Βαθαίνει το χάσμα στην ακτοπλοΐα

Βαθαίνει το χάσμα στην ακτοπλοΐα

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) καταγγέλλει ως προκλητική την αναδρομική αύξηση των μισθών για τους ναυτικούς της ακτοπλοϊας. Την συγκεκριμένη ΣΣΕ που υπέγραψαν η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία  με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, και κύρωσε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης, τον οποίο η ΕΕΝ δεν αναγνωρίζει για να διαπραγματεύεται τη Συλλογική Σύμβαση:

Βαθαίνει το χάσμα στην ακτοπλοΐα
Βαθαίνει  το χάσμα στην ακτοπλοΐα, μεταξύ των  εταιρειών σε… συνδικαλιστικών επίπεδο. Ειδικότερα, η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) καταγγέλλει ως προκλητική την αναδρομική αύξηση των μισθών για τους ναυτικούς της ακτοπλοϊας. Την συγκεκριμένη ΣΣΕ που υπέγραψαν η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία  με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, και κύρωσε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης, τον οποίο η ΕΕΝ δεν αναγνωρίζει για να διαπραγματεύεται τη Συλλογική Σύμβαση:

« Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) με έκπληξη πληροφορήθηκε ότι ο Υπουργός ΘΥΝΑΛ  κος Διαμαντίδης Ιωάννης κύρωσε την υπογραφείσα μεταξύ ΣΕΕΝ και ΠΝΟ Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, πληρωμάτων ακτοπλοϊκών πλοίων για τα έτη 2010 -2011 και ήδη την προωθεί προς δημοσίευση σε ΦΕΚ.

Όταν  ολόκληρος ο Ελληνικός λαός βιώνει τη μείωση μισθών και συντάξεων σε ποσοστό μέχρι και 30%, η αναδρομική αύξηση των μισθών των ναυτικών της  ακτοπλοΐας συνολικού ύψους περίπου 3% μόνο ως προκλητική για το κοινό περί δικαίου αίσθημα μπορεί να χαρακτηρισθεί»  επισημαίνει η ΕΕΝ σε ανακοίνωσή της:   

«Τα πολιτικά παιχνίδια μεταξύ ΥΘΥΝΑΛ – ΠΝΟ και του μη αντιπροσωπευτικού ΣΕΕΝ, είναι όχι μόνο επικίνδυνα αλλά και ύποπτα. Αυτονόητο είναι, ότι η μειοψηφία του 10% είναι αδύνατο να επιβάλει αυτό που αυθαίρετα συμφώνησε, στην πλειοψηφία του 90%, και συνεπώς η υλοποίηση της ΣΣΕ θα παραμείνει ένα ανενεργό έγγραφο.  

 Η  κύρωση της ΣΣΕ έρχεται να  δυναμιτίσει το καλό κλίμα  που προ ολίγων ημερών δημιουργήθηκε  από την εξαγγελία του κ.  Πρωθυπουργού για μείωση των  μη ανταποδοτικών κρατήσεων του  ακτοπλοϊκού εισιτηρίου από 7,35% έως 12% προς όφελος του επιβάτη,  όταν με την απλόχερη αύξηση των μισθών των ναυτικών καλούνται οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις με ζημίες το 2010 πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ (και με χειρότερες προβλέψεις για το 2011 ) να καταβάλουν άμεσα και αναδρομικά αυξήσεις της τάξεως του 3,5% (μισθοί, επιδόματα, δώρα και εισφορές ΝΑΤ), καθιστώντας την ακτοπλοΐα μη ανταγωνιστική και οδηγώντας αυτήν σε βραδύ θάνατο όπως έγινε με την Ελληνική κρουαζιέρα» και κατέληξε:  
Κλείσιμο

«Η ανακοίνωση της ΠΝΟ έρχεται να επιβεβαιώσει τα παραπάνω, καθώς και να αποκαλύψει με τις συνδικαλιστικές (τάχα μου...) ενέργειες που θα αναλάβει, να αποκαλύψει τα συμφέροντα που κρύβονται από πίσω....

Ο νησιώτης κάτοικος, ο ταξιδιώτης, ο τουρίστας  και ο νησιώτης επιχειρηματίας, ο  Έλληνας, αντί κοροϊδίας, αξίζουν περισσότερο  σεβασμό, ειλικρίνεια και στήριξη και αυτό νομίζουμε ότι ήταν το μήνυμα και το νόημα της παρουσίας του κ. Πρωθυπουργού στο Μεγανήσι, στο συνέδριο του Δικτύου Μικρών Νησιών. Εκτός εάν ο κ. Διαμαντίδης έχει αυτόνομη οικονομική και αυτόνομη ναυτιλιακή πολιτική».   
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης