ΗΚόνι Μεταξά φιλοξενήθηκε στο After Dark με τον Θέμη Γεωργαντά και, μεταξύ άλλων, απάντησε σε ερωτήσεις για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή.
Η τραγουδίστρια, και κόρη του Λευτέρη Πανταζή ανέφερε ότι έχει κάνει αισθητικές επεμβάσεις, όπως το στήθος της, αλλά και μπότοξ. Όσον αφορά στη γνωριμία με τον σύντροφό της, Μάριο Καπότση, είπε: “Μετά από 3 φορές με έπεισε. Ήμουν προκατειλημμένη, είχα μία άποψη για τους πολίστες ότι είναι πολύ ωραίοι αλλά χαζοί”. Οι δυο τους είναι μαζί αρκετό καιρό, και τους αρέσει να κρατούν χαμηλούς τόνους, χωρίς να προκαλούν.
Η Κόνι Μεταξά μίλησε και για το Instagram, στο οποίο είναι ιδιαίτερα δραστήρια και το χρησιμοποιεί και ως μέσο εργασίας. Όπως δήλωσε στον Θέμη Γεωργαντά της έχουν προτείνει για μία ανάρτηση το ποσό των 1.500 ευρώ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.