To Opel Corsa και με 150 ίππους

To Opel Corsa και με 150 ίππους

Η Opel προσθέτει άλλο ένα μέλος στην οικογένεια του Corsa μια έκδοση με ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Το Corsa S με εμφάνιση OPC, ποντάρει σε εκείνους που θέλουν να δείχνουν πως έχουν ένα σπορ αυτοκίνητο χωρίς να εκταμιεύουν πολλά χρήματα και δίχως τους πολλούς ίππους της κορυφαίας σπορ έκδοσης.

Το Corsa S ξεχωρίζει εξωτερικά λόγω του spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα, τις πλαϊνές ποδιές, τη νέα εμπρός μάσκα, τους νέους καθρέπτες τη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και την πίσω αεροτομή. Επίσης φορά LED φώτα ημέρας, τροχούς 17 ιντσών. Εντός, συναντάμε σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink, συμβατό με Apple CarPlay και Android. Τέλος μην ξεχάσουμε πως υπάρχει και η πατέντα της γερμανικής φίρμας, το γνωστό σε όλους μας Opel OnStar. Opel-Corsa-S-tsiro-640
Κάτω από το επιθετικό αμάξωμα του Corsa S ζει και αναπνέει ο 1.4 βενζίνης, ο οποίος παράγει 150 ίππους και 22,5 kgm ροπής. Ότι χρειάζεσαι δηλαδή στην καθημερινή χρήση, χωρίς υπερβολές ή σπάταλη κατανάλωση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 8,9 sec, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 200 km/h. Το περιμένουμε σε λίγους μήνες και στη χώρα μας… Opel-Corsa-S-inter-tsiro-640

ΣΧΟΛΙΑ (7)

George

To R&D των εταιριών έχει ήδη σταματήσει την έρευνα και την εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης. Απομεινάρια είναι όλα αυτά. Γιατί την σταμάτησαν? Μα είναι απλό. Τους κοστίζει δισεκατομμύρια και τώρα έχουν άλλες φούριες. Τρέχουν όλοι να προλάβουν ο ένας τον άλλο στα ηλεκτρικά και θα χρειαστούν πολύ χρήμα, όχι μόνο για έρευνα, αλλά και για εγκαταστάσεις παραγωγής. Πρέπει να αρχίσουν πολλά πράγματα από την αρχή.

K. KOSTAKIS

Πολύ σωστά.

Τζουφιος

Δεν στριβει με τιποτε,κλασσικο οπελακι.Tωρα που τους αγορασαν οι γαλλοι ισως στριβουν και λιγο.Τζουφια 150 αλογα.

Αldebaran

Σαν το ΑR Mitο δεν έχει άλλο στην συγκεκριμένη κατηγορία!

@

Κι όμως,η Mito βασίζεται στο προηγούμενο Corsaki!

Λαμπαδίας

Και μόνο που έχει το σήμα της ALFA ROMEO είναι καλύτερο το ΜΙΤΟ!

MARON

Σίγουρα, το θέμα βεβαια είναι ότι μετά από 5 χρονια στο δρόμο το ΜΙΤΟ θα είναι φτερό στον άνεμο και αν πας να το κανεις ανταλλαγή, θα σου πούνε να το κανεις κοτέτσι. Ιταλικά αυτοκίνητα: Πεταμένα λεφτά. Γερμανικά-Ιαπωνικά: Εμπορικότητα, τα παίρνει όλος ο κόσμος και μεταχειρισμένα. Εγώ λεφτά για πέταμα δεν έχω, αν κάποιοι θέλουν να το παίζουν γκόμενοι με ALFA, ας δώσουν κάτι παραπάνω να πάνε με PORSCHE , αν τους παίρνει βεβαια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Yaris

Δίνοντας πλέον βάρος στις βενζινοκίνητες επιλογές και την υβριδική έκδοση του best-seller Yaris, η Toyota σταμάτησε στη χώρα μας όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις πωλήσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.

rain

Πολλά προβλήματα δημιουργεί στους δρόμους της Αττικής η έντονη βροχόπτωση που επικρατεί την τελευταία ώρα. Δείτε τι πρέπει να προσέχετε όταν οδηγείτε στο βρεγμένο οδόστρωμα.

EuroNCAP

Η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου είναι Νο1 προτεραιότητα για τον σύγχρονο καταναλωτή και η αξιολόγηση που κάνει εδώ και δύο δεκαετίες ο ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Δοκιμών Euro NCAP, η πιο σίγουρη πιστοποίηση των επιπέδων της. Ας δούμε πως γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία και τι άλλαξε τα τελευταία χρόνια.

Aiantas

Οχήματα με “αύρα” δακρυγόνων, χημικών και νερού με πίεση, που όταν τα βλέπουμε καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά ή… μυρίζει μπαρούτι (μαζί με μυρωδιά μολότωφ και καμένων ελαστικών).

auction

Νέα δημοπρασία αυτοκινήτων για κυκλοφορία από 400 ευρώ θα εκποιήσει στις 13 Δεκεμβρίου η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) στις εγκαταστάσεις του στη Μαγουλέζα.

teli

Αναρτήθηκαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr όπου οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να τα εκτυπώσουν και στη συνέχεια να τα πληρώσουν είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής.