιες οι ευθύνες για την υπόθεση της Folli Follie που παίρνει δραματική τροπή και πλήττει την αξιοπιστία του συνόλου της ελληνικής αγοράς - Παραπομπή της υπόθεσης στις δικαστικές Αρχές εξετάζει τώρα η Επ. Κεφαλαιαγοράς

13