Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Το Χόλιγουντ δεν «εμπιστεύεται» τις γυναίκες
Το Χόλιγουντ δεν «εμπιστεύεται» τις γυναίκες
Νέα έρευνα επιβεβαιώνει την Κέιτ Μπλάνσετ: Τη στιγμή που οι γυναίκες αποτελούν «δύναμη» στον ανεξάρτητο κινηματογράφο, οι μεγάλες χολιγουντιανές παραγωγές επιμένουν να κρατούν για εκείνες τις πόρτες τους κλειστές!
«Το κοινό θέλει να δει τις γυναίκες και στην πραγματικότητα, κερδίζουν χρήματα!» είχε πει η Κέιτ Μπλάνσετ παραλαμβάνοντας το Όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία του Γούντι Άλεν, «Θλιμμένη Γιασμίν». Στον ευχαριστήριο λόγο της είχε αναφερθεί σε εκείνους που εξακολουθούν να είναι προσκολλημένοι στην ανόητη ιδέα ότι οι ταινίες που έχουν κεντρικό πρόσωπο μία γυναίκα απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Μία νέα έρευνα του «Κέντρου Μελέτης των Γυναικών στην Τηλεόραση και στον Κινηματογράφο» του Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγο, έρχεται να επιβεβαιώσει την βραβευμένη ηθοποιό. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τη στιγμή που οι γυναίκες αποτελούν «δύναμη» στον ανεξάρτητο κινηματογράφο, οι μεγάλες χολιγουντιανές παραγωγές επιμένουν να κρατούν για εκείνες τις πόρτες τους κλειστές Τα στοιχεία δείχνουν ότι στις ανεξάρτητες παραγωγές, οι γυναίκες έχουν κατακτήσει το 26% των θέσεων πίσω από τις κάμερες, όπως είναι των σκηνοθετών, παραγωγών και σεναριογράφων, σε αντίθεση με τις μεγάλες παραγωγές του Χόλιγουντ όπου έχουν πάρει μόνο το 6% των θέσεων.
«Είναι ένα σοκαριστικά μικρό ποσοστό. Είναι εμφανές ότι το Χόλιγουντ έχει πρόβλημα με τις γυναίκες» δηλώνει η επικεφαλής της έρευνας Μάρθα Λάουζεν. Αμφισβητώντας την αισιοδοξία της Έιμι Πασκάλ, προέδρου της εταιρίας παραγωγής Sony Pictures, η οποία εκτίμησε ότι ο ρόλος των γυναικών στο Χόλιγουντ θα γίνει πιο ενεργός, η Λάουζεν βρήκε τους αριθμούς αποκαρδιωτικούς.
Ο περιορισμένος ρόλος των γυναικών δεν αφορά τις θέσεις πίσω από τις κάμερες, αλλά και μπροστά από αυτές, σύμφωνα με την ίδια μελέτη. Σε ένα δείγμα εκατό αμερικανικών ταινιών που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2014, μόλις το 29% των γυναικών κρατούσαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο, το 15% έναν βασικό ρόλο και το 30% έναν δευτερεύοντα ρόλο. Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτά τα
ποσοστά δεν έχουν αλλάξει από την δεκαετία του 1940.
Μία νέα έρευνα του «Κέντρου Μελέτης των Γυναικών στην Τηλεόραση και στον Κινηματογράφο» του Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγο, έρχεται να επιβεβαιώσει την βραβευμένη ηθοποιό. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τη στιγμή που οι γυναίκες αποτελούν «δύναμη» στον ανεξάρτητο κινηματογράφο, οι μεγάλες χολιγουντιανές παραγωγές επιμένουν να κρατούν για εκείνες τις πόρτες τους κλειστές Τα στοιχεία δείχνουν ότι στις ανεξάρτητες παραγωγές, οι γυναίκες έχουν κατακτήσει το 26% των θέσεων πίσω από τις κάμερες, όπως είναι των σκηνοθετών, παραγωγών και σεναριογράφων, σε αντίθεση με τις μεγάλες παραγωγές του Χόλιγουντ όπου έχουν πάρει μόνο το 6% των θέσεων.
«Είναι ένα σοκαριστικά μικρό ποσοστό. Είναι εμφανές ότι το Χόλιγουντ έχει πρόβλημα με τις γυναίκες» δηλώνει η επικεφαλής της έρευνας Μάρθα Λάουζεν. Αμφισβητώντας την αισιοδοξία της Έιμι Πασκάλ, προέδρου της εταιρίας παραγωγής Sony Pictures, η οποία εκτίμησε ότι ο ρόλος των γυναικών στο Χόλιγουντ θα γίνει πιο ενεργός, η Λάουζεν βρήκε τους αριθμούς αποκαρδιωτικούς.
Ο περιορισμένος ρόλος των γυναικών δεν αφορά τις θέσεις πίσω από τις κάμερες, αλλά και μπροστά από αυτές, σύμφωνα με την ίδια μελέτη. Σε ένα δείγμα εκατό αμερικανικών ταινιών που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2014, μόλις το 29% των γυναικών κρατούσαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο, το 15% έναν βασικό ρόλο και το 30% έναν δευτερεύοντα ρόλο. Το εντυπωσιακό είναι ότι αυτά τα
ποσοστά δεν έχουν αλλάξει από την δεκαετία του 1940.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα