Οδηγούμε στην Αυστρία τη νέα Mercedes B-Class

Οδηγούμε στην Αυστρία τη νέα Mercedes B-Class

Η εντελώς καινούρια B-Class διατηρεί το ενός όγκου σχήμα της, όμως πλέον έχει αποκτήσει κι όλα όσα κάνουν μια σύγχρονη Mercedes-Benz να ξεχωρίζει...

Οδηγούμε στην Αυστρία τη νέα Mercedes B-Class
Σχεδόν τα πάντα άλλαξαν στη νέα γενιά της B-Class. Δυστυχώς για πολλούς το σχήμα αλά MPV παρέμεινε, όμως το μειωμένο συνολικό ύψος και τα πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά προσφέρουν δυναμική εμφάνιση. Οι Γερμανοί πρόσεξαν πολύ το θέμα της σχεδίασης, τόσο εξωτερικά όσο κι εσωτερικά. Αν και η B-Class είναι οικογενειακό αυτοκίνητο, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τής έδωσαν σπορ χαρακτηριστικά (κοιτάξτε για παράδειγμα τη σχεδίαση των αεραγωγών στο ταμπλό!) και πλέον στοχεύουν σε νεότερους σε ηλικία αγοραστές.
Το εσωτερικό της νέας B-Class έχει από τους μεγαλύτερους χώρους για το κεφάλι (παρά τη μείωση του συνολικού ύψους κατά 5 cm) και τον περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών στην κατηγορία του. Η θέση οδήγησης βρίσκεται πλέον πιο κοντά στο έδαφος, όμως η πιο όρθια σχεδίασή της προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα. Παράλληλα, το σύστημα Easy-Vario-Plus χαρίζει ευελιξία στη διαμόρφωση του εσωτερικού και επιτρέπει στον χώρο αποσκευών να αυξηθεί από τα 486 lt στα 666 lt.

Για το εσωτερικό υπάρχουν τέσσερις πολύ όμορφες επενδύσεις (με τα γνωστά κορυφαία στάνταρ ποιότητας της Mercedes-Benz), οι οποίες συνδυάζονται με το τριάκτινο τιμόνι με χρωμιωμένη επένδυση και με μια μεγάλη οθόνη TFT, η οποία έχει αισθητική... iPad!
Καλύτερη οδηγική εμπειρία
Οι εσωτερικές αρετές της B-Class υπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο. Τα πραγματικά καινούρια στοιχεία στη νέα γενιά αφορούν την οδήγηση. Το μειωμένο κατά 20 mm κέντρο βάρους, η ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το αναβαθμισμένο ESP και το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι χαρίζουν σαφώς αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στους δρόμους της Βιέννης. Το αυτοκίνητο πλέον πατάει πιο καλά στον δρόμο, παίρνει μικρότερες κλίσεις και γενικά είναι πιο ευχάριστο και εμπνέει περισσότερη ασφάλεια.
Κλείσιμο

Το κύμα της ανανέωσης παρέσυρε και τους κινητήρες, καθώς η καινούρια B-Class διατίθεται με δύο νέα σύνολα βενζίνης και δύο νέα πετρελαίου. Η έκδοση Β180 BlueEfficiency φοράει ένα σύνολο 1,6 lt -το οποίο αποδίδει 122 PS- και η Β200 BlueEfficiency έχει το ίδιο μοτέρ, με απόδοση όμως 156 PS. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις Β180 CDI BlueEfficiency και Β200 CDI BlueEfficiency αποδίδουν 109 PS και 136 PS αντίστοιχα. Σε σύγκριση με τους κινητήρες της προηγούμενης B-Class, οι καινούριοι βενζίνης καταναλώνουν 12% λιγότερο καύσιμο και αυτοί του πετρελαίου είναι 21% πιο οικονομικοί! Τα εύσημα γι’ αυτές τις επιδόσεις αξίζουν όχι μόνο στους μηχανικούς που εξέλιξαν τους κινητήρες και το σύστημα Eco Start/Stop, αλλά και στους υπεύθυνους για την αεροδυναμική σχεδίαση. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26 είναι ο καλύτερος στην κατηγορία της B-Class! Μάλιστα, στο μέλλον οι Γερμανοί θα παρουσιάσουν και έκδοση με ένα νέο πακέτο ECO, το οποίο θα μειώνει ακόμη περισσότερο τον συντελεστή οπισθέλκουσας (0,24).

Εντελώς καινούριο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ το ημιαυτόματο 7G-DCT διατίθεται για πρώτη φορά στη B-Class. Στην Αυστρία οδηγήσαμε και τους δύο βενζινοκινητήρες - και με το μηχανικό και με το ημιαυτόματο κιβώτιο. Το μοτέρ των 122 PS ικανοποιεί, κατά την άποψή μας, χωρίς να εντυπωσιάζει, ενώ αυτό των 156 PS είναι ιδανικό για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ευχάριστη έκπληξη ήταν για εμάς η λειτουργία του κιβωτίου 7G-DCT, ακόμη και με τον μικρό κινητήρα.

Η νέα B-Class είναι περισσότερο... Mercedes και στον εξοπλισμό, ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το standard σύστημα προειδοποίησης ατυχήματος Collision Prevention Assist, το γνωστό από τα μεγαλύτερα μοντέλα σύστημα Pre-Safe, το σύστημα Comand Online που παρέχει πρόσβαση στο Ιnternet κ.ά.
Η ολοκαίνουρια B-Class θα βρίσκεται στη χώρα μας το τρίτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, όμως υπάρχει περίπτωση να είναι χαμηλότερες από αυτές της σημερινής B-Class!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.595 cc, 1.595 cc
Ισχύς (PS/rpm): 122 / 5.000, 156 / 5.300
Ροπή (kgm/rpm): 20,4 / 1.250-4.000, 25,5 / 1.250-4.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 190 km/h, 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,4 sec, 8,6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,9 lt, 5,9 lt
Εκπομπές CO2: 137 g/km, 138 g/km
Βάρος: 1.395 kg, 1.395 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.359 / 1.786 / 1.557 mm
Χώρος αποσκευών: 486 lt












Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης