LIVE απο Γερμανία: Οδηγούμε το νέο VW Tiguan

LIVE απο Γερμανία: Οδηγούμε το νέο VW Tiguan

Το protothema.gr και ο Τάκης Τρακουσέλλης βρίσκονται στη Γερμανική πρωτεύουσα για να κάνουν τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με το νέο SUV της Volkswagen...

Ένα αυτοκίνητο που σχεδιαστικά ανανεώθηκε πλήρως λαμβάνοντας τις πινελιές του
Passat
και του
Touareg
.
To Tiguan το οποίο μεγάλωσε και πλέον ενηλικιώθηκε, κάτι που το αντιλαμβάνεσαι στο δρόμο από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το μήκος του, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, μεγάλωσε κατά 60 mm. Παράλληλα είναι φαρδύτερο κατά 30 mm, κάτι που επέτρεψε στους ανθρώπους της Volkswagen να τοποθετήσουν πιο άνετα και μεγάλα καθίσματα (πολυθρόνες!). 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΕΡΟΛΙΝΟ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
 

Είναι εμφανές και στο εσωτερικό του, πως οι χώροι για τους επιβάτες είναι μεγαλύτεροι ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 145 lt, φτάνοντας συνολικά τα 615 lt! Σχεδιαστικά, το εσωτερικό δε διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας και διαφορετικότητας, αλλά ποιότητας και εργονομίας. Είναι σχεδόν όμοιο με του Passat με την προσοχή να τραβά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη η touch-screen οθόνη στην κεντρική κονσόλα.




Κινητήρες
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει οκτώ εκδόσεις με μηχανικά ή αυτόματα DSG κιβώτια. Σε ότι αφορά τους βενζίνης είναι οι γνώριμοι TSI, με τη βασική έκδοση να διαθέτει τον 1.4lt κινητήρα απόδοσης 125 και 150 PS και η αμέσως επόμενη τον 2λιτρο με 180 και 220 PS.Στους diesel υπάρχει ο γνώριμος 1.6TDi με ισχύ 115PS και ο 2λιτρος με 150, 190 και 240 PS. Στη διάθεση μας για δοκιμή είχαμε μόνο τις 2λιτρες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με τα πρώτα Tiguan με τον μικρότερο κινητήρα να βγαίνουν αυτές τις ημέρες από τη γραμμή παραγωγής…

Στο δρόμο είναι εμφανής η δουλειά που έχει πέσει όλα αυτά τα χρόνια (πάνω από 6) που οι Γερμανοί εξελίσσουν το αυτοκίνητο: εξαιρετική ποιότητα κύλισης στο δρόμο, οι αναρτήσεις είναι για σεμινάριο, το τιμόνι υπάκουο και κοφτερό, ενώ ο 2λιτρος TDi (180PS) είναι ο κινητήρας που… λατρεύει αυτό το αυτοκίνητο και εμείς μαζί! Είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το Tiguan και εκτός ασφάλτου, σε μία απαιτητική διαμορφωμένη πίστα.

Σημειώστε πως εκτός τις βασικές εκδόσεις, όλες οι άλλες συνδυάζονται και με τετρακίνηση 4MOTION και ξεχωρίζουν από την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 11 mm (στα 200 mm). Υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο off-road που προσφέρει αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες με γωνία πρόσβασης και διαφυγής στις 18,3 και 25,6 μοίρες, αντίστοιχα.

Εν κατακλείδι, το Tiguan ετοιμάζεται να κατακτήσει και πάλι το θώκο της κατηγορίας του. Και όχι μόνο… αναμφίβολα η εξαιρετική BMW X1 θα έχει θέμα απέναντί του.

Η τιμή του θα είναι γύρω στα 25.000€. Οι δοκιμές συνεχίζονται εδώ στη Γερμανία.

Μείνετε συντονισμένοι…







Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best Of Network

Δείτε Επίσης