GP Μπαχρέιν: Μπορεί απόψε η Ferrari να περάσει τη Mercedes;

GP Μπαχρέιν: Μπορεί απόψε η Ferrari να περάσει τη Mercedes;

Ο μεγάλος αγώνας στην πίστα του Σακχίρ ξεκινά με τη δύση του ήλιου (σ.σ: απευθείας 18:00 ΕΡΤ, ΟΤΕ).

GP Μπαχρέιν: Μπορεί απόψε η Ferrari να περάσει τη Mercedes;
Αναμένεται να δοθεί μάχη ανάμεσα στους Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Φέτελ για τη νίκη.
Η χθεσινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών δεν έκρυβε κάποια έκπληξη. Mercedes και Ferrari είναι στις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης, πρώτος ο Χάμιλτον, τέταρτος ο Ράικονεν. Πίσω τους βρίσκονται οι Ρικιάρντο, Μπότας, Μάσα, Χούλκενμπεργκ που θα δώσουν μάχη για την 5η θέση καιροφυλακτώντας για ένα στραβοπάτημα ή μηχανικό πρόβλημα των πρωτοπόρων. Ο σημερινός αγώνας θα κριθεί προφανώς στην εκκίνηση, στη στρατηγική που θα επιλέξουν οι οδηγοί και βέβαια στο ποιος θα κάνει τα λιγότερα λάθη.

Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι αποκάλυψε:
«Η θερμοκρασία έπεφτε και η πίστα γίνονταν πιο γρήγορη όσο περνούσε η ώρα. Περιμένουμε δυο ή τρία πιτ στοπ στον αγώνα των 57 γύρων. Οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν κανένα σετ καινούργιο για τον αγώνα. Υπάρχουν διαφορετικές εξίσου γρήγορες στρατηγικές για τον αγώνα».

Κλείσιμο
Δεδομένου πως οι οχτώ πρώτοι εκκινούν με τη πολύ μαλακή γόμα, περιμένουμε στο πρώτο πιτ στοπ να βάλουν τη μαλακή γόμα. Έχουν σετ από αυτή ενώ ταυτόχρονα δουλεύει καλύτερα σε πιο υψηλή θερμοκρασία, όσο περνάει η ώρα στον αγώνα η θερμοκρασία θα πέφτει. Η πολύ μαλακή γόμα είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα αλλά διαρκεί λιγότερο. Όποιος βάλει μέση γόμα θέλει να κάνει ένα πιτ στοπ λιγότερο. Όσοι πάνε για 3 πιτ στοπ θα μπουν κοντά στον 14ο γύρο για μαλακή γόμα, θα την ξαναβάλουν στον 29ο γύρο και το ίδιο θα κάνουν στον 43ο γύρο. Όποιος βάλει τη μέση γόμα στο πρώτο πιτ στοπ μπορεί να κάνει συνολικά δυο βάζοντας ξανά τη μαλακή στον 37ο γύρο. Όμως θα κινείται πιο αργά στην πίστα.

Δεδομένου ότι οι Ferrari έχουν περισσότερα σετ μέσης γόμας από τις Mercedes και ότι ο Ράικονεν επιχείρησε να δει πόσους γύρους μπορεί να κάνει με τη μέση γόμα, εκτιμούμε πως αν οι κόκκινοι επιλέξουν στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου θα το κάνουν για το Φινλανδό. Από κει και πέρα οι Mercedes θα μεγιστοποιήσουν τη χρήση της μαλακής γόμας και πιθανόν ο Φέτελ θα προσπαθήσει να τους κοντράρει χρησιμοποιώντας την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα.



Φωτογραφία από τις χθεσινές δοκιμές και το χαιρετισμό των τριών πρώτων. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου την ίδια εικόνα θα δούμε απόψε στο βάθρο.


Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα από τη χρήση των ελαστικών είναι:

QUALIFYING - TOP 8

1 Hamilton       1m29.493        Supersoft new

2 Rosberg         1m29.570        Supersoft new

3 Vettel            1m30.012        Supersoft new

4 Raikkonen    1m30.244        Supersoft new

5 Ricciardo      1m30.154        Supersoft new

6 Bottas           1m31.853        Supersoft new

7 Massa           1m31.155        Supersoft new

8 Hulkenberg   1m31.620        Supersoft new

 

Μεγαλύτερη απόσταση ως τώρα
MEDIUM                   Raikkonen       19 γύροι
SOFT                          Magnussen      19 γύροι
SUPERSOFT              Ricciardo         13 γύροι

 

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα
MEDIUM                     Bottas             1m34.761s
SOFT                           Rosberg           1m32.173s
SUPERSOFT                Hamilton         1m29.493s


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης