Νίκη τίτλου για Χάμιλτον, δράμα για Φέτελ

Νίκη τίτλου για Χάμιλτον, δράμα για Φέτελ

Μία νίκη που τον φέρνει αγκαλιά με τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του πανηγύρισε στην πίστα της Σουζούκα ο Χάμιλτον. Ο Βρετανός πανηγύρισε στον 16ο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τις Red Bull να τον πλαισιώνουν στο βάθρο. Έμεινε με πρόβλημα στο θερμικό κινητήρα (μπουζί) ο Φέτελ πριν εκκινήσει.

Για τον Φέτελ η καταστροφή ήρθε νωρίς, με τους συναγερμούς να χτυπούν από τον γύρο παράταξης στο grid. Πηγή του κακού ήταν το μπουζί του κινητήρα της Ferrari και παρότι οι Ιταλοί πίστευαν πως κατάφεραν να βρουν λύση στα 30 λεπτά μέχρι την εκκίνηση, από πολύ νωρίς φάνηκε πως αυτό δεν ίσχυε.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Χάμιλτον κράτησε τα ηνία
. Ο Φέτελπαρότι εκκίνησε καλά, σύντομα αποδείχθηκε πως δεν είχε την επιθυμητή ισχύ καθώς τον πέρασαν κατά σειρά ο Φερστάπεν, o Οκόν, o Ρικιάρντο και ο Μπότας. Την ίδια ώρα ο Σάινθ είχε έξοδο μετά από προσωπικό λάθος και προκαλούσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Οδηγικό λάθος με μικρότερες συνέπειες είχε κάνει και ο Ράικονεν, που έπεσε 14ος.



Στο τέλος του τρίτου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε
από την πίστα και άμεσα φάνηκε πως αναπόφευκτα θα αποχωρούσε και η Ferrari του Φέτελ που συνέχισε να χάνει θέσεις. Έτσι κι έγινε, εξέλιξη που ελαχιστοποίησε τις ελπίδες του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή να επιστρέψει στο θρόνο. Πίσω στην πίστα, στον ένατο γύρο είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετά από έξοδο της Sauber του Έρικσον. Όταν η δράση άρχισε ξανά, ο Χάμιλτον έδειχνε το δρόμο, με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και την έτερη Red Bull, του Ρικιάρντo, να ανακτά τη τρίτη θέση από τη Force India του Οκόν.



Η Red Bull προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το undercut βάζοντας τον
Φερστάπεν πρώτο (εκ των πρωτοπόρων) στα pit, στον 22ο γύρο, με τη Mercedes να ανταποκρίνεται ένα γύρο μετά, καλώντας τον Χάμιλτον. Ακόμα κι αυτός ο ένας γύρος επέτρεψε στον Ολλανδό να πλησιάσει στο ενάμιση δευτερόλεπτο και να αρχίζει να απειλεί. Αρωγός στην προσπάθεια του Χάμιλτον αποδείχθηκε ο teammate. Ο Μπότας είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, έμεινε λοιπόν περισσότερο στην πίστα. Τόσο που αφήνοντας τον Χάμιλτον να περάσει στο chicane, κράτησε πίσω του τον Φερστάπεν για τρεις γύρους, εξασφαλίζοντας μαξιλαράκι ασφαλείας τριών δευτερολέπτων για τον Χάμιλτον.

Αυτό του επέτρεψε να ελέγξει το ρυθμό μέχρι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που προέκυψε έξι γύρους πριν το τέλος λόγω εξόδου της Williams του Στρολ. Όμως ο αγώνας δεν είχε τελειώσει εκεί, στον προτελευταίο γύρο ο Φερστάπεν εξαπέλυσε επίθεση αλλά έχασε χρόνο στα ντουμπλαρίσματα επί των Αλόνσο και Μάσα. Έτσι ο Χάμιλτον πήρε την όγδοη φετινή του νίκη, που ισοδυναμεί με μισό τίτλο καθώς πλέον έχει προβάδισμα 59 βαθμών ενώ απομένουν 100 να μοιραστούν στους 4 τελευταίους αγώνες!



Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο Red Bull συνεχίζοντας την ανάκαμψη των Ταύρων
στο δεύτερο μισό του αγώνα.Μπότας και Ράικονεν συμπλήρωσαν το Top5, οι δύο Force India, οι δύο Haas και η Williams του Mάσα  τη βαθμολογούμενη δεκάδα!

Αναλυτικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Επόμενος αγώνας στις 22/10 στο Ώστιν του Τέξας.



ΣΧΟΛΙΑ (39)

κωστας αιρετικος φερραρικος

Ρωταει ο ραικονεν στην ενδοσυννενοηση την ομαδα :τι χρονο χρειαζομαι για να μπω στο Q3? του λενε απο τα παντοκ το αυτοκινητο μπορει να κανει 1:29:200 .O φινλανδος βαζει το κεφαλι κατω και κανει 1:29:079 εαν δεν κανω λαθος.....τα συμπερασματα δικα σας .......ΥΓ απο μπουζι ρε παιδια απο μπουζι απο αναφλεξη ελεος!!!!!!!!!!!!!!

ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗΣ

Η FERRARI έμεινε από μπουζί, την επομενη φορα θα μείνει από πλατίνες, αν δε το καταλάβατε, το λούστρο που μοστράριζαν τα περιοδικά στη FIAT,που είναι FERRARI, LANCIA,ALFA ROMEO, τελειωσε,σήμερα μιλάνε τα ηλεκτρονικά,τα μέταλλα,η οργάνωση, το σύστημα και η τελευταία λεπτομέρεια και αυτά δε τα έχουν οι Ιταλοί,το συναίσθημα τελειωσε, κλαυτε τώρα αισθηματίες ιταλοφαν και μη βγάζετε γλώσσα γιατί όπως και στο ποδόσφαιρο,στο τέλος κερδίζουν οι Γερμανοί.

@

Ποιο συναισθημα ρε φίλε;Δεν υπήρχε συναίσθημα!Και αυτό εφεύρεση των περιοδικών ήταν.Το πραγματικό...συναίσθημα(το αληθινό) έβγαινε στη 3ετία ή λίγο αργότερα,οταν έκαναν την εμφάνιση τους οι λαδοστάμπες,οι τριγμοί και η σκουριά.

Ιδιοκτήτης FIΑΤ 131 (πρώην)

@09:04: Το πιο σωστό σχόλιο! Άχρηστα Ιταλικά αυτοκίνητα!

kostas

Καλά ρε μεγάλε, του πότε είσαι γεννημένος!!!

Ιδιοκτήτης FIΑΤ 131 (πρώην)

@21:21: Το 1976 γεννημένος και το Mirafiori 131 ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο το 1994.

SaloS

ποιοι γερμανοι εγω τη σημαια την GB βλεπω εκει ψηλα....

@SaloS

Τόσα χρόνια με το Sumi και τη γερμανική σημαία δεν το έκανες θέμα όμως...

ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗΣ

Δε με ενδιαφέρει ο οδηγός,αυτός τη δουλειά του κάνει με κάθε κατασκευαστή που τον πληρώνει,το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει και δεν είναι FIAT,σε κάλυψα τώρα,για να μη παίζουμε με τις λεξούλες σα παιδιά του Δημοτικού.

🏁Bernie🏁

#ForzaFerrari

Κουλ

Βγήκανε παλι οι Γερμανοτζολιάδες να πανηγυρίσουν. Ευτυχώς που είναι λίγοι = ενας σχολιαστής με 20 σχόλια. Για λύπηση.

Γερμανοτσολιάς Ορεστιάδος

Άμα σε τσούζουν τόσο πολύ οι φάπες από την MERCEDES πήγαινε σε ένα φαρμακείο να σου δώσουν κάτι να απαλύνεις τον πόνο σου!

Για λύπηση

Όντως για λύπηση. Ποιος τρώει φαπες βρε κακομοίρη; Κρίμα που χαραμιζεις το ανυπαρκτο; μυαλο σου γραφοντας ανοησίες.

Τις Φάπες;

Tις τρώνε οι Ιταλοί!

Eεε Geοrge... ?

Mήπως μπορεί να μας πει ο λαδέμπορας ο Τeslas που θα βρίσκουν καύσιμα τα μονοθέσια της F1 μετά το 2023?

πικατσουπεταωηλεκτρισμο

Απο που να στο πει ο 40χρονος μπουλης που ειναι ολη μερα στο δωματιου του μενει με τους γονεις του χωρις κοινωνικη ζωη και πλαθει αρρωστα σεναρια (τωρα ηλεκτροκινσης) παλαιοτερα η σαβουρα αλφα οτι θα πουλαει παραπανω απο ολους ενω παει για φουντο κλεισιμο και δεν τα αγοραζουν ουτε η μανα τους,εχει καταλαβει οτι μιλας σε ενα αρρωστημενο ανθρωπακι;

Δημήτρης

Ferrari=f1!!!! Για να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή! Διαβάζω κάθε εβδομάδα τα σχόλια μερικών και απορώ. Η ειρωνεία και η χλεύη είναι αηδιαστική! Τι δάχτυλα και τι προσόντα μαύρων γράφετε; Σας είπε κανείς ότι πρέπει να χλευάζετε τους υπολοίπους για να μας πείσετε ότι η ομάδα σας είναι ουάου; Μπράβο σας και πάλι μπράβο σας αν κερδίσετε τον αγώνα ή και το Πρωτάθλημα! Αλλά είστε απλά αθλίοι με τα σχόλια σας και μου προκαλείται αηδία!!! Πού να είχατε και μετοχές της εταιρείας! Παρακαλώ προς δημοσίευση! Τον κόπο μου δηλαδή... Ευχαριστώ!

Γιάvvns

@13:46: Mήτσο, ξέρεις γιατί χλευάζουμε τους Ferraristi... διότι μόλις κάνανε μια νίκη και είδανε βάθρο αμέσως βγάλανε γλώσσα και ειρωνεύονταν την MERCEDES!

Δημήτρης

Δυστυχώς θα συμφωνήσω μαζί σου! Τα ίδια χάλια είναι και οι υπόλοιποι στα σχόλια τους. Αλλά σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά που θα κερδίσουμε, θα είμαι ο πρώτος που θα ειρωνευτώ ομόσταυλούς μου εξυπνάκιδες! Δεν αντέχω πια αυτή τη μαγκιά και ειρωνεία κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία! Ήμαρτον!

@Μήτσο

Ferrari=F1 τη δεκαετία '00.Πάει αυτό.ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!

Δημήτρης

Ferrari =f1 και f1=Ferrari! νόμος! Με ιστορία δεκαετιών! Η Mercedes μπήκε στην f1 το 2010 με πολλές αξιώσεις, επιτυχίες και κατάφεραν πολλά μέσα σε λίγα χρόνια! Η Ferrari είναι κολλημένη στην προηγούμενη δεκαετία και δε μπορούν να σηκώσουν κεφάλι! Απλά ακολουθούν τις εξελίξεις. Αλλά.... αν φύγει η Ferrari από την f1, το άθλημα θα απαξιωθεί πλήρως, χάνοντας το 90% του κοινού και θα ακολουθήσουν και οι ομάδες. Αν φύγει η Mercedes, απλά θα έρθει η Honda, Toyota, Renault κτλ! Τόσο απλά! Φιλικά πάντα!

Φιλικά πάντα

H Ferrari αν δεν το έχεις καταλάβει,ξεθώριασε!Την γυαλίζανε καλά τα περιοδικά.Αυτά τη θεοποίησαν.Κάποτε,καλώς ή κακώς ήταν το απόλυτο,σήμερα είναι απλά μια σπορτ εταιρεία ανάμεσα σε πολλές άλλες εξίσου καλές ή και καλύτερες!Εξάλλου πόσο καιρό έχει να πετύχει κάποια διάκριση;Να κατέχει έναν τίτλο ρε παιδί μου!Και ξέρεις,οι ιταλοί είναι μανούλες σε αυτά!Αλλα να μου πείς εδώ τρώει χαστούκια από ιάπωνες.Από το Gtr,το NSX...

MARON

Το δούλεμα που πέφτει γίνεται γιατί οι FERRARISTI και γενικά οι οπαδοί των ιταλικών αυτοκινήτων έχουν ταυτίσει τη προτίμηση τους με το δίδυμο Γερμανία-Ιταλία, Merkel-Τσίπρας,μνημόνιο-τρώμε δανεικά και αγύριστα,αράζω και πίνω το φραπέ μου-δουλεύω σκληρά για να έχω καλύτερο μέλλον εγώ και τα παιδιά μου και δε τρέχω να χορεύω στο Σύνταγμα. Δε κοντράρονται αυτοκίνητα,κοντράρονται νοοτροπίες ζωής και τα καλά παιδιά που λέγανε δε βαριέσαι,αστούς να λένε,αγριέψανε και λένε πάρτους και τον αέρα που αναπνέουν. Οποιος έχει αντίρρηση σε αυτά που γράφω,μάλλον δε θέλει να δει τη πραγματικότητα.

Eicke

Αστο Δημητρη, σαπισε και βρωμισε. Επειδη βαριεμαι να ξαναγραφω μιας και οι 'φωστηρες" μου εκοψαν το πρωτο σχολιο απλα θα πω οτι καλα θα κανετε ολοι εσεις της Ferrari να καταλαβετε οτι πλεον οι συσχετισμοι εχουν αλλαξει. Καλη η ιστορια αλλα αυτη σημερα δεν φερνει ουτε τιτλους ουτε νικες. Μετα την καλοκαιρινη αναπαυλα η σκουντερια απλα ξεφουσκωσε σε ολους τους τομεις. Και για ορισμενους χαζοχαρουμενους που μιλανε αρνητικα για τον Hamilton ? 61 νικες, προσεχως 4ος τιτλος παγκοσμιου πρωταθλητη, και πρωτος στην ιστορια του θεσμου σε pole positions. Αντε στις τρυπες σας τωρα σαυρακια.

Κωστας1989

Eicke....Ηδη απο τους καλύτερους πιλότους που θα αφήσει την δική του ιστορία με χρυσά γράμματα.. Του αξίζει

Κλαίνε οι roufianello fratelloi

Φααααααααππππππππππππππ............ πάλι κοκκίνησε ο σβέρκος του Αldebaνιάρη!!!

Μερτσεντε

Και κλαμα οι μπουληδες ιταλολεκανακιες της φεραρι.Ειπαμε γερμανικο συνεργειο δωρο απο τον οδηγο φαινομενο χαμιλτον και την ομαδας επος Μερτσεντε.

gregman

Xaxaxaxaxaxa Πέστα !!!!!!!!!

TETEROS

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΒΕΛΗ ΞΑΝΑ αλογακια, γατακια και λοιπα ζωα και ζωυφια αντε κατω απο τη πετρα σας μεχρι του χρονου

aris

δεν ειναι δυνατον....υπαρχει "δακτυλος" της μερσεντες μεσα στους τεχνικους της φερραρι....

teteos

κατι υπαρχει μεσα στους τεχνικους και οπαδους της φερραρι αλλα δεν ειναι δακτυλος ειναι αλλο σημειο της ανατομιας τους χαμιλτον ΩΧ!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΣ !!!

aris

@ teteos ποιος σου ειπε οτι θελουμε να ξερουμε τις σεξουαλικες σου προτιμησεις.....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mercedes-benz-e-class-1000

Το μεγάλο πολυτελές γερμανικό μοντέλο αποκτά μια νέα ισχυρή και τεχνολογικά προηγμένη έκδοση, η οποία φέρει τον κωδικό Μercedes-AMG E53.

160915_Fiat_Panda_002

Το Fiat Panda αποκτά νέες εξοπλιστικές εκδόσεις και μπορεί να αποκτηθεί με μια σειρά από προνόμια.

208-1000

Το πόσο «καίει» ένα αυτοκίνητο έχει αναδειχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες αγοράς ενός νέου μοντέλου. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 μικρά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, που υπόσχονται με τη χαμηλή τους κατανάλωση να μην επιβαρύνουν σημαντικά την τσέπη σας.

screen-shot-2018-04-24-at-5-39-52-am-e1524562937445

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, αυτοκίνητο μάρκας Tesla εισέβαλε μέσα σε γυμναστήριο στην Florida των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

HRV

Ένα από τα μοντέλα που εντάχθηκαν στο στόλο δοκιμών του NewsAuto είναι το Honda HR-V, στην έκδοση με τον 1600άρη i-DTEC κινητήρα ο οποίος «κουμπώνει» άριστα με το εν λόγω μοντέλο.