F1, Κίνα: Έφτασε η Red Bull τη Ferrari;

F1, Κίνα: Έφτασε η Red Bull τη Ferrari;

Αθόρυβα, μεθοδικά εκμεταλλευόμενοι την αναβάθμιση της υβριδικής μηχανής της Renault, οι Ταύροι έκαναν το 3-4 σε μια πίστα δυναμόμετρο.

F1, Κίνα: Έφτασε η Red Bull τη Ferrari;
Το χθεσινό Κινέζικο GP ήταν αποκαλυπτικό για το πώς εξελίσσονται οι ισορροπίες δυνάμεων πίσω από τις Mercedes αλλά και η διαφορά από αυτές. Ο Ρικιάρντο βρέθηκε στη 2η θέση της εκκίνησης με την RBR παρότι στη Ferrari λένε ότι έκαναν λάθος (σ.σ: ο Φέτελ που επιχείρησε μόνο ένα γύρο στο Q3, o Ράικονεν που δυο φορές δεν φρέναρε σωστά στη στροφή 14). H πραγματικότητα δείχνει ότι ο Ρόσμπεργκ είχε την άνεση να βάλει τη μαλακή γόμα στο Q2 για να πετύχει τον 3ο χρόνο και να προκριθεί στο Q3. Θυμίζουμε πως όσοι βρίσκονται στη 10αδα εκκινούν με το σετ ελαστικών που σημειώνουν τον ταχύτερο χρόνο στο Q2.

Η πολύ μαλακή γόμα της Pirelli πήγε για πρώτη φορά στη Σαγκάη. Η Κινέζικη πίστα ήταν η πρώτη φετινή που το όριο έρχεται από τη φθορά των εμπρός ελαστικών αυτό σημαίνει πως μπορείς να πιέσεις περισσότερο αλλά έτσι αντιμετωπίζεις μεγαλύτερη φθορά. Η πολύ μαλακή γόμα ήταν γρήγορη σ’ ένα γύρο αλλά δεν άντεχε για πολλούς. Είναι ενδεικτικό ότι οι δυο Mercedes δεν την χρησιμοποίησαν καθόλου στον αγώνα όπου την επέλεξαν μόνο οι 13 από τους 22 οδηγούς, οι περισσότεροι εξ’ αυτών μόνο στην εκκίνηση. Μόνο στο Χάμιλτον την έβαλαν για ένα γύρο υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι άνθρωποι της Mercedes και την έβγαλαν αμέσως χωρίς ο Βρετανός να χάσει θέση, τελευταίος ήταν και παρέμεινε.

Κλείσιμο


Ο Ράικονεν με τη Ferrari έκανε λάθος στην είσοδο της πρώτης στροφής
βγήκε εκτός γραμμής και ο Φέτελ προσπαθώντας να αποφύγει τον Κβίατ που είχε την ίδια γραμμή (ίδιο λάθος) με το Φινλανδό τον χτύπησε. Έτσι η Ferrari του Ιceman μπήκε στα πιτ στον 1ο γύρο έβγαλε τη πολύ μαλακή γόμα που υποχρεωτικά είχε στην εκκίνηση και δεν την έβαλε ξανά. Απ’ όλους όσοι βαθμολογήθηκαν μόνο ο Φέτελ δε χρησιμοποίησε τη μέση γόμα! Αν δει κανείς και την Αυστραλία ο Γερμανός έχει την τάση να χρησιμοποιεί τις πιο μαλακές από τις διαθέσιμες γόμες ενώ και η SF16H δείχνει να μην φθείρει ιδιαίτερα τα ελαστικά. Είναι χαρακτηριστικό πως στον αγώνα ο Φέτελ συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλο οδηγό και με τη μαλακή και με την πολύ μαλακή γόμα.



Στον αντίποδα η Red Bull του Ρικιάρντο είχε κλατάρισμα
ενώ οδηγούσε την κούρσα, τελικά ο Αυστραλός τερμάτισε 4ος και τόνισε: «Σε κάθε αγώνα δείχνουμε τη δυναμική που έχουμε. Νομίζω πως η φετινή χρονιά είναι σα το 2014 για μας».

Αντίστοιχα ο 21χρονος Ρώσος Δανιήλ Κβιάτ που ανέβηκε για 2η φορά στην καριέρα του στο βάθρο για λογαριασμό της Red Bull συμπλήρωσε: «Η ομάδα είναι σε θέση να διεκδικεί βάθρο σε κάθε αγώνα, ελπίζω να τα πάω αντίστοιχα καλά και στον επόμενο αγώνα που γίνεται στην πατρίδα μου».



Ο Χάμιλτον ακολουθεί το Ράικονεν στην αρχή του αγώνα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας.


Είναι άνιση η αντιπαραβολή ανάμεσα στον αγώνα του Ράικονεν
και αυτόν του Χάμιλτον αμφότεροι μετά τον 1ο γύρο άλλαξαν αεροτομή και βρέθηκαν τελευταίοι. Ο Βρετανός είχε μειωμένη αεροδυναμική απόδοση καθώς στράβωσε η άκρη του πατώματος από την αεροτομή και πρόβλημα στην ανάρτηση μετά την επαφή με τη Sauber του Ericsson στον 1ο γύρο.  Από την άλλη βέβαια και ο Ράικονεν λέει πως μετά τη σύγκρουση με το Φέτελ (σ.σ.: πήγε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα και ζήτησε συγνώμη) το μονοθέσιο του ήταν περίεργο (tricky) στη συμπεριφορά του.

Με όλα αυτά ο Κβιάτ που εκκινούσε 6ος κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Ο Ρώσος «βοηθήθηκε» από το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε λόγω των θραυσμάτων τα οποία έσκισαν το ελαστικό του Ρικιάρντο ξεμπέρδεψε από την πολύ μαλακή γόμα στον 4ο γύρο και με μαλακή, μαλακή, μέση έκανε έναν άψογο αγώνα ως το φινάλε.



Ο επικεφαλής του γκρουπ FIAT, Σέρτζιο Μαρκιόνε που βρίσκονταν στην Κίνα
(σ.σ: η Κινέζικη αγορά είναι η πιο σημαντική στον πλανήτη για τη Ferrari) έφυγε από την πίστα απογοητευμένος παρά τη 2η θέση του Φέτελ. Προφανώς οι κόκκινοι περίμεναν κάτι περισσότερο, μην ξεχνάτε ότι για πρώτη φορά φέτος τερμάτισαν και τα δυο τους μονοθέσια σε αγώνα. Άγνωστο αν ο κορυφαίος μάνατζερ ήταν ενοχλημένος που δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσουν τη νίκη, που τράκαραν στην 1η στροφή ή που είδε τις δυο Red Bull ανάμεσα στις δυο Ferrari. Μπορεί όλα αυτά μαζί.

Γεγονός είναι πως αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία των κατασκευαστών, προηγείται η Mercedes με 114 βαθμούς και ακολουθεί η Ferrari με 61 και η Red Bull με 57 ενώ αντίστοιχα στους οδηγούς ο Ρόσμπεργκ (114β.)είναι 36 βαθμούς μπροστά από το Χάμιλτον (39β.) και ακολουθεί στην 3η θέση ο Ρικιάρντο (36β.) ακόμη 3 βαθμούς πιο πίσω.



Επόμενος αγώνας το Ρώσικο GP το Πάσχα (1/5).


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης