LIVE

Κορωνοϊός

kasimatis_aleksandros

Ο περίπατος του κ. Μπακογιάννη

Αλέξανδρος Κασιμάτης

Ο κ. Μπακογιάννης με τον μεγάλο περίπατο ξεκίνησε  ένα εμβληματικό έργο   που αλλάζει τη μορφή του κέντρου της Αθήνας. Μια σωστή πρωτοβουλία που μπορεί να δικαιώσει τις προσδοκίες ότι ο Δήμαρχος ως νέος πολιτικός θα φέρει έναν διαφορετικό αέρα.

Ωστόσο, είναι φανερό ότι η διαχείριση του μεγάλου αυτού έργου έγινε με προχειρότητα. Ο κ. Μπακογιάννης αρνείται τις κατηγορίες και σε συνέντευξη του είπε ότι δουλεύει συγκροτημένα από την 1/9/19 με μεγάλη ομάδα συγκοινωνιολόγων, χωροτακτών, αρχιτεκτόνων κλπ όπως και ότι οι εναλλακτικές διαδρομές δόθηκαν 12 ώρες μετά την εφαρμογή των ρυθμίσεων γιατί έπρεπε να καταγραφούν τα δεδομένα των πρώτων ωρών!

Δεν χρειάζεται να διαθέτεις διδακτορικό συγκοινωνιολόγου για να καταλάβεις ότι ένα τέτοιο έργο θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία. Ούτε χρειάζονται κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες για να κατανοήσεις πως ότι και να σου εισηγούνται οι ειδικοί, πριν ξεκινήσεις πρέπει να έχουν μελετηθεί σε βάθος οι εναλλακτικές διαδρομές και να έχουν ενημερωθεί εκτεταμένα οι πολίτες. Σίγουρα μπορούσαν στον τομέα αυτό μπορούσαν να γίνουν περισσότερα, όπως για παράδειγμα να είχε αξιοποιηθεί το 112 για έκτακτες ενημερώσεις.

Ενώ πρόκειται για εξαιρετική πρωτοβουλία, η τύχη του μεγάλου περιπάτου εξαρτάται τώρα από την ορθότητα και πληρότητα των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων που θα διασφαλίσουν για όλους λειτουργικές λύσεις. Το 2004 που μελετήθηκε σοβαρά το κυκλοφοριακό της Αθήνας έγινε σειρά παρεμβάσεων λόγω των αγώνων, που τελικά κατέστησαν μόνιμες επειδή αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Καταργήθηκαν φανάρια στην Κηφισίας που διέκοπταν τη ροή των οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα, ρυθμίστηκε το τρίγωνο της Φειδιππίδου, άλλαξε η κατεύθυνση των ΙΧ σε βασικούς δρόμους κά Σύμφωνα με μηχανικό που γνώριζε τότε πρόσωπα και πράγματα, στους Ολυμπιακούς της Αθήνας, υπό το φόβο της αποτυχίας εμπιστεύτηκαν ειδικούς (ώστε να μετατεθεί και η ευθύνη των αποφάσεων) και τελικά το αποτέλεσμα αποδείχθηκε εξαιρετικό.

Αν ο κ. Μπακογιάννης είχε επιμείνει να είναι καλύτερα μελετημένες οι αναγκαίες κυκλοφοριακές προσαρμογές του μεγάλου περιπάτου, δεν θα είχε διακινδυνέψει να επιβαρύνει με αρνητική δημοσιότητα ένα σημαντικό έργο και να κάνει επιφυλακτικούς για ανάλογες πρωτοβουλίες Δημάρχους άλλων πόλεων. Θα μπορούσε ακόμη να έχει επιλέξει από την επιτροπή των ειδικών που λέει ότι μελετούσε το έργο από τον περασμένο Σεπτέμβριο, κάποιους οι οποίοι να εμφανίζονται στους δημοσιογράφους καθημερινά και μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση από το Δημαρχείο και να ενημερώνουν για τις αποφάσεις τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Η προβληματική Αθήνα

Δεν χρειάζεται επιφανειακούς καλλωπισμούς με πεζοδρόμια, παγκάκια και γλάστρες τύπου Μπακογιάννη αλλά ριζικές επεμβάσεις στον ιστό της όπως έκανε ο Haussmann στο Παρίσι (1853-1870) και το έκανε από χωριό πόλη, αφήστε τους στρουθοκαμηλισμους και την γνωστή σε όλους Ελληνική μέθοδο "άρπα-κόλλα" και φτιάξτε ένα μακροπρόθεσμο master-plan που θα κάνει επιτέλους την Αθήνα πόλη.

Περί Βιέννης και γιατί μπαίνουμε στο κέντρο

Την Πέμπτη θα πάω γιά 4η φορά στο Δήμο Αθηναίων, κάνοντας 100 km πήγαιν-έλα γιά μία βεβαίωση ΤΑΠ, που υποτίθεται οτι εκδίδεται πλέον μέσω web!!! Ο αγαπητός σας Λαλιώτης απεφάσισε οτι η γραμμή που θα διέσχιζε τη Λ.Κηφισσίας δεν μπορούσε να γίνει μέχρι το 2004 και μας κατεδίκασε μέχρι το 2034 και βάλε. Οι Έλληνες υπερ-Συγκοιωνιολόγοι απεφάσισαν οτι το τραμ δεν χρειάζεται να κατεβαίνει τη Λ.Συγγρού, αλλά τα στενοσόκακα του Νέου Κόσμου γιά να μεταφέρει γιαγιάδες με τα καροτσάκια της Λαϊκής. Γιατί τραμ και όχι μετρό στη Γλυφάδα; Δεν είναι παρανοϊκό να φρενάρει η γραμμή στο μέσον του πουθενά και να μην προχωρά γιά 2-3 χιλιόμετρα στο κέντρο των Νοτίων Ποραστίων; Τι γνωρίζετε γιά το γεφύρι του τραμ Πειραιώς; Στη MariaHilgferStrasse το τραμ περνούσε χωρίς εισπράκτορα όταν οι Πασόκοι φίλοι σας αγωνιούσαν στην Ελλάδα γιά τις χαμένες θέσεις εργασίας των αχρείαστων εισπρακτόρων. Την ίδια εποχή (1980), η 4η γραμμή του μετρό της Βιέννης δεν είχε οδηγούς κι επειδή εφοβούντο οι γιαγιάδες, ξαναέβαλαν έναν τύπο να κάνει οτι οδηγεί το τραίνο. Ο ίδιος άχρηστος δήμος που με την αχρηστία του μας αναγκάζει εν έτει 2020 να κυνηγάμε χαρτιά με σφραγίδες στην Πλατεία Κοτζιά ώρες κοινού, τώρα μας λέει να κατεβαίνουμε κέντρο από 20-30-50 χλμ μακρυά με το ποδήλατο... Μακράν καλύτερος ψηφιακά ο Δήμος Γλυφάδας και ο 3Β (Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη), ακόμα και ο δήμος Τήλου εξυπηρετεί ψηφιακά ή με τηλέφωνο, αλλά ο δήμος Αθηναίων ζει στο 1850 και μας τραβάει στο κέντρο για χαρτιά με σφραγίδες. Ας κάνει τον δήμο ψηφιακό ο Μπακογιάννης κι ας αφήσει τα φρου φρου.

glaros

τα παγκακια τζαμπα θα τα παρουμε

Σλουρπ! Σλούρπ...

Πες το ανοικτά και χωρίς περιστροφές ... μούφα ! Αποτυχία

Πως τον πετσόκοψε έτσι ο αρθρογράφος

Ο τίτλος παραπέμπει σε γνωστό παιδικό βιβλίο, όπου ένα μικρό αγοράκι ανακαλύπτει τις δυσκολίες του πραγματικού κόσμου των μεγάλων . . .

Εμβληματικά έργα σε εποχή παρακμής είναι ίδιον του Τρίτου Κόσμου

Εμβληματικά έργα γίνονται σε εποχές ακμής, ως επιστέγασμα αυτής. Εμβληματικά έργα σε εποχές παρακμής, με μόνο στόχο την φωτογράφιση του ηγέτη, είναι χαρακτηριστικό του Τρίτου Κόσμου.

Αλλος

Όποιος βιάζεται να ανέβει τα σκαλιά της εξουσίας κάνει λάθη.............

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία