H σκληρή δοκιμασία σε συνδυασμό με το κοινωνικό μήνυμα που πρέπει τα μοντέλα να περάσουν φέρνει κλάματα και φωνές. Τα κορίτσια του GNTM μπαίνουν στη διαδικασία να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους, προκειμένου να αναδείξουν τον κοινωνικό ρόλο ενός μοντέλου. Καλά μέχρι εδώ, όμως πόσο εύκολα θα συνεργαστούν με τη συγκάτοικο, που θα τους ανατεθεί; Θα κάνουν στην άκρη τις διαφορές τους για χάρη του κοινωνικού μηνύματος και του GNTM;
Τη δεύτερη μέρα τα κορίτσια ποζάρουν στον φακό της Ιωάννας Χατζηανδρέου για μια ιδιαίτερη καμπάνια ευαισθητοποίησης προς το περιβάλλον. Τυλιγμένα μόνο με πλαστικά, τα υποψήφια next top models πρέπει να μπουν στην ψυχολογία άγριων εγκλωβισμένων ζώων.
Ποια δε θα πείσει καθόλου με το μήνυμα της και θα οδηγηθεί εκτός διαγωνισμού;
Πάρτε μια πρώτη γεύση από το τρέιλερ στο βίντεο που ακολουθεί:
Φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει στην καμπάνια της, μια ολοκληρωμένη γιορτινή εμπειρία με κεντρικό άξονα το γιορτινό τραπέζι για τα πιο όμορφα Χριστούγεννα, δείχνοντας πώς η ΑΒ φροντίζει να μη λείψει τίποτα από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και το σπίτι.