Οι Έλληνες πλέον μπορούν να απολαμβάνουν την εφαρμογή, με ελληνικούς υπότιτλους στα περισσότερα προγράμματα της υπηρεσίας και να διαβάζουν τις περιλήψεις αυτών στα ελληνικά
περίμεναν διακαώς είναι πλέον γεγονός. Από τα ξημερώματα της Τρίτης, το μενού στη διάσημη διαδικτυακή πλατφόρμα άλλαξε στα ελληνικά! Οι Έλληνες πλέον μπορούν να απολαμβάνουν την εφαρμογή, με ελληνικούς υπότιτλους στα περισσότερα προγράμματα της υπηρεσίας, να διαβάζουν τις περιλήψεις αυτών στα ελληνικά και να περιηγούνται στο μενού άφοβα, αφού πλέον γνωρίζουν τι ακριβώς να πατήσουν.
Το Netflix, με τους εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, τιμάει με αυτή την κίνηση το ελληνικό κοινό. Ήδη, στο Facebook, η επίσημη σελίδα του την οποία ακολουθούν παγκοσμίως τουλάχιστον 41 εκατομμύρια χρήστες έχει αλλάξει στα ελληνικά για όσους έχουν ορίσει ως τοποθεσία τη χώρα μας. Πέραν αυτού, στο ίδιο κοινωνικό μέσο δικτύωσης συναντάμε μια ομάδα που ασχολείται αποκλειστικά με το ελληνικό περιεχόμενο, τους
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.