Η κακή ναυλαγορά οδηγεί με ρυθμούς ρεκόρ στα διαλυτήρια τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η κακή ναυλαγορά οδηγεί με ρυθμούς ρεκόρ στα διαλυτήρια τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Θα ακολουθήσουν τα φορτηγά πλοία λόγω της ισχύος περιβαλλοντικών κανονισμών που βάζουν στη μαύρη λίστα των ναυλωτών τα μεγάλης ηλικίας σκαριά

ploia-scrap
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του 2023, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των πλοίων που πήγαν για διάλυση, με τα περισσότερα από αυτά να είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η μείωση των ναύλων εμπορευματοκιβωτίων (ο FBX έκλεισε στις 2.214 μονάδες μειωμένος κατά 80% από τα υψηλά του Σεπτεμβρίου του 2021) και η μειωμένη ζήτηση ώθησαν όλο και περισσότερους πλοιοκτήτες να διαλύσουν τις παλαιότερες μονάδες τους.

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers μέχρι σήμερα, 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων για scrap το 2023 στους τομείς ξηρού χύδην φορτίου, δεξαμενόπλοιων, φυσικού αερίου και εμπορευματοκιβωτίων, πωλήθηκαν για διάλυση, και αυτό είναι ήδη κατά 25% αυξημένο σε σύγκριση με όλες τις πωλήσεις για παλιοσίδερα εμπορευματοκιβωτίων του 2022 με μόλις έναν μήνα μέσα στο τρέχον έτος.

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

«Ευαγγελισμός»: H πρώτη εφημερία του μεγαλύτερου νοσοκομείου της Αττικής χωρίς ράντζα

Σε εξέλιξη η έρευνα για τον κυβερνήτη του Phantom - Ερωτηματικά για τα τελευταία λεπτά της πτήσης

Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας σήμερα - Πού θα βρέξει
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης