Στην τριάδα με τις υψηλότερες φορολογίες ΙΧ στην Ευρώπη η Ελλάδα
Στην τριάδα με τις υψηλότερες φορολογίες ΙΧ στην Ευρώπη η Ελλάδα
Oι Έλληνες ιδιοκτήτες ενός δίλιτρου ΙΧ πληρώνουν 815 ευρώ ετησίως, για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας, την ώρα που οι Γερμανοί πληρώνουν αντίστοιχα 184 ευρώ - Γάλλοι και Σλοβάκοι δεν πληρώνουν τίποτα από τα παραπάνω
Τις περισσότερες φορολογικές επιβαρύνσεις έχουν οι Έλληνες ιδιοκτήτες ΙΧ σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή μελέτη, οι Έλληνες ιδιοκτήτες ενός δίλιτρου ΙΧ πληρώνουν 815 ευρώ ετησίως, για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας, μόλις λίγο λιγότερα από τους Ολλανδούς (1.444 ευρώ) και πολύ περισσότερα από τους Γερμανούς, οι οποίοι πληρώνουν αντίστοιχα 184 ευρώ. Την ίδια στιγμή, Γάλλοι και Σλοβάκοι δεν πληρώνουν τίποτα από τα παραπάνω.
Η έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου, που τη δημοσιεύει η εφημερίδα, καταγράφει το φορολογικό καθεστώς για τα αυτοκίνητα σε 40 χώρες του κόσμου. Αποτυπώνει τη νομοθεσία που ίσχυε την 1η Ιανουαρίου 2014, ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που επήλθαν κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς. Τα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια σε μία περίοδο που στην Ελλάδα έχει ανοίξει η συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο θα πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα για τη μείωση της επιβάρυνσης στην κατοχή ΙΧ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή μελέτη, οι Έλληνες ιδιοκτήτες ενός δίλιτρου ΙΧ πληρώνουν 815 ευρώ ετησίως, για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας, μόλις λίγο λιγότερα από τους Ολλανδούς (1.444 ευρώ) και πολύ περισσότερα από τους Γερμανούς, οι οποίοι πληρώνουν αντίστοιχα 184 ευρώ. Την ίδια στιγμή, Γάλλοι και Σλοβάκοι δεν πληρώνουν τίποτα από τα παραπάνω.
Η έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου, που τη δημοσιεύει η εφημερίδα, καταγράφει το φορολογικό καθεστώς για τα αυτοκίνητα σε 40 χώρες του κόσμου. Αποτυπώνει τη νομοθεσία που ίσχυε την 1η Ιανουαρίου 2014, ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που επήλθαν κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς. Τα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια σε μία περίοδο που στην Ελλάδα έχει ανοίξει η συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο θα πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα για τη μείωση της επιβάρυνσης στην κατοχή ΙΧ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα