
Πιάνουν δουλειά τα εργοτάξια της Θεσσαλίας – Σήμερα οι υπογραφές για έργα €1,35 δισ.
Πιάνουν δουλειά τα εργοτάξια της Θεσσαλίας – Σήμερα οι υπογραφές για έργα €1,35 δισ.
Ποιες κατασκευαστικές εταιρείες αναλαμβάνουν τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα - Οι τέσσερις ανάδοχοι

Την έναρξη των μεγάλων έργων αποκατάστασης των υποδομών της Θεσσαλίας συνολικής αξίας 1,35 δισ. σηματοδοτεί για σήμερα 28 Απριλίου η υπογραφή των συμβάσεων με τους τέσσερις αναδόχους για τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα.
Δεκαεννέα μήνες μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν οι θεομηνίες Daniel και Elias κόβοντας στα δύο κρίσιμες υποδομές της χώρας, η κυβέρνηση προχωρεί στην υλοποίηση των έργων αποκατάστασης που θα πρέπει να ανεβάσουν ρυθμούς για να πιάσουν τα ορόσημα του Ταμείου Ανάκαμψης.
Η πίτα θα μοιραστεί υπέρ των οδικών έργων που θα απορροφήσουν συνολικά κονδύλια 900 εκατομμυρίων ενώ στα 460 εκατομμύρια θα ανέλθουν εργολαβίες για την αποκατάσταση των σιδηροδρομικών υποδομών για τα οποία υπάρχουν αυστηρές προθεσμίες λόγο Ταμείου Ανάκαμψης που είναι 15 μήνες.
Πρόκειται για έργα πολύ μεγάλης σημασίας για τη λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου η ολοκλήρωση των οποίων θα φέρει την πλήρη επαναλειτουργία της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής στον κύριο οδικό άξονα Αθήνας Θεσσαλονίκης και των συστημάτων της το καλοκαίρι του 2026.
Στα έργα αυτά περιλαμβάνονται οι σιδηροδρομικές υποδομές για την αποκατάσταση της γραμμής Δομοκός-Λάρισα και τις περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος.
Μεγαλύτερη ευελιξία θα υπάρξει για τα οδικά έργα, για τα οποία το χρονοδιάγραμμα δίνει περιθώριο χρόνου ολοκλήρωση 48 μηνών δηλαδή μέχρι το 2029 με πολύ σημαντικές παρεμβάσεις στην Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Δεκαεννέα μήνες μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν οι θεομηνίες Daniel και Elias κόβοντας στα δύο κρίσιμες υποδομές της χώρας, η κυβέρνηση προχωρεί στην υλοποίηση των έργων αποκατάστασης που θα πρέπει να ανεβάσουν ρυθμούς για να πιάσουν τα ορόσημα του Ταμείου Ανάκαμψης.
Η πίτα θα μοιραστεί υπέρ των οδικών έργων που θα απορροφήσουν συνολικά κονδύλια 900 εκατομμυρίων ενώ στα 460 εκατομμύρια θα ανέλθουν εργολαβίες για την αποκατάσταση των σιδηροδρομικών υποδομών για τα οποία υπάρχουν αυστηρές προθεσμίες λόγο Ταμείου Ανάκαμψης που είναι 15 μήνες.
Πρόκειται για έργα πολύ μεγάλης σημασίας για τη λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου η ολοκλήρωση των οποίων θα φέρει την πλήρη επαναλειτουργία της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής στον κύριο οδικό άξονα Αθήνας Θεσσαλονίκης και των συστημάτων της το καλοκαίρι του 2026.
Στα έργα αυτά περιλαμβάνονται οι σιδηροδρομικές υποδομές για την αποκατάσταση της γραμμής Δομοκός-Λάρισα και τις περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος.
Μεγαλύτερη ευελιξία θα υπάρξει για τα οδικά έργα, για τα οποία το χρονοδιάγραμμα δίνει περιθώριο χρόνου ολοκλήρωση 48 μηνών δηλαδή μέχρι το 2029 με πολύ σημαντικές παρεμβάσεις στην Περιφέρειες Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
«Η Κριμαία θα μείνει στη Ρωσία» λέει ο Τραμπ και κατηγορεί την Ουκρανία για την έναρξη του πολέμου
Sold out η συναυλία του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ σε λιγότερο από 24 ώρες - «Έσπασε κάθε ρεκόρ Έλληνα καλλιτέχνη»
Γονιός μήνυσε τον γιο της 85χρονης που της πέταξαν βαρελότα στον Πόρο γιατί… δημοσιοποίησε το βίντεο
«Η Κριμαία θα μείνει στη Ρωσία» λέει ο Τραμπ και κατηγορεί την Ουκρανία για την έναρξη του πολέμου
Sold out η συναυλία του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ σε λιγότερο από 24 ώρες - «Έσπασε κάθε ρεκόρ Έλληνα καλλιτέχνη»
Γονιός μήνυσε τον γιο της 85χρονης που της πέταξαν βαρελότα στον Πόρο γιατί… δημοσιοποίησε το βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα