PROTOTHEMA

Ελλάδα

Στροφή 180 μοιρών…

Απελευθερώνει πλήρως τα ταξί ο Ραγκούσης

Απελευθερώνει πλήρως τα ταξί ο Ραγκούσης
ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 
  • Επιλέξτε  τόπο κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε την είδηση
Προσθήκη σχολίου

Αποσύρει τη ρύθμιση Ρέππα, άγνοια δηλώνει ο κλάδος…

Στροφή 180 μοιρών στο θέμα των ταξί κάνει ο κ. Γιάννης Ραγκούσης, ακυρώνοντας το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο  ρύθμιζε την αγορά η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.

Είναι η δεύτερη  φορά μέσα σε λίγες μέρες (η πρώτη αφορούσε τις συμβάσεις παραχώρησης) που ο νέος υπουργός Υποδομών «ξηλώνει» την πολιτική του κ. Δημήτρη Ρέππα, προχωρώντας σε πλήρη απελευθέρωση της αγοράς των ΤΑΞΙ.

«Δεν μπορούσα να βάλω την υπογραφή μου σε ένα ΠΔ που δεν απελευθερώνει το επάγγελμα» δήλωσε σε δημοσιογράφους ο κ. Ραγκούσης, επισημαίνοντας ότι από τις 2 Ιουλίου ισχύει η απελευθέρωση και ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέτει αίτηση για άδεια ταξί στις Περιφέρεια. Απέφυγε πάντως να αναφερθεί στις λεπτομέρειες της ρύθμισης που όπως είπε θα ανακοινωθούν το επόμενο τρίμηνο.

Ερωτηθείς από  δημοσιογράφους, τι θα γίνει με όσους επαγγελματίες έλαβαν δάνειο για να αγοράσουν άδειες με κόστος από 150.000 ευρώ και άνω περιορίστηκε να πει ότι αυτό αποτελεί μια στρέβλωση της αγοράς που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Με σαφήνεια ανέφερε ότι η αγορά χρειάζεται να αυτορρυθμιστεί και ότι δεν είναι στις προθέσεις του υπουργείου να αποφασίσει πόσες άδειες ταξί θα υπάρχουν σε κάθε περιοχή.    

Αιφνιδιασμένη από τις ανακοινώσεις του υπουργείου εμφανίζεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί, η οποία δηλώνει άγνοια για τη μεγάλη ανατροπή, που αναμένεται να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου τις επόμενες μέρες. Τους προηγούμενες μήνες στα σιωπηλά κυβέρνηση και επαγγελματίες τα είχαν βρει και είχαν προχωρήσει σε μια ρύθμιση του επαγγέλματος που ικανοποιούσε τους ιδιοκτήτες ταξί.

Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία συστήματος ασύρματης πρόσβασης στο Ιντερνετ (WI-FI) αρχικά στους σταθμούς του μετρό. Όπως είπε το κόστος θα  αναλάβουν οι συγκοινωνιακοί φορείς. Ήδη πάντως ο αντίλογος που αναπτύσσεται είναι ότι σε περίοδο εξυγίανσης των συγκοινωνιών δεν μπορούν οι εταιρείες να επωμίζονται τεχνολογικές δαπάνες, όταν στο εξωτερικό τις συγκεκριμένες υπηρεσίες καλύπτουν ιδιώτες που πληρώνουν «ενοίκιο» στους συγκοινωνιακούς φορείς. Ο κ. Ραγκούσης δήλωσε πάντως ότι το κόστος θα είναι πολύ μικρό και ο πάροχος θα επιλεγεί με διαγωνιστική διαδικασία.

ΣΩΤΗΡΗΣ06/09/201101:23

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΠΑ ΣΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΤΑΞΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΡΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ Κ Τ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ Κ ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΜΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ ΔΥΟ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ ΤΡΕΙΣ Κ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΗΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΔΙΤΣΑ

Απάντηση
stelios07/07/201115:40

file nisiwti na se rwtisw kati?h troika xereis ti leei?xereis ti isxyei se olh thn eurwph?xereis ena meros tou kosmou pou na einai plhrws apeleytheromena ta taxi?an xereis tha xarw na mou peis!oso gia ton tarifes k sia kalo tha itan na doulepsi sto taxik meta na milisei k na pei oti leei.einai ntroph tou pou milaei etsi.

Απάντηση
STELIOS07/07/201114:32

ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΑΤΕ ΜΙΣΗ ΑΔΕΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ 50000-55000ΕΥΡΩ(12ΩΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ) ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ 15000 ΟΧΗΜΑΤΑ KAI ΜΕ MIA ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ 50% ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ(ΒΛΕΠΕ ΠΙΑΤΣΕΣ) ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΞΙ.(20000 Η ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ,ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ 30000 ΚΑΙ 5000 ΚΑΤΙ ΤΑΞΙΜΕΤΡΑ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΣΗΜΑ,ΚΑΠΕΛΑ=55000ΕΥΡΩ) ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ?( ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ) ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ) ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΤΖΙΡΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΩ ΠΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 100% ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΤΑ 55000 ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ(ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ) ΕΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ.

Απάντηση
TARIFES &PATE KALA07/07/201111:52

Όπως λένε πολλοί φίλοι δεν είναι τυχαίο που δε συμπαθεί κανένας τους ταξιτζίδες. Μη ψάχνετε κομπλεξ και συνομωσίες κυβερνητικών και μη αλλά κοιτάξτε λίγο στον καθρέφτη και αναλογιστείτε αν έστω και 1 από αυτά που σας αποδίδουν οι φίλοι παρακάτω στέκει ή όχι. Για τις ιστορίες περί υπόθήκης στο σπίτι και στα χωράφια σας θα επαναλάβω όπως και διάφοροι άλλοι, ότι ρισκάρατε και χάσατε. Δε χαίρομαι γι'αυτό, αλλά μου θυμίζετε όλους τους βλαμμένους που τρέχαν στο χρηματιστήριο ακόμα και με δάνεια ή αυτούς που βγάζουν τώρα τα λεφτά τους από την τράπεζα για να τα θάψουν στην αυλή τους και μετά γκρινιάζουν που τους τα φάγαν τα ποντίκια. Το ξέρατε ότι θα ανοίξει το επάγγελμα και εσείς εκεί...

Απάντηση
Δημητρης07/07/201101:14

Φιλε μου κομαντο είμαι ιδιοκτήτης ταξι δουλεύω 14 ώρες την ημέρα είμαι πάντα καλοντυμενος Το αμάξι μου το πλενω κάθε μέρα μΙλαω αγγλικά στα λιμάνια και στα ΚΤΕΛ μόνο αποβίβαζω δεν επιβίβαζω γιατί και γω δεν μπορώ να βλέπω αυτή την κατάντια αλλα δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω πίστεψε με γιατί μπορεί να βρεθώ σε κανένα χαντάκι έχω βάλει υποθήκη το χαμοσπιτο του πατέρα μου που το χτίσει με αίμα για να πάρω 120000 ευρώ δανειο δίνω 1600 το μήνα μόνο γιαυτο έχω 2 παιδιά να μεγαλωσω και θέλω να τα μεγαλωσω με ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ κιομως φιλε μου είμαι στο ίδιο σακί με όλους αυτούς τους (συναδέλφους) γιατί έτσι είναι η φύση της δουλειάς μας που κάνεις το Καλό και το ρίχνεις στο γυαλο.Όσο για τον ΆΝΕΡΓΟ αν πραγματικά είσαι άνεργος και δεν είσαι κανένας τελμπεχανας που μόνο βρίζει εύχομαι αγορινα μου να βρεθείς με μια άδεια ταξι τζάμπα που θα στην δώσει τώρα ο ΡΑΓΚΟΎΣΗΣ πάρε και ένα αυτοκίνητο αντυρυπαντικης τεχνολογίας των 30000 ευρω που θα σου επιβάλει (και καλα θα κάνει) και βγες για δουλίτσα να κονομησεις χρήμα δουλευταρα μου ΕΣΥ που θα ξεκινάει η πιάτσα στην Ομόνοια και θα τελειώνει στο Σύνταγμα και με τον τροχονόμο πάνω απο το κεφάλι σου να σε γράφει για παρακώλυση συγκοινωνιών και ίσως τότε να κλαις μαζί μου την μοίρα σου και να λες τι ΜΑΛΑΚΙΕΣ έλεγα και προπάντων τι ΜΑΛΑΚΙΑ ΈΚΑΝΑ

Απάντηση
ΚΩΣΤΑΣ06/07/201121:14

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ !!!!!!! ΠΟΣΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΛΕΙ ΤΟΜΑΡΙΑ ????? ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ !!!!

Απάντηση
Αναστασία06/07/201117:40

Σε μια πολύ δύσκολη εποχή για τη χώρα, πιστεύω να συμφωνήσετε μαζί μου, χρειάζονται δραστικές αλλαγές. Όλα τα επαγγέλματα θα πρέπει να απελευθερωθούν αλλά στη λογική ότι όσοι θα ασκούν το οποιοδήποτε επάγγελμα το οποίο είναι προς απελευθέρωση να μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς. Αν δεχτούμε την πλήρη και άμμεση απελευθέρωση του συγκεκριμμένου κλάδου με την ανεργία που υπάρχει σήμερα μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε τι αριθμό θα φτάσουν τα οχήματα των ταξί στη Θεσσαλονίκη; Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2.100 οχήματα και με εκατοντάδες ενδιαφερόμενους για μια άδεια ταξί. Αν όντως ισχύσουν αυτά τα οποία έχουν εξαγγελθεί σε τι αριθμό θα φτάσουν τα ταξί;Με τι μεροκάματο θα δουλεύει κάποιος 12ωρο; Λόγω των δύο αυξήσεων στα δρομολόγια τα οποία έχουν γίνει, χωρίς την συγκατάθεση των ιδιοκτητών ταξί, μιλάμε για εργασία συνεχόμενη 7 ημέρες την εβδομάδα, 12 ώρες την ημέρα και με τους κινδύνους καταστροφής του οχήματος για έναν μισθό στην καλύτερη των περιπτώσεων στα 1,000. Σε έναν ιδιωτικό τομέα με αυτές τις συνθήκες θα ήμασταν ευχαρστημένοι;

Απάντηση
ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ06/07/201116:57

Σήμερα κάναν απεργία και άδειασαν οι δρόμοι...(πλην μεσογείων). μετά την απελευθέρωση δεν θα αδειάζουν ούτε τον 15αύγουστο! Όχι άλλα ταξί,φτάνει!

Απάντηση
ΒΑΣΙΛΗΣ06/07/201116:51

ΑΝ εσύ είσαι πιλότος ταξιτζής, εγώ είμαι αστροναύτης φαροφύλακας. 'Ασε ρε φίλε τα κονομάνε οι ιδιοκτήτες ταξιτζήδες και κοπροσκυλιάζουν. Αλοίμονο στους μη ιδιοκτήτες, τους κακομοίρηδες που δουλεύουν οδηγοί - σκλάβοι

Απάντηση
dim06/07/201116:50

Λοιπόν άσχετοι, ακούστε πραγματικά νούμερα για να μη μιλάτε χωρίς να ξέρετε. Είμαι ιδιοκτήτης ολόκληρης άδειας. Την αγόρασα 200.000, βάζοντας υποθήκη το σπίτι μου. Η τράπεζα μου έδωσε μόνο 120.000 γιατί δεν αρκούσε η αξία του σπιτιού για παραπάνω, τα υπόλοιπα τα έβαλα γραμμάτεια στο μαντρά. Συνολικά πληρώνω σε γραμμάτειο και δόση 1800 το μήνα για τα πρώτα 10 χρόνια και μετά (που θα τελειώσει το γραμμάτειο του μαντρά) 800 για άλλα 10. Όταν την πήρα υπήρχε το τεκμαρτό σύστημα φορολόγησης. Δούλευα τη μία βάρδια, έβγαζα περίπου 2.000 το μήνα και νοίκιαζα την άλλη, έπαιρνα άλλα 1.000, συνολικά 3.000, μείον 1800 οι δόσεις, 1200. Μείον τα έξοδα του ταξί (συνεργεία, ασφάλεια, τεκμαρτός ΦΠΑ, ΤΕΒΕ κλπ) 900 - 1000 ευρώ το μήνα. Δηλαδή 12.000 το χρόνο. Τόσο ήταν και το τεκμαρτό εισόδημα για το οποίο με φορολογούσε το ελληνικό κράτος. Αποδείξεις όπως είπαν και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι κόβονται αυτόματα, άσχετα με το αν ο πελάτης τις παίρνει ή όχι. Πού είναι λοιπόν η φοροδιαφυγή; Αν αυτά που είπα με κάνουν καπιταλιστή και όχι μικρομεσαίο πάο πάσο. Μετά ήρθε το έσοδα - έξοδα. Αυξήθηκε η τιμή του ταξί λόγω του ΦΠΑ που όπως ξέρουμε κατά το μεγαλύτερο μέρος του δεν πηγαίνει στην τσέπη μας αλλά στην εφορία. Ο πελάτης όμως βλέπει ότι αυξήθηκε η τιμή, άρα έπεσε η δουλειά. Επιπλέον με τα ίδια ακριβώς νούμερα φορολογούμαι πλέον για 36.000 το χρόνο και όχι για 12, γιατί οι δόσεις και τα γραμμάτεια δεν υπολογίζονται στα έξοδα. Που σημαίνει ότι το εισόδημά μου μειώθηκε και η φορολογία υπερτριπλασιάστηκε! Αυτό είναι δίκαιο άσχετοι; Όχι, αλλά το κατάπιαμε και αυτό. Και έρχεται τώρα ο κύριος Υπουργός να μας πει ότι θα μπορεί ο καθένας να πάρει ταξί πληρώνοντας ψίχουλα. Άρα προφανώς τέρμα η ενοικίαση. Που σημαίνει ότι τα ταξί θα αυξηθούν (γιατί αν μη τι άλλο αυτός που δουλεύει οδηγός θα πάει να πάρει δικό του) σε μια πόλη που δε μπορεί να συντηρήσει ούτε τα υπάρχοντα, και εγώ ακόμα και αν δουλεύω 24ωρο δε θα μπορώ να βγάζω ούτε τις δόσεις και θα μείνω προφανώς στο δρόμο, μαζί με τη γυναίκα μου (ευτυχώς που δεν έχω παιδιά). Καμία σχέση με μια άλλη επιχειρηματική κίνηση που αποτυγχάνει όπως είπε κάποιος νωρίτερα, γιατί τις άλλες επιχειρήσεις μπορεί να τις κλείσει κάποιος γιατί δεν έχουν δουλειά, όχι γιατί θα πάει το κράτος και θα πει με το έτσι θέλω "το μαγαζί σου που άξιζε μέχρι χθες 100, σήμερα αξίζει 10". Καμία αντίρρηση αμα γουστάρουν να απελευθερώσουν τις άδειες να το κάνουν αλλά όχι με το να μείνει κόσμος στο δρόμο, γιατί είναι πολλοί σαν εμένα. Να υπάρξει μια μεταβατική περίοδος, ή κάποια μέτρα για όσους έχουν πάρει δάνεια, κυρίως με υποθήκη το σπίτι τους! Όσο για τα περί εξυγείανσης του κλάδου επειδή θα γίνει απελευθέρωση, τι να πω, όσο του κόβει του καθένα λέει! εχω αγορασει την αδεια 170,000 υποθηκευοντας ακινητο.Μεγαλωνω 3 παιδεια ειμαι γυναικα αν δεν το εχετε καταλαβει. Το δουλευω μονη μου 16 ωρες την ημερα.Δεν βαζω οδηγο γιατι ο τελευταιος με κατεστρεψε τρακαρωντας το αυτοκινητο μου και βγαζοντας το αχρηστο αναγκαστικα να χρεωθω για καινουριο οχημα.Απο τον οδηγο δεν πηρα τιποτα περα απο τα 1000 ευρω εγγυηση που μου ειχε δωσει.Αν τωρα νομιζετε οτι ειναι αδικοι οι ιδιωκτιτες ας σκεφτειτε και εσεις οι οδηγοι ποσο μη επαγγελματιες ειστε λυπαμαι που διαβαζω τετοια σχολια αν τον νομο του ραγγουση τον θεωρειτε δικαιο παλι λυπαμαι γιατι εισαστε ανεγκεφαλοι. Μια ταξιτζου.!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία

Το protothema.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

X
Διαβάστε ακόμα