Αυτονομία 2.000 χιλιομέτρων από την BYD;

Αυτονομία 2.000 χιλιομέτρων από την BYD;

Οι Κινέζοι έχουν πάρει πολύ σοβαρά την ηλεκτροκίνηση. Και αυτά που ετοιμάζουν βάζουν σε σκέψεις τους Ευρωπαίους.

240208121339_BYD-YangWang-U7-3328-550x330
Η BYD θέτει ως στόχο ένα φιλόδοξο ορόσημο στην αυτοκινητοβιομηχανία: την επίτευξη μιας αυτονομίας που θα αγγίζει τα 2.000 χιλιόμετρα για τα plug-in υβριδικά επόμενης γενιάς. Ο υψηλός στόχος πρόκειται να υλοποιηθεί μέσω της ενσωμάτωσης ενός plug-in υβριδικού συστήματος πέμπτης γενιάς και μιας υπερσύγχρονης πλατφόρμας EV τέταρτης γενιάς.
Κλείσιμο
Το επερχόμενο σύστημα PHEV, το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιάσει βασικά στοιχεία στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο, αντιπροσωπεύει μια σημαντική πρόοδο από την καθιερωμένη τεχνολογία Dual Mode της BYD, η οποία αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της γκάμας της μάρκας από την εισαγωγή της το 2008.

Το σύστημα DM, που βελτιώνεται συνεχώς με τα χρόνια με τεχνολογικές καινοτομίες, έχει καθιερώσει σταθερά τη BYD ως πρωτοπόρο στην ανάπτυξη υβριδικών οχημάτων.

Η πιο πρόσφατη εκδοχή αυτού του συστήματος, που χρησιμοποιείται στα PHEV που πωλούνται παγκοσμίως, όπως το δημοφιλές SUV Song Plus, προσφέρεται σε δύο παραλλαγές: το DM-i που προσανατολίζεται στην αποδοτικότητα και το DM-p που αφορά στις επιδόσεις.

Και οι δύο παραλλαγές χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί με τον κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο CVT. Διαθέσιμη είτε με μπαταρία LFP 8,32kWh είτε με μπαταρία LFP 18,32kWh, η παραλλαγή DM-i επιτυγχάνει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 1.150 χιλιομέτρων στον κύκλο δοκιμών CLTC της Κίνας, υποστηριζόμενη από ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 60 λίτρων. Η επικείμενη εισαγωγή του συστήματος PHEV πέμπτης γενιάς της BYD το 2025 υπόσχεται να διευρύνει ακόμη περισσότερο τα όρια των επιδόσεων και της αποδοτικότητας.

Με εξελίξεις στα εξαρτήματα του κινητήρα, του μοτέρ και της μπαταρίας, αυτό το προηγμένο σύστημα προβλέπεται να προσφέρει μια εκπληκτική αυτονομία έως και 2.000 χιλιόμετρα, που ενδεχομένως θα επιτυγχάνεται από αλλαγές στη χωρητικότητα της μπαταρίας ή στο μέγεθος της δεξαμενής καυσίμου.

Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να εισαγάγει μια “πλήρως υβριδική” λειτουργία για την ενίσχυση της απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν η μπαταρία έχει εξαντληθεί.

Η ενσωμάτωση αυτού του πρωτοποριακού συστήματος PHEV με την τελευταία ePlatform της BYD, στην έκδοση 4.0, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό άλμα στην αρχιτεκτονική του οχήματος. Αυτή η πλατφόρμα, που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί τόσο από τα PHEV όσο και από τα EV, υπογραμμίζει τη δέσμευση της BYD για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.

Τα PHEV αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεών της εταιρείας το 2023. Αυτή η στρατηγική στροφή προς την επέκταση της αυτονομίας των PHEV ευθυγραμμίζεται με τον γενικότερο στόχο της BYD να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης