Στέλιος Τζιλαλής (Scent::Linq Hellas): Οταν τα μεγάλα brands αποκτούν αρωματική ταυτότητα

Στέλιος Τζιλαλής (Scent::Linq Hellas): Οταν τα μεγάλα brands αποκτούν αρωματική ταυτότητα

Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας επαγγελματικού αρωματισμού φιγουράρουν μερικοί από τους πλέον γνωστούς επιχειρηματικούς ομίλους από τον ξενοδοχειακό κλάδο (Angsana Corfu, Electra Hotels, Grand Hyatt, Elounda Hotels&Resorts, Myconian Collection) και το λιανεμπόριο (Cosmos Sport, mat.fashion, Toyota)

Stelios-Tzilalis-Scent_
Σας έχει τύχει να εισέλθετε σε έναν χώρο -είτε αυτός είναι ξενοδοχείο είτε κατάστημα- και να σας τραβήξει την προσοχή το άρωμα που αναδίδεται; Εάν ναι, τότε είναι πολύ πιθανό η συγκεκριμένη επιχείρηση να έχει ανακαλύψει τη δύναμη του scent marketing, την αξιοποίηση δηλαδή της όσφρησης, που βάσει ερευνών συνεισφέρει στην αναβάθμιση της εικόνας των προϊόντων, καθώς και στην παράταση της παραμονής των καταναλωτών στον χώρο, συμβάλλοντας έτσι έμμεσα στην αύξηση των πωλήσεων.

«Η όσφρηση δεν στοχεύει στο λογικό κομμάτι του εγκεφάλου, αλλά στο υποσυνείδητό μας. Δεν σκεφτόμαστε γιατί μας αρέσει κάτι που μυρίζουμε, απλά μας αρέσει. Στο μυαλό του πελάτη το προϊόν αναβαθμίζεται σε έναν αρωματισμένο χώρο. Για παράδειγμα, η NIKE έχει κάνει έρευνα στο εξωτερικό, σύμφωνα με την οποία σε ένα αρωματισμένο κατάστημα μπορεί να πουλήσει το ίδιο παπούτσι 15% πιο ακριβά απ’ ό,τι σε ένα μη αρωματισμένο κατάστημα», τονίζει στο «business stories» ο κ. Στέλιος Τζιλαλής, διευθύνων σύμβουλος της Scent::Linq Hellas που τα τελευταία χρόνια -λειτουργώντας ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της ομώνυμης αμερικανικής πολυεθνικής- έχει βοηθήσει περισσότερες από 1.000 εν Ελλάδι μπράντες να αποκτήσουν τη δική τους, μοναδική αρωματική ταυτότητα. Στο χαρτοφυλάκιό της φιγουράρουν μερικοί από τους πλέον γνωστούς επιχειρηματικούς ομίλους τόσο από τον ξενοδοχειακό κλάδο (π.χ. Angsana Corfu, Electra Hotels, Grand Hyatt, Elounda Hotels&Resorts και Myconian Collection, που λειτουργεί γύρω στα 12 ξενοδοχεία στο Νησί των Ανέμων) όσο και από το λιανεμπόριο (Cosmos Sport, mat.fashion, Toyota κ.ο.κ.). «Τον επόμενο μήνα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε νέες συνεργασίες, οι οποίες θα είναι εξίσου εντυπωσιακές», προσθέτει ο κ. Τζιλαλής, αποκαλύπτοντας πως μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και μια μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης