Τα μελλοντικά Toyota και Lexus με εξαρτήματα της Mazda

190620120520_2020-lexus-rc-f-track-edition-chariatis-1000a

H συνεργασία των Toyota και Lexus με την Mazda προχωρά ακόμη περισσότερο, αυτή η φορά με τον διαμοιρασμό μίας κοινής πλατφόρμας, καθώς και των θερμικών συνόλων.

Σύμφωνα με διάφορες φήμες που πηγάζουν μέσα από διάφορες ιαπωνικές ιστοσελίδες, η Toyota σκέφτεται πολύ σοβαρά να υιοθετήσει μία νέα πλατφόρμα, η οποία αποτελεί προϊόν της Mazda και αφορά αυτοκίνητα με κίνηση στον πίσω άξονα, με πρώτο μοντέλο ένα νέο premium σεντάν που θα αντικαταστήσει το Mark X, πιθανότατα μέχρι το 2022. Πέραν τούτου, με την Mazda θα μοιραστεί και τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ τις παραπάνω κινήσεις θα κάνει και η Lexus, με ένα μοντέλο που θα τοποθετείται ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα RC και LC.

Η Mazda ανακοίνωσε τον περασμένο Μάρτιο πως ετοιμάζει ένα νέο εξακύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο, που θα χρησιμοποιεί εκτενώς την τεχνολογία Skyactiv-X. Επίσης επισήμανε ότι βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης μίας νέας πλατφόρμας, η οποία θα είναι συμβατή με μεγάλων διαστάσεων μοντέλα, τόσο με πισωκίνητη, όσο και με τετρακίνητη διάταξη. Δεν παρέλειψε επίσης να αναφέρει ότι τα νέα της προϊόντα αναμένονται στις αγορές την πενταετία 2020-2025. Να αναφέρουμε τέλος, ότι η συνεργασία ανάμεσα σε Toyota και Mazda ξεκινά εδώ και αρκετά χρόνια. Στην αμερικάνικη αγορά το Yaris χρησιμοποιεί εκτενώς κομμάτια από το Mazda 2, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή ενός κοινού εργοστασίου στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ, με συνολικό κόστος 1,6 δις δολάρια, όπου στην αρχή θα συναρμολογούνται η νέα Corolla και ένα crossover μοντέλο της Mazda.

ΣΧΟΛΙΑ

George

Δύσκολοι καιροί έρχονται για πολλούς.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Ford_Mondeo_res_boi_2

Όσα από τα μοντέλα της Ford βασίζονται στην πλατφόρμα του Mondeo, όπως όλα δείχνουν θα αντικατασταθούν από ένα SUV/Crossover που θα τοποθετείται στη μεσαία κατηγορία και θα καλύπτει ένα μεγάλο εύρος αναγκών.

3008_2

Η κατηγορία των μικρομεσαίων crossover/SUV έχει αναδειχθεί ως η Νο 1 επιλογή των οικογενειαρχών της χώρας μας, αυξάνοντας συνεχώς τα μερίδια των πωλήσεών της. Ποια είναι όμως τα μοντέλα εκείνα που προτιμούν οι Έλληνες αγοραστές;

MINI-electric-tsiro-1000

Το αφεντικό της MINI οριοθετεί το 2030 ως μια πιθανή ημερομηνία κατά την οποία η βρετανική φίρμα θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα.

rs_2

Με βασική φιλοσοφία την δύναμη, το prestige, την μοναδικότητα και την καθημερινή λειτουργικότητα, τα μοντέλα RS της Audi συμπλήρωσαν 25 χρόνια ιστορίας.

Mini-v8-tsiro-1000

Το κλασικό Mini, όπως υποδεικνύει το όνομά του, είναι εξαιρετικά μικρό και, ως επί το πλείστον, αυτό σημαίνει πως τροφοδοτείται από εξαιρετικά μικρό κινητήρα. Ευχόμαστε καλή τύχη στον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου σπάνιου οχήματος…