Έχασε το προβάδισμα η Mercedes;

Έχασε το προβάδισμα η Mercedes;

Μετά τη Σιγκαπούρη για δεύτερο συνεχή αγώνα η W08 κάθε άλλο παρά αχτύπητη εμφανίστηκε.

Στους στενούς δρόμους της Μαρίνα Μπέι πιθανόν ένα μονοθέσιο με το μεταξόνιο της Mercedes να μην βολεύονταν, οι μεγάλες ευθείες της Σεπάνγκ όμως αναδεικνύουν το πλεονέκτημα ισχύος της υβριδικής μηχανής της Mercedes. Αυτό είναι ξεκάθαρο κατά την άποψή μου από την τελική δεκάδα στη Μαλαισία. Σ’ αυτή βρίσκονται και τα 6 μονοθέσια που χρησιμοποιούν υβριδική μηχανή Mercedes. Στην 7η θέση όμως βρίσκεται η McLaren Honda του Στόφελ Βαντούρν ένα μονοθέσιο που υστερεί σημαντικά σε ισχύ παρά τις τελευταίες βελτιώσεις της Honda.

Αυτό δεικνύει ότι το χθεσινό Μαλαισιανό GP δεν ήταν ένας συνηθισμένος αγώνας στη Σεπάνγκ. Πέρυσι στρώθηκε νέα άσφαλτος στην πίστα λίγες μέρες πριν τον αγώνα. Στον περσινό αγώνα δεν είχε προλάβει να κατασταλάξει στην τελική της θέση η πίσσα, η τραχύτητα του οδοστρώματος άλλαξε φέτος. Τα ελαστικά φθείρονται πλέον πολύ λιγότερο είναι χαρακτηριστικό ότι όλοι οι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή στον αγώνα και η Pirelli για πρώτη φορά στην ιστορία του Μαλαισιανού GP πήγε εκεί την πολύ μαλακή γόμα.



Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν 20 βαθμούς πιο χαμηλή από πέρυσι:
Φέτος είχε 39 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα. Η βροχή και η κόκκινη σημαία στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής επηρέασε την προσπάθεια ομάδων/οδηγών να μαζέψουν δεδομένα για τη φθορά των ελαστικών. Στη Mercedes έφεραν στη Σεπάνγκ νέο αεροδυναμικό πακέτο. Δεν μπόρεσαν να συμπληρώσουν όσους γύρους ήθελαν την Παρασκευή ώστε να σετάρουν το μονοθέσιο με τη νέα αεροδυναμική. Ο Χάμιλτον αποφάσισε να μη ρισκάρει και επέστρεψε στο παλιό γνώριμο πακέτο αεροδυναμικής. Ο Μπότας υποχρεωτικά κράτησε το νέο! Όπως φάνηκε στον αγώνα το μονοθέσιό του, υστερούσε σημαντικά έναντι των Red Bull ενώ τον πέρασε και ο Φέτελ που είχε εκκινήσει τελευταίος. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν πως για πρώτη ίσως φορά εγώ και καιρό δεν έχουν πετύχει στο update στη Mercedes. Δεν δουλεύει η αναβάθμιση που επιχειρούν!



Ταυτόχρονα Red Bull και Ferrari έχουν βελτιωθεί αισθητά. Στην πραγματικότητα λοιπόν οι δυο ομάδες προόδευσαν περισσότερο από τη Mercedes και μηδένισαν τη διαφορά φτάνοντας τους πρωταθλητές σε δυναμική ή και ξεπερνώντας τους. Σίγουρα στη Γερμανική εταιρεία αντιλαμβάνονται ότι αν θέλουν να παραμείνουν πρώτοι κάτι πρέπει να γίνει. Προφανώς δεν προλαβαίνουν στη Σουζούκα αυτή την Κυριακή 8/10 όμως είναι επιβεβλημένο να επιχειρήσουν αλλαγές για τους επόμενους αγώνες σε ΗΠΑ και Μεξικό.



Με τα προβλήματα αξιοπιστίας των Ferrari στη Μαλαισία ο Χάμιλτον διεύρυνε το βαθμολογικό του προβάδισμα από το Φέτελ στους 34 βαθμούς ενώ απομένουν 125 ακόμη βαθμοί να μοιραστούν σε 5 αγώνες. Ο Φέτελ για να πάρει τον τίτλο χωρίς ν’ ασχολείται με τα αποτελέσματα του Χάμιλτον χρειάζεται μόνο νίκες στους 5 τελευταίους αγώνες. Αυτό φαντάζει ακατόρθωτο με τα σημερινά δεδομένα. Επιπλέον στους κατασκευαστές η Mercedes με 118 βαθμούς προβάδισμα ενώ απομένουν 215 να μοιραστούν στους 5 τελευταίους αγώνες λογικά έχει σφραγίσει τη διατήρηση του τίτλου.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Dimi d

Τους πειράζει φίλε που θα το πάρει πάλι η Mercedes.Τα στημένα του Σουμάχερ καλά ήτανε.Ισως να ειναι τυχεροί που η Mercedes μάλλον θα κάνει την διαφήμιση της και θα φύγει.Γιατι αν μείνει δεν ξαναβλεπουν....

tom

Και μετά ξύπνησες. Ναι και γιατί θα το πέρει? Αυτό το σκέφτηκες? Αλλά με τι? Γιατί δεν τρέχουν οι άλλοι (FERRARI).

Dimi d

Ενώ εσύ κοιμάσαι ακόμα με τα παπούτσια και πληρώνεις και ξενοδοχείο.....Θα το πάρει γιατί οι άλλοι δεν μπορούν...τρέχουν και δεν φτάνουν την Mercedes...δεν μπορούν.......

MARON

Ναι κύριε δημοσιογράφε,ότι πεις,αρκεί κάποτε να κερδίσει η αγαπημένη σας FERRARI, πρέπει κάποτε η Merkel (συγγνώμη η MERCEDES ήθελα να πω)να χάσει,να πανηγυρίσουνε οι απανταχού χαροκαμένοι ιταλοφανς. Το ότι η σεζόν τελειώνει, το ότι το πρωτάθλημα κερδίζεται με συντηρητικές κινήσεις χωρίς περιττά ρίσκα και έξοδα, δε το αναφέρετε, μονο ότι η MERCEDES επιτέλους (μπορεί) να χάσει και η FERRARI (μπορεί) να καλύψει το χαντικαπ.Ότι και να πει κανεις τα λόγια του θα χάσει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

A-180

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mercedes ανακοίνωσε το ξεκίνημα της διάθεσης στη χώρα μας της νέας A 180, η οποία είναι και η πιο προσιτή έκδοση στη γκάμα του νέου μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου

220661_Volvo_Cars_SUV_line-up_1

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Volvo κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η φίρμα παρουσίασε άνοδο στην παγκόσμια & την ελληνική αγορά.

Ronaldo-1000-1

Η απεργία αυτή πήρε μεγάλη δημοσιότητα και έγινε viral την περασμένη εβδομάδα σε όλο τον κόσμο, ως αντίδραση των εργαζομένων της Fiat για την κόστους 100 εκατομμυρίων ευρώ μεταγραφή του Πορτογάλου σταρ στη Juventus, η οποία θυμίζουμε ότι ανήκει στην οικογένεια Agnelli που έχει στην κατοχή της και την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.

TESLAIGK_9932

Το Tesla X δεν είναι απλώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι μια χρονοκάψουλα που μας διακτινίζει στο μέλλον της αυτοκίνησης. Εκεί που η ταχύτητα συναντά τους μηδενικούς ρύπους και ο ρόλος του οδηγού ακροβατεί μεταξύ του χειριστή και του καλομαθημένου επιβάτη.

Nissan_GT_R50_by_Italdesign___Goodwood__5_

Οι εργοστασιακοί οδηγοί της Nissan στο GT3, Lucas Ordonez και Alex Buncombe, βρέθηκαν στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του  Goodwood, οδηγώντας το εκπληκτικό  Nissan GT-R50 από την Italdesign.

8