Με εξοπλισμό τηλεματικής περίπου 700 παροπλισμένα λεωφορεία

Με εξοπλισμό τηλεματικής περίπου 700 παροπλισμένα λεωφορεία

Η τηλεματική εγκαινιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο και έχει αναβαθμίσει σημαντικά τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης για 1,4 εκατ. επιβάτες

Με εξοπλισμό τηλεματικής περίπου 700 παροπλισμένα λεωφορεία
Μετά τα... μουσικά λεωφορεία και το λεωφορείο για αστέγους, που ανακατασκευάστηκε με χορηγία μεγάλης καπνοβιομηχανίας, αλλά ουδέποτε λειτούργησε, αποτελώντας άλλη μια ατραξιόν στην ΔΕΘ, τώρα ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών επιβεβαιώνει ότι θα εγκαταστήσει σε περίπου 700 παροπλισμένα οχήματα με βλάβες τον εξοπλισμό της τηλεματικής, τον οποίο αργότερα θα ξηλώσει για να τοποθετήσει σε νέα λεωφορεία!

Η τηλεματική εγκαινιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο και έχει αναβαθμίσει σημαντικά τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης για 1,4 εκατ. επιβάτες. Ωστόσο η νέα αποκάλυψη για το προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά για τους χειρισμούς της διοίκησης που πλέον λαμβάνουν μορφή χιονοστιβάδας. Χθες, αργά το βράδυ, ο ΟΑΣΑ με ανακοίνωσή του παραδέχεται ότι από τον στόλο των 2.000 οχημάτων της ΟΣΥ σε ημερήσια βάση δρομολογούνται περίπου τα 1.300. 

«Ο στόλος οχημάτων είναι δυναμικός και φυσιολογικά υπάρχουν οχήματα με βλάβες, άμεσα επισκευάσιμες ή βλάβες που απαιτούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την επισκευή τους. Το σύνολο των οχημάτων σε κυκλοφορία είναι εφοδιασμένα με την τηλεματική, ενώ τα οχήματα τα οποία βρίσκονται προς επισκευή, διατηρούν την τεχνολογία τηλεματικής, προς χρήση για όταν επανακυκλοφορήσουν».

Τι θα συμβεί όμως με εκείνα που θα κριθούν εντελώς ακατάλληλα και θα αποσυρθούν; «Υπάρχει η πρόνοια για μεταφορά του εξοπλισμού τηλεματικής σε νέα οχήματα, όταν αυτά αποκτηθούν. Ως εκ τούτου, παρά το γεγονός ότι κατά τη διενέργεια του διαγωνισμού προμήθειας και κατά την αρχική επιλογή των οχημάτων –όπως προέβλεπε η σύμβαση- δεν θα ήταν δυνατή η πρόβλεψη μελλοντικών βλαβών, έχει εξασφαλιστεί ότι το σύνολο της τεχνολογίας της τηλεματικής θα εγκαθίσταται σε όλο τον εν λειτουργία στόλο και θα τίθεται στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού απρόσκοπτα», αναφέρει η ανακοίνωση του Οργανισμού. 

Ωστόσο, οι σοβαρές ελλείψεις και οι δυσλειτουργίες στις μεταφορές δεν είναι σύμπτωμα των καιρών. Τα προβλήματα αντικατάστασης του στόλου, το ξήλωμα αξιόμαχων οχημάτων για ανταλλακτικά, η έλλειψη προσωπικού ταλανίζουν τις συγκοινωνίες χρόνια. Θα ήταν λογικό επομένως στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου να αξιολογηθούν με αντικειμενικά κριτήρια τα λεωφορεία που ήταν εκτός κυκλοφορίας αντί να υιοθετούμε τακτικές ράβε –ξήλωνε με αβέβαιο αποτέλεσμα.
Κλείσιμο

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, η διαγωνιστική διαδικασία για τον εξοπλισμό τηλεματικής στα οχήματά του, πάει πολύ πίσω. Ξεκίνησε το 2011 (Α'Φάση) και ολοκληρώθηκε το 2013 (Β'Φάση) και αφορούσε στην εγκατάσταση της σχετικής τεχνολογίας σε 2.000 οχήματα του στόλου.

Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης