Αξίζει ο Μάσα τη θέση στη Ferrari;

Αξίζει ο Μάσα τη θέση στη Ferrari;

Μετά τα τελευταία αποτελέσματα σε Ιαπωνία και Κορέα όπου ο Φελίπε Μάσα συγκέντρωσε σε δυο αγώνες τους 30 από τους 81 βαθμούς που έχει μαζέψει φέτος η Ferrari προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας της με το Βραζιλιάνο πιλότο για το 2013.

Αξίζει ο Μάσα τη θέση στη Ferrari;
Μετά τα τελευταία αποτελέσματα σε Ιαπωνία και Κορέα όπου ο Φελίπε Μάσα συγκέντρωσε σε δυο αγώνες τους 30 από τους 81 βαθμούς που έχει μαζέψει φέτος η Ferrari προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας της με το Βραζιλιάνο πιλότο για το 2013.

Το να ταχθεί κανείς υπέρ ή κατά αυτής της απόφασης είναι εύκολο, ζητούμενο αυτού του κειμένου είναι η τεκμηρίωση της άποψης. Ο Μάσα μετά τον τραυματισμό του στην Ουγγαρία το 2009 δεν είναι πια ο ίδιος παρά τους ισχυρισμούς των γιατρών για το αντίθετο.

Ο Βραζιλιάνος που σήμερα είναι 31 ετών έχει πετύχει 11 νίκες και 15 pole στην καριέρα του, όλες με τη Ferrari για λογαριασμό της οποίας αγωνίζεται επτά χρόνια τώρα. Το 2013 θα είναι η 8η χρονιά συνεργασίας του με την ομάδα. Όλες του οι επιτυχίες ήρθαν τις τρεις πρώτες χρονιές, αρκετοί θυμούνται καλά την τελευταία του νίκη στο Ιντερλάγος το 2008.Το πέσιμο της καρό σημαίας τον βρήκε να πανηγυρίζει έξαλλα για έναν τίτλο που πήγε στο Χάμιλτον καθώς ο Βρετανός τερμάτισε 5ος.
Κλείσιμο

Από τότε ο Μάσα πήρε την κατιούσα. Ο σοβαρός του τραυματισμός το 2009 αλλά και
η γέννηση του γιου του είναι δυο γεγονότα που δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς. Αντιπαραβάλλοντας τις επιδόσεις του Μάσα σε σχέση με τον Αλόνσο στα τρία χρόνια που συνυπάρχουν στη Ferrari βλέπει κανείς πως η διαφορά μεταξύ τους αυξάνει χρόνο με το χρόνο. Ο Βραζιλιάνος χειροτερεύει ενώ ο Ισπανός βελτιώνεται. Το 2010 ο Μάσα ανέβηκε πέντε φορές στο βάθρο συγκεντρώνοντας το 57% των βαθμών του Αλόνσο. Το 2011 δεν ανέβηκε στο βάθρο και συγκέντρωσε το 46% των βαθμών του Αλόνσο. Φέτος έχει μαζέψει μόλις το 39% των βαθμών του Αλόνσο και αυτή η αναλογία είναι η χειρότερη που υπάρχει ανάμεσα στα 12 ζευγάρια teammate στο grid. Η αμέσως χειρότερη είναι αυτή του Ρόσμπεργκ με το Σουμάχερ ο πολυπρωταθλητής που αποχωρεί ξανά έχει μαζέψει μόλις το 46% των βαθμών του νεαρού συμπατριώτη του. Επίσης στη μάχη με το χρονόμετρο μόνο μια φορά φέτος ο Μάσα έχει βρεθεί μπροστά από τον Αλόνσο σε 16 αγώνες, αυτό συνέβη στη Μόντσα όπου ο Ισπανός αντιμετώπισε πρόβλημα με την πίσω αντιστρεπτική στο Q3.

Η παρουσία του Μάσα στο βάθρο στην Σουζούκα ήταν η πρώτη, μετά το GP της Κορέας το 2010. Αξιολογώντας όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την απόδοση των Χάμιλτον, Μπάτον, Αλόνσο, Φέτελ, Γουέμπερ και βλέποντας πως πιλότοι με την ικανότητα των Ράικονεν, Χούλκενμπεργκ, Κοβαλάινεν, ντι Ρέστα δεν έχουν ανάλογη ευκαιρία για να μην επεκταθούμε εκτός F1, τότε εύκολα καταλήγει στο εξής συμπέρασμα. Ο Μάσα δεν αξίζει μια από τις έξι θέσεις μονοθεσίων – νικητών που υπάρχουν στη F1.

Γιατί όμως του δίνεται; Υπάρχουν δυο λόγοι: Πρώτον ο Βραζιλιάνος είναι συμβιβασμένος με το ρόλο του δεύτερου και ο Αλόνσο τον υποστηρίζει καθότι είναι του χεριού του. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε ο Ισπανός στη Ferrari είναι ένας φέρελπις ταλαντούχος πιλότος στο άλλο μονοθέσιο.
Δεύτερον μάνατζερ του είναι ο γιος του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, Νίκολας με αρκετή ισχύ και οικογενειακή παράδοση στις σχέσεις με τη Ferrari.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης