Δοκιμάζουμε στην Γαλλία το νέο Citroen DS3

Δοκιμάζουμε στην Γαλλία το νέο Citroen DS3

Η δημοσιογραφική παρουσίαση του DS3 έγινε στο ίδρυμα Cartier για τη σύγχρονη τέχνη, στο κέντρο του Παρισιού. Αν εξαιρέσει κανείς το απαίσιο φαγητό (ζητώ συγγνώμη από τους πιο ψαγμένους γαστρονομικά, αλλά εγώ το μισοψημένο ψάρι με τη γλυκιά σος δεν το έφαγα), οι Γάλλοι ήθελαν με κάθε τρόπο να μας δείξουν ότι το νέο μοντέλο τους δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν...

Δοκιμάζουμε στην Γαλλία το νέο Citroen DS3
Η δημοσιογραφική παρουσίαση του DS3 έγινε στο ίδρυμα Cartier για τη σύγχρονη τέχνη, στο κέντρο του Παρισιού. Αν εξαιρέσει κανείς το απαίσιο φαγητό (ζητώ συγγνώμη από τους πιο ψαγμένους γαστρονομικά, αλλά εγώ το μισοψημένο ψάρι με τη γλυκιά σος δεν το έφαγα), οι Γάλλοι ήθελαν με κάθε τρόπο να μας δείξουν ότι το νέο μοντέλο τους δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. «Τότε γιατί κράτησαν το όνομα DS;», ήταν η πρώτη μας ερώτηση. «Επειδή το DS3, όπως και η παλιά DS, είναι συνυφασμένο με τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και την υψηλή τεχνολογία», απάντησαν οι Γάλλοι.



Η εμφάνιση του DS3 πάντως είναι πραγματικά ιδιαίτερη. Οφείλουμε να πούμε ότι από κοντά το αυτοκίνητο είναι ακόμη πιο όμορφο απ' ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες! Τι είναι όμως αυτό που του δίνει τόση γοητεία και ιδιαίτερο χαρακτήρα; Ισως το γεγονός ότι καταφέρνει με επιτυχία να σπάσει σχεδιαστικούς κανόνες που ισχύουν για πάρα πολλά χρόνια. Π.χ. η «αιωρούμενη» οροφή και κυρίως οι μεσαίες κολόνες σε σχήμα που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία είναι στοιχεία που χαρίζουν εκκεντρικότητα, αλλά με την έννοια της δημιουργικότητας (καμία σχέση με τη γαλλική κουζίνα δηλαδή, που απλώς θέλει να εντυπωσιάσει, χωρίς να δίνει σημασία στη γεύση).
Οι Γάλλοι έσπασαν τη «γλυκύτητα» του σχήματος τοποθετώντας πρησμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, ογκώδεις πλευρικούς καθρέφτες και επενδύσεις χρωμίου. Επίσης, τόνισαν τη σπορ πλευρά του μοντέλου με έντονες ακμές σε κομβικά σημεία. Στη μέση της πόρτας του χώρου αποσκευών δεσπόζει το μεγάλο σήμα «DS3», το οποίο είναι εξαιρετικό σε σύλληψη και εκτέλεση. Το εσωτερικό είναι εξίσου όμορφο και μοντέρνο και ταιριάζει απόλυτα με τη σπορ πολυτελή φιλοσοφία αυτού του μοντέλου.
Πηγαίνοντας μάλιστα την ιδέα τους ένα βήμα πιο μπροστά, οι Γάλλοι προσπαθούν με το DS3 να φέρουν τη δυνατότητα των πολλαπλών επιλογών και της προσαρμογής (customization) πιο κοντά στην αυτοκίνηση.
Κλείσιμο




Κάνει όσα υπόσχεται
Ολα τα παραπάνω ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα, και από την πρώτη μας γνωριμία με το αυτοκίνητο απλώς επιβεβαιώσαμε ότι πραγματικά ισχύουν. Αυτό που μας εξέπληξε ευχάριστα ήταν πόσο καλό είναι το DS3 στον δρόμο. Αν και θεωρούμε ότι δεν φτάνει στο επίπεδο του Mini (ένα από τα πιο καλοστημένα μοντέλα σήμερα), το γαλλικό μικρό είναι πολύ ευχάριστο τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.




Οι Γάλλοι έχουν ρυθμίσει εξαιρετικά την ανάρτηση, με αποτέλεσμα η τελευταία να χαρίζει πιο καλή οδική συμπεριφορά και παράλληλα ικανοποιητική άνεση. Το τιμόνι ξεχωρίζει για την αμεσότητά του και η χαμηλή θέση οδήγησης συμβάλλει στη σπορ αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγό. Στο Παρίσι οι άνθρωποι της Citroen είχαν φέρει μόνο τις εκδόσεις με τον κορυφαίο κινητήρα 1.6 THP 150, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι κάτι παραπάνω από απολαυστικό, ενώ χάρη στο γνώριμο μοτέρ του, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW, χαρίζει έντονες οδηγικές συγκινήσεις.



Ανυπομονούμε ωστόσο να οδηγήσουμε και τις μικρότερες εκδόσεις με τον κινητήρα 1.6 απόδοσης 120PS και τον 1.4 με τους 95 Ps. Το Citroen DS3 θα έρθει στη χώρα μας από τα μέσα Απριλίου. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, όμως φήμες αναφέρουν ότι η βασική έκδοση θα ξεκινά λίγο πάνω από τα 16.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης