GP Ουγγαρίας: Ο Γουέμπερ στην κορυφή!
Μεγάλη, όσο και ανέλπιστη, νίκη πήρε ο Μάρκ Γουέμπερ με την Red Bull στο GP της Ουγγαρίας. Ο Αυστραλός μπαίνει και πάλι για τα καλά στον χορό για τον τίτλο όπου συμμετέχουν και οι Χάμιλτον, Φέτελ, Μπάτον και Αλόνσο.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ που ήταν το απόλυτο φαβορί τερμάτισε 3ος πίσω από τους Γουέμπερ, Αλόνσο.
Πως φτάσαμε όμως ως εκεί;
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ κράτησε την 1η θέση ενώ πίσω του ο Αλόνσο πέρασε το Γουέμπερ.
Ο Γερμανός άρχισε να ξεμακραίνει και η διαφορά άνοιγε με ρυθμό 1 sec στο γύρο μέχρι τη στιγμή που έσπασε η εμπρός αεροτομή του Λιούτσι.
Ο αλυτάρχης αποφάσισε να εμπλέξει το αυτοκίνητο ασφαλείας για να καθαρίσει η πίστα και αυτό δημιούργησε χάος στα πιτ.
Ο Φέτελ καβάλησε τα κερμπ για να μπει, οι μηχανικοί της Mercedes δεν έσφιξαν καλά τον τροχό του Ρόσμπεργκ με αποτέλεσμα αυτός να αυτονομηθεί και ο σηματωρός της Renault σήκωσε την πινακίδα δίνοντας εντολή στον Κουμπίτσα να φύγει ενώ ερχόταν ο Σούτιλ με αποτέλεσμα ο Πολωνός να πέσει πάνω του.
Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή stop and go στον Πολωνό ενώ επέβαλλαν και πρόστιμο 50 χιλιάδων δολαρίων στη Renault για επικίνδυνη έξοδο από τα πιτ. Το ίδιο ποσό θα πληρώσει και η Mercedes που άφησε το Ρόσμπεργκ να φύγει χωρίς να έχει ασφαλίσει ο πίσω δεξιά τροχός.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε την κούρσα για 3 γύρους, ο Φέτελ δεν διατήρησε την απόσταση που όφειλε από το Γουέμπερ ( 10 μήκη αυτοκινήτου)ν και έτσι οι αγωνοδίκες ορθώς του επέβαλλαν ποινή διέλευσης. Ο Γερμανός έχασε έτσι την πρωτοπορία και βρέθηκε 3ος πίσω από τον Αλόνσο.
Μπροστά ήταν ο Γουέμπερ που δεν είχε αλλάξει ελαστικά. Ο Αυστραλός έκανε τιτάνια προσπάθεια να ανοίξει τη διαφορά από τον Αλόνσο τόσο ώστε να μπορέσει να μπει και να βγει από τα πιτ χωρίς να χάσει την πρωτοπορία. Όπως αποδείχτηκε η RB6 μπορούσε να κερδίζει 1.2 sec στο γύρο σε σχέση με τη Ferrari.
Ο Αλόνσο από την πλευρά του δε δίστασε να παραδεχτεί ότι η 3η θέση ήταν αυτή που του άξιζε παρότι κράτησε πανάξια τη 2η μονομαχώντας το μισό αγώνα με το Φέτελ: «Ήμασταν σημαντικά πιο αργοί. Πρέπει να ανεβάσουμε ρυθμό» σημείωσε ο Ισπανός πρωταθλητής.
Ο Φέτελ άργησε να καταλάβει το λόγο που πήρε ποινή: «Στην επανεκκίνηση αφαιρέθηκα. Βασιζόμουν περισσότερο απ’ ότι έπρεπε στην ενδοεπικοινωνία και περίμενα οδηγίες όταν είδα τις πινακίδες του αυτοκινήτου ασφαλείας. Δεν είδα ότι έσβησαν τα φώτα ήμουν σίγουρος ότι το αυτοκίνητο θα έμενε μέσα άλλο ένα γύρο. Δεν είχα καταλάβει γιατί πήρα ποινή. Μου το εξήγησε κάποιος μετά τη λήξη του αγώνα. Κρίμα θα ήταν εύκολη νίκη σήμερα, ευτυχώς κατάφερα να ανέβω στο βάθρο».
Το στιγμιότυπο που έκοψε την ανάσα ήταν η μονομαχία Σουμάχερ – Μπαρικέλο για τη 10η θέση. Με φρέσκα ελαστικά ο Βραζιλιάνος ήταν σαφώς ταχύτερος αλλά ο Γερμανός υπερασπίζονταν πεισματικά τη θέση του.
Ο Μπαρικέλο προσπάθησε να περάσει ο Σουμάχερ τον έκλεισε προς τον τοίχο των πιτ στο μέσο της ευθείας και παραλίγο να χτυπήσουν: «Δώστε του μαύρη σημαία» απαίτησε εν θερμώ ο Μπαρικέλο ότι είχε προσπεράσει ενώ αργότερα σε δηλώσεις του τόνισε: «Επιστρέφει μετά από τρία χρόνια στη F1 για να κάνει κάτι που δε χρειαζόμαστε» είπε ο Βραζιλιάνος.
«Αυτή είναι η F1, προφανώς του άφησα πολύ χώρο γι’ αυτό πέρασε» έριξε λάδι στη φωτιά ο Σουμάχερ.
Επόμενος αγώνας το Βελγικό GP στις 28 -29/8.
.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Webber Red Bull-Renault 1’41:05.571 |
2. Alonso Ferrari + 17.821 |
3. Vettel Red Bull-Renault + 19.252 |
4. Massa Ferrari + 27.474 |
5. Petrov Renault + 1:13.100 |
6. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1:16.700 |
7. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
8. Button McLaren-Mercedes + 1 γύρο |
9. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
10. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο |
11. Schumacher Mercedes + 1 γύρο |
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
13. Liuzzi Force India-Mercedes + 1 γύρο |
14. Kovalainen Lotus-Cosworth + 3 γύρους |
15. Trulli Lotus-Cosworth + 3 γύρους |
16. Glock Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
17. Senna HRT-Cosworth + 3 γύρους |
18. Di Grassi Virgin-Cosworth + 4 γύρους |
19. Yamamoto HRT-Cosworth + 4 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:22.362 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Hamilton McLaren-Mercedes 25 |
Kubica Renault 25 |
Rosberg Mercedes 17 |
Sutil Force India-Mercedes 17 |
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 2 |
|
|
Βαθμολογία μετά από 12 αγώνες σε σύνολο 19: |
|
Οδηγοί: Κατασκευαστές: |
1. Webber 161 1. Red Bull-Renault 312 |
2. Hamilton 157 2. McLaren-Mercedes 304 |
3. Vettel 151 3. Ferrari 238 |
4. Button 147 4. Mercedes 132 |
5. Alonso 141 5. Renault 106 |
6. Massa 97 6. Force India-Mercedes 47 |
7. Rosberg 94 7. Williams-Cosworth 40 |
8. Kubica 89 8. Sauber-Ferrari 23 |
9. Schumacher 38 9. Toro Rosso-Ferrari 10 |
10. Sutil 35 |
11. Barrichello 30 |
12. Petrov 17 |
13. Kobayashi 17 |
14. Liuzzi 12 |
15. Hulkenberg 10 |
16. Buemi 7 |
17. De la Rosa 6 |
18. Alguersuari 3 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr