Γιατί μας πρήζει ο ΕΟΠΥΥ;

Media Club

Γιατί μας πρήζει ο ΕΟΠΥΥ;

ΕΟΠΥΥ, αρρωστήσαμε! Δύο τινά ισχύουν: είτε κάποιος πολύ μεγάλος φιλάνθρωπος πληρώνει για τον καταιγισμό διαφημίσεων του ΕΟΠΥΥ που μας σπάει τα νεύρα, είτε... Είτε κάποιο «ταλέντο» βρήκε τον πιο απίθανο τρόπο να «κονομάει». Σταματήστε, «αρρωστήσαμε»!

ΕΟΠΥΥ, αρρωστήσαμε! Δύο τινά ισχύουν: είτε κάποιος πολύ μεγάλος φιλάνθρωπος πληρώνει για τον καταιγισμό διαφημίσεων του ΕΟΠΥΥ που μας σπάει τα νεύρα, είτε... Είτε κάποιο «ταλέντο» βρήκε τον πιο απίθανο τρόπο να «κονομάει». Σταματήστε, «αρρωστήσαμε»!

ΕΝΤΑΞΕΙ, ρε παιδιά, το καταλάβαμε! Πρέπει να πάμε στους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ. Ειλικρινά σας λέμε, θα πάμε ΟΛΟΙ και στις τέσσερις εταιρείες που διαφημίζονται, ακόμη και μ’ ένα απλό φτέρνισμα, αρκεί να σταματήσετε να μας ΖΑΛΙΖΕΤΕ με τα διαφημιστικά τρέιλερ, που είναι πιο πολλά κι απ’ τα τούρκικα σίριαλ! ✖✖✖  ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ, σας λέω, θα με πάτε στο Δρομοκαΐτειο αν συνεχιστεί αυτή η «φάμπρικα» ΕΟΠΥΥ με την ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΗ διαφήμιση, απ’ την οποία θα ’μουν... τελείως άσχετος αν δεν ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΟΥΝ ότι κάποιος, κάπου, κάποτε... ΔΕΝ ΚΟΝΟΜΑΕΙ! Δεν βάζω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο, γιατί μπορεί πάνω στη γενική παραζάλη να ’χουμε πέσει σε ΚΑΝΑΝ... ΤΙΜΙΟ (Θεός φυλάξοι), αλλά τέτοιες εποχές, τέτοιος καταιγισμός μηνυμάτων... μακάρι να είναι τελείως φιλανθρωπικός. ✖✖✖  Ξέρω, ρώτησα και μου είπαν ότι τα έξοδα τα κάνουν οι εταιρείες τηλεφωνίας, απόλυτη διαφάνεια, μπλα-μπλα-μπλα... Ε, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΘΕΣΙΝΟΣ! Ακουσα π.χ. ότι τον πελάτη που τηλεφωνεί τον χρεώνουν με την ΥΨΗΛΗ χρέωση ΣΑΝ Ν’ ΑΚΟΥΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ! ✖✖✖  Αλλος μου είπε ότι, αν κλείσει... ΕΠΙΤΥΧΩΣ το ραντεβού με τον γιατρό, η εταιρεία παίρνει κι άλλα πενήντα λεπτά!... Τι λέτε, ρε παιδιά; Τι πάει να πει αν πετύχει... το ραντεβού; Με βίζιτα ζητάει να πάει ο ασθενής; Κάναν γιατρουλάκο ψάχνει! ✖✖✖  Εντάξει, είπαμε, ως ασφαλισμένος στο Ελληνικό Δημόσιο είσαι μια φορά μαλάκας, μην καταλήξεις και δυο, και τρεις, και να περιμένεις και στη γραμμή από πάνω. ✖✖✖ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ είναι η επιτυχία που έχει το «Πρώτο Θέμα» με τα ΚΟΥΠΟΝΙΑ εκπτώσεων, τόσο για το σούπερ μάρκετ όσο και για τα καύσιμα (από σήμερα)! Δεν είναι μόνο η αποδοχή του κόσμου που μας στηρίζει, αλλά και η βαθιά πεποίθηση και το αίσθημα ικανοποίησης ότι επιστρέφουμε ΠΙΣΩ ΚΑΤΙ από τα 2 ή τα 4 ευρώ που μας πληρώνει ο αναγνώστης. ✖✖✖  Αυτά έχει σήμερα ανάγκη ο κόσμος κι έτσι βοηθάμε όσο μπορούμε, για να καταλαβαίνει ο πολίτης που μας τιμά κρατώντας μας στην πρώτη θέση, ενάντια σε θεούς και δαίμονες, ότι αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει σήμερα να βάζεις το χέρι στην τσέπη για μια εφημερίδα. ✖✖✖  Γι’ αυτό θέλουμε να δείξουμε πόσο τον ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ και να βοηθήσουμε στο μέτρο που αντέχει και η αγορά. ✖✖✖  Και να σας πω κάτι ακόμα: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ’ΤΑΝ ΟΛΗ ΜΑΣ Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΟΥΠΟΝΙΑ! Είθε και αμήν, γιατί α) θα ήμασταν ακόμη πιο χρήσιμοι και β) θα βάζαμε τα πρώτα θέματα στην τελευταία - και τι έγινε; ✖✖✖  Οι εφημεριδοφάγοι, άλλωστε, έχουν μια παλιά καλή συνήθεια, να ξεκινάνε να διαβάζουν το έντυπο απ' την τελευταία σελίδα, κάτι που κατά σύμπτωση συνέβαινε σε πολλές απ’ τις εφημερίδες που δούλεψα. ✖✖✖  Αλλωστε, το «Πρώτο Θέμα» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ... δημοσιογραφίας και αποκαλύψεων, αφού ΚΑΘΕ βδομάδα... σχεδόν έχουμε τα πρώτα και καλύτερα θέματα που συζητάει, αντιγράφει και κοπιάρει όλη η πιάτσα. ✖✖✖  Λέω «σχεδόν κάθε βδομάδα», γιατί έχουμε και τον ανταγωνισμό, τον οποίο σεβόμαστε και υπολογίζουμε και ουδέποτε υποτιμούμε. Αν τα βάλεις όμως κάτω, τουλάχιστον στις 35-40 βδομάδες, από τις 52 του χρόνου, πιστεύω ότι ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ, τουλάχιστον με τα κριτήρια του αναγνώστη και τα δικά μας. ✖✖✖  Αυτό που κοιτάξαμε απ’ την πρώτη στιγμή ήταν να μην «κοιμηθούμε» επειδή τα κουπόνια σηκώνουν, όσο να ’ναι, την κυκλοφορία, αλλά να ’μαστε και δημοσιογραφικά μπροστά. ✖✖✖  Κι αυτό το πετυχαίνουμε με τον συνεχή ΜΟΧΘΟ όλων εδώ μέσα, και πρώτα απ’ όλα των ρεπόρτερ που βγάζουν τα θέματα, και των αρχισυντακτών που τα συντονίζουν για να γίνει η δουλειά σωστά και να μην ξεχάσουμε το ηθικό δίδαγμα απέξω απ’ τη σελίδα ✖✖✖  Αλλά αυτό, τέλος πάντων, ας το κρίνει -και το κρίνει- ο αναγνώστης, όπως... και οι bloggers, που τελικά, ότι και να λέμε, είναι συχνά απ’ τους πιο σκληρούς και άμεσους κριτές. Εχουν γίνει το βαρόμετρο, κάτι σαν AGB του Τύπου, με ό,τι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό. ✖✖✖  Αμα ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ, κι όχι φούμαρα, οι απανταχού bloggers και τα αυτόνομα σάιτ σ’ το βουτάνε, στο ψιλο-κανιβαλίζουν, ενίοτε, όπως λέμε στην πιάτσα, αλλά τελικά το κάνουν ακόμη πιο θεματάρα. ✖✖✖  Ετσι είναι ο χώρος και ο νόμος των ΝΕΩΝ MEDIA και δεν μπορείς να τον αλλάξεις με καταγγελίες και απαγορεύσεις αναδημοσίευσης, όπως κατά καιρούς κάνουν διάφοροι «επαΐοντες» και σπάνε τα μούτρα τους! ✖✖✖  Αμα ο άλλος θέλει να σε «κλέψει» και να σε αναδημοσιεύσει, το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι να σε αναφέρει ως πρώτη πηγή! Από εκεί και πέρα, ο θεός του Ιντερνετ, βοηθός... ✖✖✖  Κι ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ TWITTER, ΒΟΗΘΟΣ, γιατί, απ’ ό,τι φάνηκε και με την περίπτωση του έμπειρου συναδέλφου Μανώλη Καψή, που πώς διάολο του κατέβηκε και είπε «τσόλια» τη ΓΑΛΑΝΗ και την ΑΛΕΞΙΟΥ, αν είναι δυνατόν... ✖✖✖  Δηλαδή, εντάξει, εκεί σταματάει το μυαλό του ανθρώπου, γιατί π.χ. μπορείς να βρεις δέκα τραγουδιάρες ή δημοσιογράφους ή οτιδήποτε άλλο, που να μπορείς να τους πεις «τσόλια», και να ’χει και κάποια βάση η συζήτηση. ✖✖✖  Απ’ την άλλη, μπορείς κάλλιστα να πεις αν σου αρέσει ή δεν σου αρέσει η Αλεξίου, αν ακούς Γαλάνη για να κάνεις κέφι, και ό,τι γουστάρεις γενικά...
Κλείσιμο

Δι’ ευχών των αγίων ημών στους ναούς των μεγάλων λυγμών. Και ΚΛΑΑΑΜΑ ο Μανώλης!

Αυτό που ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ είναι το να σκεφτείς έστω να χαρακτηρίσεις «τσόλια» (!) ΕΙΔΙΚΑ τις δύο ανωτέρω κυρίες, αφού η ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ και η ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ είναι πια σύμβολα του νεότερου ελληνικού πολιτισμού... Δυστυχώς γι’ αυτές! Καθότι, λόγω χαρακτήρος, είμαι σίγουρος ότι δεν γουστάρουν να είναι καθόλου σύμβολα για κανέναν! ✖✖✖ Πόσο μάλλον όταν από όλους τους μεγάλους καλλιτέχνες είναι από εκείνες που ουδέποτε «εκμεταλλεύτηκαν» κομματικά ή άλλα εφαλτήρια... Μιλάμε για ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ, που πρέπει να ’σαι ή ΤΕΛΕΙΩΣ ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ, ή απολύτως «αυτοκτονικός», ή εντελώς ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ για ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ, ώστε να εκστομίσεις  τόσο βαριές κουβέντες εναντίον τους. ✖✖✖ Ο Μανώλης δεν μας έχει δείξει να ’ναι τέτοιος άνθρωπος, οπότε αρχικά υπέθεσα -και θα ’θελα να ελπίζω- ότι του ξέφυγε πάνω στην ώρα την κακιά! Αλλιώς, θα ’πρεπε να στηριχθούμε στο ότι «δεν ξέρει τι λέει» ή ότι είναι «μυθομανής», επιχειρήματα άλλωστε που χρησιμοποίησε ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ εναντίον του συναδέλφου του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ! ✖✖✖ Δυστυχώς και η τελική «συγγνώμη» του χειροτέρεψε τα πράγματα. Ολόκληρο το κείμενο που έγραψε αποδεικνύει απλώς ότι δεν αντιλαμβάνεται ΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ. Δηλαδή ποια είναι η εξήγηση τελικά; Οτι έτσι του ’ρθε και είπε ΤΣΟΛΙΑ τη... ΓΑΛΑΝΗ και την ΑΛΕΞΙΟΥ επειδή δηλώνουν χαμηλά εισοδήματα; Κι άμα καμιά από τις δεκάδες σειρές με τα CD του ΜΙΚΗ Θεοδωράκη κυκλοφορήσει με λάθος τιμολόγιο, πώς θα τον πει; ΚΛΕΦΤΟΠΑΛΙΟΓΕΡΟ; Τόσο ΒΑΡΙΑ ονόματα με απίστευτη προσφορά στον τόπο, δεν κρίνονται με βάση το αν έχουν Α.Ε., ή ΕΠΕ. Ελεος! ✖✖✖  Κυρίως για μας που 'μαστε της δουλειάς είναι γνωστό ότι το ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΦΟΡΙΣΜΩΝ είναι δίκοπο μαχαίρι αν δεν ξέρεις μέχρι πού να το τραβήξεις. Και σίγουρα δεν είναι η ειδικότητα του Μανώλη, αν και φαίνεται ότι του καλοαρέσει. ✖✖✖ Ας προσέξει τον αδελφό του, που, παρότι πιο ισχυρός,είναι πιο «μετρημένος». ✖✖✖ Κι αυτό το λέμε εμείς που με τον ΠΑΝΤΕΛΗ Καψή είχαμε τις χείριστες σχέσεις όπου ήταν διευθυντής στα «ΝΕΑ», και τον υποψιαζόμουν ότι αυτός τελικά ΕΒΑΖΕ ΛΟΓΙΑ για να μας κάνει εχθρούς με τον φιλαράκο μας τον Σ.Ψ… Είναι τυχαίο ότι μόλις έφυγε ο Παντελής, γίναμε ξανά με τον δάσκαλο «μέλι-γάλα», παρότι τα δύο συγκεκριμένα συστατικά προσελκύουν σφήκες, μέλισσες και μύγες συχνά; ✖✖✖ Τώρα ο Παντελής άρχισε να αρθρογραφεί στο επίσης φιλικό μας «ΕΘΝΟΣ» και του ευχόμαστε καλή επιτυχία κι αν ψάχνει για κάνα… στόχο, ε… εδώ είμαστε οι «συνήθεις ύποπτοι».

Σας το 'χα πει ότι είναι μπάζο η ψευτο-πριγκίπισσαΠάντα το 'λεγα ότι η πριγκίπισσα ήταν... τελικά ο βάτραχος! Ούτε για καμαριέρα δεν θα είχε η Λαίδη D την Κέιτ Μίντλετον ✖✖✖ Διότι πολλοί καλοθελητές θέλουν, σώνει και καλά, να ξεκινήσουν καινούριοι εκδοτικοί πόλεμοι μεταξύ του ενός και του άλλο MEDIA μαγαζιού, μόνο και μόνο για να... προσφέρουν τις κλασικές υπηρεσίες των «τσάτσων», των «μυστικοσύμβουλων» και όλων των κηφηναριών που βρίσκουν εύφορο έδαφος μόνο όταν «σκοτώνονται» οι από πάνω. ✖✖✖ Εμείς ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ και δεν «τσιμπάμε» με το παραμικρό και το μόνο που λέμε είναι ότι ο καθένας πρέπει να κοιτάει να φτιάξει τη δουλειά του - και όχι να χαλάει τις δουλειές των άλλων, ΕΙΔΙΚΑ σ’ αυτές τις τόσο δύσκολες εποχές. ✖✖✖ Βέβαια, η αγαπημένη συνήθεια όλων των Ελλήνων επιχειρηματιών -και τώρα δεν μιλάω για τους εκδότες- είναι να κοιτάνε πρώτα ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΜΙΩΘΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, άσχετα με το αν ωφεληθεί ή όχι ο ίδιος. ✖✖✖ Αμα δεν ξεπεράσουμε αυτές τις νοοτροπίες, αν δεν διδαχθούμε απ’ το παρελθόν για τα παθήματά μας, έχοντας και λίγη διάθεση αυτοκριτικής (κι εμείς κάναμε κατά καιρούς ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ και ενέργειες που δεν θα τις ξανακάναμε σήμερα, παρασυρόμενοι από πονηρούς «ενδιάμεσους» αλλά και την ξεροκεφαλιά μας), δεν πρόκειται να πάει κανείς μπροστά. ✖✖✖ ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ✖✖✖ Τώρα, ειδικά για τις εφημερίδες, δεν φαντάζομαι να υπάρχει ακόμα κανείς που να «φαντασιώνεται» πως θα μείνει ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ «βασιλιάς και κυρίαρχος», επειδή «έχει λεφτά» και ότι όλοι οι άλλοι θα πάνε άπατοι και θα χρεοκοπήσουν. ✖✖✖ Αλλο το «έχω λεφτά», άλλο το «χρησιμοποιώ τα λεφτά που έχω» για τη δουλειά, αφού εδώ και μεγάλα ονόματα διστάζουν να επενδύσουν και στα πιο επιτυχημένα κανάλια, πόσο μάλλον σε εφημερίδες. ✖✖✖  Κι άλλο, τέλος-τέλος, το... τι θα κάνεις στην τελική... Θα... αγοράσεις ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ με τα λεφτά; Ακόμη και να ’θελες να το κάνεις, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, γιατί άμα ο άλλος «σε παίρνει», που λέμε, αλλά δεν σε διαβάζει και δεν σε υπολογίζει, στο τέλος ο ισολογισμός, όσα κι αν ΧΩΣΕΙΣ, θα βγει ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΟΣ. ✖✖✖ Γι’ αυτό και νομίζω ότι ΟΣΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ έχουν απομείνει πρέπει να αναζητήσουν δρόμους ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ για να υπερασπίσουν το προϊόν και να ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΟΣΤΗ, και όχι να κάθονται να βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους, νομίζοντας ότι ο μονόφθαλμος θα κυριαρχήσει στους θεότυφλους! ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ, τέλος πάντων, αλλά από κει και πέρα εξαρτάται απ’ το πώς πολιτεύονται όλοι - αν με καταλαβαίνετε.

Δόξα τω θεώ της σοκολάτας Τρομερή η διαφήμιση με εκκλησιαστικούς ύμνους (καθολικούς, για να μην προσβληθούν ορθόδοξοι ή ισλαμιστές) για τη Μερέντα. Κι εγώ μικρός όταν την έβλεπα έκανα τον σταυρό μου
✖✖✖ Εχουμε χάσει ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ, μόνο αυτό έχω να προσθέσω, ευχόμενος να καταλάβει ο Καψής που λέγαμε πριν τι ακριβώς έκανε, γιατί, απ’ ό,τι ξέρω, αυτή τη φορά ΣΩΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΗΣ ΒΙΑΣ! Δεν θα ξανάβλεπε «γυαλί» ούτε σε καθρέφτη, αν δεν παρενέβαινε μια «ψυχή». ✖✖✖ Οπότε επιστρέφω στο θέμα που ΠΡΩΤΟΣ νομίζω ανέδειξα, ήτοι την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ του Twitter και του Facebook, ΕΙΔΙΚΑ για δημόσια πρόσωπα που έχουν ΛΟΓΟ, το 'παμε, το ξανάπαμε. Κάηκες άμα γράφεις ό,τι παπαριά σού κατεβαίνει στο μυαλό, καθότι, κακά τα ψέματα, σ’ όλους κατεβαίνει κάποια στιγμή μια απολύτως ΑΝΟΗΤΗ ΙΔΕΑ, όλοι μπορεί να θέλουμε να εκστομίσουμε κάποια ΒΑΡΙΑ ΧΥΔΑΙΑ ΜΑΓΚΙΑ να το φχαριστηθούμε, αλλά... προσέχουμε τι πληκτρολογούμε! ✖✖✖ Α, να μην το ξεχάσω, για να μην κρυβόμαστε, πάντως, εμείς τον Μανώλη τον θέλουμε ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΣΤΗΝ TV, γιατί ήταν και ο... τελευταίος των φιλο-Πασόκων. Ψάχνουμε με το DNA και το κιάλι να βρούμε άλλον, αλλά πού; Ούτε στο «Black Out» με την Μπουλέ να παίζαμε... Αλλά θα μου πεις, απ’ την άλλη, αν παίζαμε ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΑΝΤΙΑ, θα σκοτιζόμασταν για τον Μανώλη; ✖✖✖ Εύκολο θέμα νομίζουν ότι βρήκαν διάφοροι μιντιολόγοι και φέρνουν τα πάνω κάτω για τις σχέσεις της Ολγας Τρέμη με την καινούρια νεοφώτιστη, αλλά... και ολοφώτιστη ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΑΦΟΓΛΟΥ, ότι θα της φάει τη θέση, ότι θα προλάβει να τη διώξει η Μεγάλη Κυρία, ότι θα την αφήσει να «καεί» κ.λπ. κ.λπ. ✖✖✖ Αν δεν έχουν ΛΟΓΟ να τα γράψουν αυτά, πέρα απ’ το να ’χουν κάτι να γράψουν γενικά (απολύτως σεβαστό και κατανοητό μεταξύ μας! Τι δουλειά κάνουμε κι εμείς άλλωστε; Μπρίκια κολλάμε;), τότε παραβιάζουν ανοιχτές θύρες!

Μούγκα και μπούργκα μπροστά στη θεία Ολγα, κορίτσια! Ν’ αφήσει το υφάκι η Μαρία Σαράφογλου όταν μιλάει στο πάνελ με την ΟΛΓΑ Τρέμη. Δεν είμαστε δα ΟΛΕΣ ΙΔΙΕΣ, κάτι ξέρει η Ράνια Τζίμα που κάνει τη χαμηλοβλεπούσα και δεν προκαλεί. Κι αν φόραγαν κι οι δυο τους μπούργκα, όλα θα ’ταν τέλεια, Ολγα!

✖✖✖ Ακόμη κι αυτοί που δεν έχουν δει στη ζωή τους τη νέα SONY 3D ξέρουν ότι και στην τηλεόραση όλοι έχουν τη διαδρομή τους και ότι κάποτε περνάνε σε άλλη φάση. Ενα όμως είναι ΣΙΓΟΥΡΟ! Ακόμη κι αν ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ η Τρέμη επέλεγε το επόμενο βήμα, πίσω ή δίπλα απ’ το γυαλί, η φρεσκότατη κ.λπ. κ.λπ. Σαράφογλου είναι παντελώς ανέτοιμη ακόμη να τη διαδεχθεί. Αν καθόταν δηλαδή έστω και για «ρεπό» στο Κεντρικό, θα «καιγόταν» προτού καν ο Πρετεντέρης προλάβει να κακίσει τους συνδικαλιστές. Μιλάμε άρα για απειροελάχιστο χρόνο. ✖✖✖ ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟ με το «καλημέρα», ακόμα κι αν είσαι δημοσιογραφικά δεν ξέρω ποια! Είναι ΤΟΣΟ βαρύ το φορτίο, θέλει τόσο τρομακτική εμπειρία και τριβή, που το MEGA, σοβαρά σκεπτόμενο, παρέχει ήδη στη Σαράφογλου «προστατευμένες ζώνες».

Ξεφτίλα έγινε και ο διαχρονικός ήρωάς μας, ο ΚΛΙΝΤ ΙΣΤΓΟΥΝΤ, που για χάρη της πλάστικ-ντραμάτικ συζύγου του σέρνεται και σε ριάλιτι! Και η κυρία αυτή αποκαλεί τον «θεό»... «μαγουλάκι μου»! Ποιον;...  Τον Ντέρτι Χάρι, η βρομιάρα!

✖✖✖ Αρα αν κάποιοι της βάζουν τέτοιες ιδέες στο μυαλό, μάλλον δεν θέλουν το καλό της, αφού η Ολγα σ’ αυτό το επίπεδο δεν «παίζεται» εύκολα από καμιά αντίπαλο, δεδομένων και των πάντα ευαίσθητων ισορροπιών που υπάρχουν στο πολυμετοχικό Μεγάλο Κανάλι. Οπότε; ✖✖✖ Οπότε μη μας τα ζαλίζουν με ανεπίκαιρα θέματα. Κατά τα λοιπά, όντως με την προσθήκη της μικρής έχει απομείνει μόνο ο Γιαννάκης για να θυμίζει ότι υπάρχει και το αντρικό δημοσιογραφικό ΑΝΑΣΤΗΜΑ σ’ αυτή τη ζωή. ✖✖✖ Αντε, γιατί σε λίγο, όπως το πάνε, θα λένε μόνες τους τα ΚΕΝΤΡΙΚΑ, θα κάνουν από μόνες τους και τα ΣΧΟΛΙΑ, και τα αγόρια θα τα ’χουν για να λένε μόνο τον καιρό!... Χωρίς φούστα-μπλούζα, τακούνια, ελπίζω!





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης