Στην άσκηση ποινικής δίωξης για φοροδιαφυγή περίπου 48 εκατ. ευρώ και ξέπλυμα βρόμικου χρήματος σε βάρος του επιχειρηματία Δημήτρη Κοντομηνά προχώρησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας.
Η δίωξη σε βάρος του επιχειρηματία - ασκήθηκε στο πλαίσιο έρευνας των οικονομικών εισαγγελέων- με αφορμή τις αποκλίσεις μεταξύ καταθέσεων και δηλωθέντων εισοδημάτων την περίοδο 2006-2008.
Από την πλευρά του, ενώπιον των εισαγγελέων, ο πρόεδρος του Alpha αρνήθηκε τη διάπραξη οποιασδήποτε αξιόποινης πράξης.
Μάλιστα, ο επιχειρηματίας είχε προσφύγει και στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να προσβάλει τις πράξεις που εκδόθηκαν σε βάρος του από τη Φορολογική Διοίκηση, ωστόσο ο επανέλεγχος δεν τον δικαίωσε.
Κλείσιμο
Η απάντηση του Δημήτρη Κοντομηνά
Σε απάντηση των σημερινών δημοσιευμάτων περί διώξεώς μου για φοροδιαφυγή και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που με προσβάλλουν βάναυσα και καταπατούν το τεκμήριο αθωότητάς μου, θέλω να δηλώσω τα εξής.
1. Στο πλαίσιο ελέγχου μου, εξ αφορμής και μόνο της κατάφωρα κατασκευασμένης σύνδεσης του ονόματός μου με τη λίστα LAGARDE (ενόσω έχει αποδειχθεί ότι ουδέποτε διατηρούσα λογαριασμούς στην HSBC Γενεύης), το ΚΕΦΟΜΕΠ υπό την ηγεσία του απομακρυνθέντος κ. Μασίνα, εξέτασε ως μη δικαιολογημένες καθ’ όλα νόμιμες και φορολογημένες συναλλαγές εταιρειών μου ύψους περί τα 100 εκ. ΕΥΡΩ. Σε συνέχεια ο έλεγχος ακύρωσε σε ποσοστό 70% το αρχικό ποσό.
2. Ήδη σήμερα έχω προσφύγει ενώπιον των αρμοδίων διοικητικών δικαστηρίων, την κρίση των οποίων περιβάλλω με την πλήρη εμπιστοσύνη μου, για να επανεξετάσουν το σύνολο των εξηγήσεων και παραστατικών που αποδεικνύει την πλήρη νομιμότητα και διαφάνεια των φορολογημένων ήδη συναλλαγών μου.
3. Η ποινική μου δίωξη, την δεδομένη στιγμή, ξεκάθαρα εντάσσεται στην προσπάθεια στοχοποίησής μου, εν σχέσει προς τις τρέχουσες εξελίξεις στην αδειοδότηση των καναλιών και αποσκοπεί στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από την πρωτόγνωρη κατάλυση της πολυφωνίας και της ανεξαρτησίας των ΜΜΕ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.