PROTOTHEMA

Car + Speed

Πρεμιέρα στην Φρανκφούρτη

Ντεμπούτο για την ανανεωμένη Ford Mustang

Ντεμπούτο για την ανανεωμένη Ford Mustang

Μετά την παρουσίαση του μοντέλου στην Αμερική, η ανανεωμένη Ford Mustang κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η Ford αποκάλυψε πριν λίγο τα χαρακτηριστικά και ορισμένες ακόμη λεπτομέρειες για την ανανεωμένη Mustang, που θα δούμε στην ευρωπαϊκή αγορά τους επόμενους μήνες. Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζουν και πάλι τα ίδια μηχανικά σύνολα βενζίνης, αλλά με ορισμένες αλλαγές στην ιπποδύναμη. Έτσι, ο «μικρός» 2,3 EcoBoost ρίχνει την ισχύ του-λόγω προδιαγραφών Euro6-στα 290 άλογα (από 320) και ο θηριώδης ατμοσφαιρικός 5λιτρος V8 ανεβαίνει στους 450 ίππους από 420 που ήταν μέχρι πρότινος. Η Ford υποστηρίζει ότι οι επιδόσεις της «βασικής» Mustang δεν έχουν επηρεαστεί αρνητικά, στην περίπτωση που το μοτέρ συνδυαστεί με το προαιρετικό νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας και βλέπουμε πλέον στην γκάμα του μοντέλου (αναβαθμισμένο είναι επίσης και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Αλλαγές εντοπίζονται και στο set up της ανάρτησης, με στόχο την καλύτερη οδική συμπεριφορά, στο σύστημα της εξάτμισης όπου έχει τοποθετηθεί και ειδικό Mode για μείωση του θορύβου και στο τιμόνι για καλύτερη αίσθηση. Ford-Mustang_GT_EU-Version-2018-1600-09 Ford-Mustang_Convertible_EU-Version-2018-1600-06 Σε αισθητικό επίπεδο υπάρχουν μικρές αλλαγές σε προφυλακτήρες & φωτιστικά σώματα, ζάντες αλουμινίου και άλλα. Εσωτερικά έχουμε τη νέα επένδυση από ανθρακονήματα για το ταμπλό και το κουμπί αλλαγής ταχυτήτων και τα έδρανα από Alcantara με επίσης ένθετα επένδυσης πόρτας από το ίδιο υλικό. Μια νέα ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών δεσπόζει και θα παρέχει όλες τις πληροφορίες που θα μπορούσατε να ζητήσετε, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων ακόμη και αντικλεπτική προστασία. Τέλος, αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός του μοντέλου με νέα συστήματα για αυτόματο φρενάρισμα, ημι-αυτόνομη οδήγηση κα.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

George14/09/201709:48

Τίτλος χθεσινού άρθρου του ΠΘ που είναι ακόμη αναρτημένο στη στήλη Οικονομία. "ΔΝΤ: Το τέλος της εποχής του πετρελαίου δεν είναι πολύ μακριά".

Απάντηση
Οκ14/09/201712:45

Ζητω η βενζινη λοιπον!

Απάντηση
Ναι αλλά14/09/201712:09

Οχι και της βενζίνης ή των Μ.Ε.Κ!!!Εσύ κάνεις για Συριζουπουργός τελικά.

Απάντηση
Κατοχος bmw m613/09/201721:51

Τωρα ξυπνησανε στο αμερικα εχω 507 ιππους απο το 2005, ισως σε μια πενταετια να κατασκευασουν μοτερ 5λιτρα που να αποδιδουν πανω απο 500 ιππους, καλυνηχτα Αμερικα.

Απάντηση
Κατοχος bmw m614/09/201707:17

Φιλε μου μιλαμε για αυτοκινητα παραγωγης οχι για F1, δεν χρειαζονται αναλυσεις επι αναλυσεων για να καταλαβεις ποιος κατασκευαζει τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα, μια απλη αναζητηση στο διαδικτυο θα σου λυσει την απορια πρωτη δε εξαγωγη αυτοκινητων ειναι η γερμανια δευτερη ειναι η ιαπωνια και τριτη η αμερικη.

Απάντηση
@14/09/201712:38

Μαλιστα!Θαυμάστε "μυαλά" που έχουμε στο Ελλαδιστάν..Οι 500 αμερικάνικοι ίπποι καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο!!!Που το διάβασες αυτο ρε μεγάλε;Ο μέσος όρος κατανάλωσης στην Αμερική είναι πολύ πάνω από 25λίτρα,όταν στην Ευρώπη δεν ξεπερνά τα 10!!!!Οοοοορνιο λέμε!

Απάντηση
George14/09/201709:37

@Κατοχος bmw m6 Αγαπητέ, επειδή δεν πέρασε το αναλυτικό σχόλιό μου, θα σου πω περιληπτικά ότι συγκρίνεις μια αγορά του 1% παγκόσμιας ανάπτυξης (με αρνητικές προοπτικές) με μια αγορά του σχεδόν 100% παγκόσμιας ανάπτυξης. Που θα έβαζες τα λεφτά σου?

Απάντηση
ΓΙΩΡΓΟΣ14/09/201709:26

George εισαι κατοχος 5λιτρου αμερικανικου V8 ? η το εχεις σε αφισα ? γιατι απο τα λεγομενα σου σε κοβω να εχεις το πολυ 1000 - 1200 κυβικα.

Απάντηση
George14/09/201709:21

@09:04 Ακόμη και διπλάσια κατανάλωση να είχαν οι 500 "αμερικάνικοι" ίπποι, θα πλήρωναν λιγότερα για καύσιμα από τους Ευρωπαίους. Κι επειδή όλα έχουν να κάνουν με οικονομικά που εσύ δεν καταλαβαίνεις, αυτός είναι ο λόγος που θα εξαφανιστούν τα συμβατικά και όχι η οικολογία που έτυχε να βολεύει τη δεδομένη στιγμή.

Απάντηση
George14/09/201709:16

@Κατοχος bmw m6. Αγαπητέ, μιλάς για μια αγορά με παγκόσμια ανάπτυξη 1%-2% (ακόμη) κι εγώ μιλάω για μια αγορά με παγκόσμια ανάπτυξη σχεδόν 100%, που χωρίς να χρειαστεί να επιταχύνει άλλο τους ρυθμούς, σε έξι μόλις χρόνια μπορεί να φτάσει στο 64% μερίδιο αγοράς από το 1% σήμερα, παίρνοντας το μεγάλο κομμάτι της πίτας από τα συμβατικά. Όπως έγραψα και πιο κάτω, το παγκόσμιο σχεδόν-μονοπώλιο Kodak, με ρεκόρ κερδών το 2000, εξαφανίστηκε σε χρόνο dt. Δεν έχει καμία σημασία λοιπόν η θέση που βρίσκεται κάποιος σε μια αγορά που αλλάζει τεχνολογία και δεν του διασφαλίζει τίποτα μελλοντικά. Δεν λέω ότι δεν θα τα καταφέρουν, αλλά ότι ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος, με εκατοντάδες άλλες εταιρίες, ακόμη και startup να καραδοκούν. Κι όταν λέω startup, μερικές από αυτές έχουν την στήριξη ή και τη συμμετοχή της Κινεζικής κυβέρνησης, για να καταλάβεις για τι μιλάω. Και άλλες, Αμερικανούς μετόχους με πολύ γεμάτες τσέπες, αν με πιάνεις. Το ότι οι Γερμανοί είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας είναι κι ο λόγος που ασχολούμαι με αυτούς και όχι με Άγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους, Ισπανούς και Ιταλούς. Οι Ιάπωνες είναι ειδική περίπτωση και πραγματικά δεν γνωρίζω σε τι φάση είναι και τι σχέδια έχουν αλλά κι αυτοί πρέπει να βιαστούν γιατί οι Κινέζοι θα τους φάνε λάχανο. H Nissan τους δείχνει το δρόμο αλλά δεν είναι αρκετή.

Απάντηση
...Χαλαρα14/09/201709:04

Εχει 5λίτρα και βγάζει 500 χαλαρούς ίππους με ανάλογους χαλαρούς ρύπους και ανάλογη χαλαρη κατανάλωση!Πές μας τα όλα,στο χαλαρό πάντα!Ορνιο!!!

Απάντηση
George14/09/201708:48

Ωραία λοιπόν. Αφού μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής, ποιος ο λόγος να συσχετίζεις λίτρα με ιπποδύναμη αφού, ειδικά στην Αμερική, κανείς δεν σε εμποδίζει να βγάλεις τους ίππους που θέλεις από όσα κυβικά θέλεις? Αντί ο Αμερικάνος να έχει ένα δίλιτρο με 10 τουρμπο για να βγάλει στις 12.000 στροφές 500 ζορισμένα άλογα, έχει απλώς ένα 5λιτρο V8, που δουλεύει χαλαρά, ξεκούραστα και ήσυχα στις 6000 στροφές χωρίς να φτερνίζεται κάθε τρεις και λίγο για να κάνει το ίδιο πράγμα. Όσο για το "σκανδαλάκι εξαπάτησης", λύθηκε με ένα απλό software update κι όλοι έμειναν ευχαριστημένοι. Πράγμα που δεν θα λύσουν οι Γερμανοί στα εκατομμύρια diesel που ανακαλούν για το σκάνδαλο του αιώνα, που μάλιστα θα υπάρχουν ποινές για τους πολίτες που δεν θα πάνε τα αυτοκίνητά τους για το υποχρεωτικό αυτό service, το οποίο θα τους κατεβάσει την ιπποδύναμη για την οποία έχουν πληρώσει χωρίς να πάρουν καμία αποζημίωση, ούτε θα έχουν δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος το οποίο δεν πληροί τις προδιαγραφές με τις οποίες πουλήθηκε. Κι αυτό φυσικά, το ανέχεται η δημοκρατική Γερμανία και η δημοκρατική Ευρώπη. Μιλάμε για μεγάλη συμμορία. Αλλά τους πάει τρένο ο Elon. Μέχρι να βγάλουν αξιοπρεπή ηλεκτρικά οι Γερμανοί, ο Elon θα έχει πάει στον Άρη, θα έχει γυρίσει και θα προλάβει να φτιάξει και τούνελ κάτω από όλη τη Γερμανία. Η Αμερική σήμερα είναι η Tesla, η Apple, η Google, η NASA, τα όπλα κλπ. Οι Γερμανοί δεν είναι πουθενά σε όλα αυτά. Πάρε χαμπάρι ότι τον πλανήτη θα τον κυβερνάνε για πολλά χρόνια ακόμη και αυτοί που θα τους διαδεχθούν είναι οι Κινέζοι και όχι οι Γερμανοί.

Απάντηση
George13/09/201720:49

Έχει ηλεκτρικό αναπτήρα για τα τσιγάρα που με ένα πανελάκι και μια ανεμογεννητρια σου φτάνει δεν σου φτάνει για ένα πακέτο μάλμπορο

Απάντηση
@George13/09/201719:31

Ετσι Γιωργάκη..Μούγκα τώρα!Αυτή ειναι η Αμερικη σου!Αν πραγματοποιηθούν ολ'αυτα που μας υπόσχεσαι,αυτοί θα εξαφανιστούν πρώτοι!Οχι οι Γερμανοί!ΞΥΠΝΑ!!!Είσαι τόοοσο μα τόσο κολλημένος που έγινες περίγελος εδώ μέσα!Καραγκιοζάκο..

Απάντηση
Αλτεμπανιάρη13/09/201721:24

Κάτι μου λέει οτι το Αμερικάνικο χαστούκι που θα φάς σε 2-3 χρόνια(ελπίζω βέβαια να μην τα κάνεις 15 !)θα είναι πολύ ισχυρότερο από το ιταλικό(Για τα 17 νέα μοντέλα ντε!Ναί,ναι της Α.R...που τα έτρεμαν οι γερμανοί!!!Σχεδόν εφυγε το '17 και ακόμα ερχονται!)Χαχαχαχα!!!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία