LeasePlan: Μύθοι και αλήθειες για το leasing αυτοκινήτου

wwwwwww
“Το leasing αυτοκινήτου αφορά μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις”, “είναι πολύ ακριβό”, “είναι πολύπλοκο, εμπεριέχει ρίσκο”, “πρέπει ν’ αποχωριστώ το αυτοκίνητο που οδηγώ μετά το τέλος του συμβολαίου”: ιδού μερικοί βασικοί μύθοι που αφορούν το leasing αυτοκινήτων και, στερεοτυπικά, μας εμποδίζουν να κατανοήσουμε τί πραγματικά είναι και αν τελικά μας αφορά πολύ περισσότερο απ’ όσο θα φανταζόμασταν. Με μια πιο ενδελεχή ενημέρωση κάποιος θ’ ανακαλύψει ότι το leasing είναι μια υπηρεσία που παρέχει πολλά οφέλη και δυνατότητες στους σύγχρονους οδηγούς, γι’ αυτό πλέον εξελίσσεται σε ευρεία τάση σε πολλές χώρες του εξωτερικού!

eikonsd1


Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Το leasing αυτοκινήτων δεν αφορά μόνο μεγάλες εταιρίες με μεγάλους στόλους οχημάτων. Αφορά εξίσου τους νέους επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που προτιμούν ν’ αποφύγουν τη μακροχρόνια οικονομική δέσμευση ή τη διάθεση ενός πολύτιμου κεφαλαίου για την αγορά ενός ή παραπάνω αυτοκινήτων. Σε μια εποχή όπου οι δυσκολίες στα επιχειρηματικά περιβάλλοντα είναι πολλές και ποικίλες, το leasing έρχεται να προσφέρει μεγάλη πρακτικότητα, ευελιξία και ελευθερία. Για τον ίδιο λόγο επιλέγεται από όλο και περισσότερους ιδιώτες παγκοσμίως, που είτε έχουν ευμετάβλητα δεδομένα στις συνθήκες ζωής τους, είτε προτιμούν ν’ απαλλαγούν από τα άγχη της ιδιοκτησίας.

eikonsd2


Αν μάλιστα αναλύσει κανείς προσεκτικά τις οικονομικές λεπτομέρειες ίσως ανακαλύψει ότι, συχνά, το leasing όχι μόνο δεν είναι ακριβό αλλά συμφέρει περισσότερο από την αγορά αυτοκινήτου, επιμερίζοντας παράλληλα τα κόστη και διατηρώντας τη ρευστότητα των μικρών εταιρειών. Η μακροχρόνια μίσθωση προσφέρει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να οδηγούν καλύτερα και νεότερα οχήματα που μπορούν ν’ ανανεώνουν κάθε 3-5 χρόνια και απαλλάσσει από τα κόστη της χρήσης, της συντήρησης και τους “πονοκεφάλους” της ιδιοκτησίας: τέλη κυκλοφορίας, έξοδα ασφάλισης, service, πτώση της αξίας του οχήματος στη μεταπώληση, δαπάνες για τυχόν απρόβλεπτες μηχανικές βλάβες ή ζημιές. Εξασφαλίζεται, επίσης ότι θα υπάρχει πάντα όχημα αντικατάστασης αν αυτό χρειαστεί. 



Η πεποίθηση ότι το leasing είναι πολύπλοκο απορρέει κυρίως από την έλλειψη εξοικείωσης με τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του. Με τη βοήθεια των ειδικών, θ’ ανακαλύψετε ότι είναι πολύ πιο απλό και εύκολο στη διαχείριση απ’ όσο φανταζόσαστε! Άλλωστε, τη διαχείριση του αυτοκινήτου σας την αναλαμβάνει η LeasePlan. Επίσης, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις δαπάνες σας, υπολογίζοντας τα πιθανά ετήσια χιλιόμετρα που θα διανύσετε και επιλέγοντας τη συμφωνία που σας ταιριάζει, το leasing όχι μόνο δεν εμπεριέχει ρίσκο αλλά, στην πραγματικότητα, μειώνει το ρίσκο που προκύπτει από τη χρήση ενός αυτοκινήτου.

Hdgn


Τέλος, μπορεί η ανάγκη για ιδιοκτησία να έχει μετατραπεί σε ανάγκη για χρηστικότητα αλλά τί θα γίνει αν τελικά αγαπήσετε το αυτοκίνητο που οδηγείτε και δεν θέλετε να το αποχωριστείτε; Και εδώ, η επιλογή είναι δική σας: στο τέλος του συμβολαίου μπορείτε να το αγοράσετε σε μια ανταγωνιστική τιμή. Τώρα που οι μύθοι καταρρίφθηκαν, μήπως ανακαλύψατε ότι το leasing σας αφορά; Επισκεφτείτε το www.leaseplan.gr όπου θα ενημερωθείτε για τα Special Deals που συνεχώς ανανεώνονται και για τις επετειακές προτάσεις για τα 15 χρόνια λειτουργίας της LeasePlan στην Ελλάδα!

ΣΧΟΛΙΑ (16)

Νικος

Δεν έχεις κάνει καλά τα μαθηματικά. Το μοναδικό που μπορώ να πω είναι πόσα πιστεύεις ότι αξίζει ένα αυτοκίνητο αν σου έλεγαν να το νοικιάζεις με το μήνα και να μην έχεις ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ υποχρέωση ποτε και να μη σε νοιάζει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ακόμα και αν το τρακάρεις εσυ. Αυτό αναλογίσου και απαντα, για να δεις αν σε συμφέρει η όχι. Αυτοκίνητο as a service δηλαδή, αυτή είναι η παροχή. Όπως και να έχει τσάμπα τσακώνεστε μερικοί αφού το leasing ΑΠΑΙΤΕΙ minimum εισόδημα 30,000€ για κάθε ετος τα τελευταία 3 χρόνια. Ελάχιστοι ιδιώτες μπορούν να το καλύψουν.

απλα πραματα

ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.....το ψαξα ..... σε οριζοντα τετραετιας /πενταετιας τελικα πληρωνα κ λιγο περισοτερα απο οτι αν αγοραζα αυτοκινητο 20000 ευρω ,μου ανηκε και αν το πουλουσα για να αγορασω αλλο μετα.....

Παραμυθια

Το ψεμα παει συννεφο. Προωθουν τα κοστη συντηρησης κτλ οτι τα γλυτωνει ο μισθωτης αλλα τα προσθετουν στο μισθωμα και με το παραπανω. Ασε που σε στελνουν σε οποιο συνεργειο - λαμαρινά θελουν αυτοι και σου αλλαζουν οτι κρινουν αυτοι αναγκαιο. Απλα πραματα: παρτε μια προσφορα για leasing και μια προσφορα για αγορα οχηματος εστω κ με δανειο και θα δειτε μονοι σας οτι το κερδος της εταιριας leasing ειναι το δικο σας χασιμο

ΕΧΕΙ απόλυτο δίκιο...

...ο κ. Μανώλης παρακάτω!Το Leasing τελικά συμφέρει μόνο μια επιχείρηση αφού παίρνει πίσω ολόκληρο το ΦΠΑ 24% και το συνολικό ετήσιο κόστος το περνάει στα έξοδα, το αφαιρεί δηλαδή από τα δηλωμένα κέρδη της και πληρώνει και λιγότερους φόρους για τα κέρδη της!Ενώ ο απλός ιδιώτης δεν έχει κανένα τέτοιο όφελος και τελικά του κοστίζει "ο κούκος αηδόνι" αφού οι εταιρείες Leasing δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και πρέπει να βγάλουν κέρδη!Τα κέρδη τους αυτά τα πληρώνει ο απλός ιδιώτης!

Αχιλλέας

Υπάρχει κανένας (ιδιώτης) που πιστεύει ότι είναι συμφερότερη η χρήση αυτοκινήτου από μια εταιρία η οποία "μπατζετάρει" τα κόστη, κατά το συμφέρον της φυσικά, αλλά και τον χρόνο της χρήσης ΚΑΙ βγάζει ΚΑΙ κέρδος, από το να κατέχει ο ίδιος τη όχημα και να το διαχειρίζεται κατά τις ανάγκες, τις συνθήκες και το συμφέρον του??? (προσωπικό παράδειγμα: ιδιοκτησία οχήματος €50.000 επί πενταετία. Καθαρό κόστος χρήσης (με υπολογισμό της πώλησης φυσικά) €550/μήνα. Το ίδιο όχημα με 5ετη μίσθωση, κόστος (από προσφορά ετιαρίας) €950/μήνα (πλέον ΦΠΑ)!

.

Συμφερότερο ή όχι, πρεπότερο το ψαξιμότερο προς αποφυγετερο λαθετερο

Αχιλλέας

Είσθε μαθητής του Ι.Θ Κακριδή?

Κμ

Το αν η εταιρεία leasing βγάζει κέρδος τι σημασία έχει. Και φυσικά βγάζει κέρδος δεν είναι κακό, εταιρεία είναι. Το θέμα είναι μόνο αν βγάζει κέρδος ο καταναλωτής. Για ένα αμάξι 30+ χιλιάδων ευρώ συμφέρει το leasing αφού η εταιρεία τα έχει αγοράσει με μεγάλη έκπτωση από το εργοστάσιο οπότε καλύπτει έτσι το κέρδος της ενώ ο καταναλωτής έχει ένα αμάξι με μεικτη ασφάλεια και service αντιπροσωπείας, που συνολικά τα πρώτα χρόνια ξεπερνά σε κόστος τα 1000 ευρώ. Όποιος τώρα πάρει ένα τέτοιο αμάξι και δεν κάνει μεικτη ασφάλεια τότε το ρίσκο που έχει είναι τεράστιο. Ένα φανάρι πχ με led φώτα, μιλάμε πάντα για αυτοκίνητα 30+ χιλιάδων ευρώ, έχει καινούργιο 2500 το ένα. Αν τρακάρει λοιπόν απλά το φανάρι και δεν έχεις μεικτη μιλάμε για ζημιά 3 μισθών.. Επίσης τα σύγχρονα αυτοκίνητα πλέον απαιτούν service αντιπροσωπείας και μόνο μιας και τα ηλεκτρονικά τους πλέον κυριαρχούν παντού και δεν μπορεί ο μη γνωστης να παρέμβει. Πριν γραψουμε άποψη λοιπόν ας σκεφτόμαστε και λίγο.

Αχιλλέας

Φίλε μου, προσπάθησε να καταλάβεις επιτέλους ότι όλα αυτά τα κόστη που περιγράφεις ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ. Το κέρδος της εταιρίας προφανώς δεν είναι κακό γιά την εταιρία. Το κακό είναι ότι το πληρώνεις εσύ...

Survivor

Στο πάνω μέρος του άρθρου γράφει "Advertorial" που σημαίνει διαφήμιση, άρα μην απορείτε που τα λέει ωραία ότι το leasing συμφέρει για μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες! Μόνο μεγάλες συμφέρει που δεν θέλουν να μπλέκουν με πάγια και άλλες διαδικασίες.

Manolis

Η μεγαλη παγιδα με το λιζινγκ βρισκεται στις ενδεχομενες ζημιες του αυτοκινητου! Οχι στις μηχανικες βλαβες αλλα στις ζημιες του αμαξωματος. Εχει μεν μικτη ασφαλεια αλλα με απαλλαγη 300 ευρω! δλδ για καθε ζημια τα πρωτα 300 ευρω τα πληρωνετε εσεις! Αν δλδ στα 4 χρονια που θα εχετε το αμαξι προκληθουν 5-6 ζημιες θα πληρωσετε 300χ6=1800 ευρω! Τωρα το μεσο κοστος ενοικιασης για ενα αμαξι 1400κεκ ειναι 350/μηνα, που σημαινει 350χ48μηνες= 16800!! και φυσικα στο τελος επιστρεφετε και το αμαξι! και τι γλυτωνετε? τα τελη κυκλοφοριας που ειναι 250/χρονοχ 4 χρονια=1000ευρω, την ασφαλεια που ειναι 300/χρονο επι 4 χρονια= 1200ευρω, και τα σερβις ενα τον χρονο χ200ευρω= 800 για την 4ετια! δλδ θα δωσετε 16800-3000 =13800 και αμαξι δεν θα εχετε στο τελος της 4ετιας! αν βαλετε και τις τυχον ζημιες του αμαξωματος δεν συμφερει τελικα κσθολου! τα ξερω γιατι ηθελα να παρω αμαξι με λιζινγκ και τα ρωτησα στην εταιρεια! Οσο για τις τυχον μηχανικες βλαβες τα αμαξι τα καινουργια εχουν εγγυηση οποτε και δικο σας ναταν δεν θα πληρωνατε μια..

Aias

Πολύ επιφανειακή ανάλυση κυρ Μανώλη. Μάλλον χρειάζεστε περισσότερο διάβασμα. Προσοχή δεν λέω ότι έχετε άδικο αλλά δεν είναι και έτσι όπως τα λέτε

Manolis

Εννοειται οτι οσα εγραψα ισχυουν στο περιπου..ειναι οτι θυμαμαι απο την λεπτομερη ενημρωση που ειχα απο τον ευγενεστατο εκπροσωπο της εταιρειας..να προσθεσω μονο οτι ο εκροπσωπος της εταιρειας μου ειπε οτι αν θελω το αμαξι στο τελος της 4ετιας μπορει να γινει δικο μου αν καταβαλλω ενα ποσο ισο με την αξια που θαχει τοτε ως μεταχειρισμενο το αυτοκινητο..Εκρινα οτι εμενα προσωπικα δεν με συμφερε για αυτο και δεν το προχωρησα..

Αχιλλέας

Γιατί δεν μας λες εσύ πως είναι τα πράγματα?

Xx

Ξέχασες έκτακτα έξοδα, τρακαρίσματα,λάστιχα,εφορίες, απώλεια αξίας -20% με το που βγει από την αντιπροσωπεία, κεφάλαιο που φεύγει από την τσέπη σου... Τεσπα πάρε εσυ το atos εγώ θά πάρω leasing ένα καινούργιο γκολφακι φίλε...

Αχιλλέας

...και ποιος σου είπε αγαπητέ ότι όλα αυτά τα "έκτακτα" που αναφέρεις δεν είναι υπολογισμένα (+ με κέρδος) στο μίσθωμα? Νομίζεις ότι στα χαρίζουν γιά φιλανθρωπία?

Manolis

Ναι φιλε μου θα παρεις το Γκολφακι αλλα σε 4 χρονια δεν θαχεις πλεον το Γκολφακι, θα στο παρουν πισω! μαλλον την ξεχασες αυτην την λεπτομερεια! και φυσικα θα τοχεις χρυσοπληρωσει για τα 4 αυτα χρονια! Οσον αφορα τα τρακαρισματα κανω μια δικη μου μικτη ασφαλεια και ολα οκ!

Δημητρης

Οι εταιρίες leasing καλά θα κάνουν να εντάξουν μηνιαία-τριμηνιαία-εξαμηνιαια συμβόλαια να καλύψουν μεγαλύτερη γκάμα πελατών η να έχουν τα μακροχρόνια συμβόλαια με διακοπή.εγω ως αξιωματικός του εμπορικού ναυτικού θα ήθελα να πάρω αυτοκίνητο με leasing αλλά να το πληρώνω για να το χρησιμοποιώ 5 μήνες και τους υπόλοιπους 7 να το πληρώνω για να το έχω κλειστό σε ένα γκαράζ όχι δεν το κάνω.για να σκεφτούν καλύτερα οι εταιρίες για μικρότερα συμβόλαια η συμβόλαια με την δυνατότητα διακοπής και επανεναρξης.

Bas

Με λίγα λόγια όλα είναι καλά για το λιζινγκ. Απίθανο! Αν σας τα έδιναν δηλαδή για την διαφημιση του τι θα λέγατε;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fa1

Αέρας Σαντορίνης στην πλατεία Συντάγματος! Το Public Café Restaurant, το στέκι με την καλύτερη θέα της Αθήνας, πλήρως ανανεωμένο, μας συστήνει κάθε μήνα γεύσεις από τις Κυκλάδες. Από την καρδιά της Αθήνας σε όλη την Ελλάδα: Τον Ιανουάριο τρώμε Σαντορίνη!

grek

Σε Επίτιμο Δημότη Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε σήμερα, ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης, Ιδρυτής και Πρόεδρος της Grecotel. Στη λαμπρή και συγκινητική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Μέγαρο, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ευάγγελος Λαμπάκης, παρουσία τοπικών αρχών και πλήθους κόσμου αναγόρευσε τον τιμώμενο κ. Νίκο Δασκαλαντωνάκη σε Επίτιμο Δημότη αναγνωρίζοντας «την πολύχρονη και πολύτιμη προσφορά του στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της Αλεξανδρούπολης και της ακριτικής Ελλάδας», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.