LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Scenic

LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Scenic

Με την εμπειρία 20 ετών από το λανσάρισμα του πρώτου Scenic, η Renault επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των compact πολυμορφικών παρουσιάζοντας την τέταρτη γενιά του μοντέλου.

LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Scenic
Διασχίζουμε τους αμπελώνες του Μπορντό και φθάνουμε μέχρι τη δυτική ακτή της Γαλλίας στον Ατλαντικό για να δοκιμάσουμε το νέο Renault. Στην Ελλάδα το περιμένουμε στις αρχές του 2017.

Αποστολή στο Μπορντό: Κώστας Μπιτσικώκος

Όπου κι αν κοιτάξεις βλέπεις αμπελώνες. Υπάρχουν περισσότεροι από 7.000 στην περιοχή του Μπορντό, καταλαμβάνοντας έκταση 1.200.000 στρεμμάτων! Πριν όμως δοκιμάσουμε τα διάσημα κρασιά της περιοχής, οδηγήσαμε το νέο Scenic. Έχει μήκος 4,4 m., ενώ το Grand Scenic (προαιρετικά με 7θέσιο εσωτερικό) φθάνει τα 4,63 m. Η Renault χάρισε στο πολυμορφικό της δυναμική εμφάνιση που τονίζεται από τη σχεδίαση του εμπρός μέρους, τη διχρωμία του αμαξώματος και την τοποθέτηση τροχών 20 ιντσών σε όλη τη γκάμα.

Αν και δεν προσφέρεται με τετρακίνηση ή κάποιο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, η απόσταση των 16 cm από το έδαφος χαρίζει στο Scenic δυνατότητες διέλευσης ανάλογες ενός crossover. Ως ένα μικρότερο Espace, το Scenic προσφέρει άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων με το πάτημα ενός κουμπιού. Σε 5θέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 572 lt, ενώ στο Grand Scenic (χωρίς τρίτη σειρά καθισμάτων) φθάνει τα 765 lt.

Κλείσιμο


Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη – τύπου tablet – 8,7 ιντσών τουσυστήματος πολυμέσων R-LINK 2, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών (λειτουργεί σε ταχύτητες από 7 έως 60 km/h). Γεγονός που χάρισε στο μοντέλο της Renault πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.

Το νέο Scenic διατίθεται με έξι συνδυασμούς με diesel και δύο με βενζίνη. Η πρώτη μας επαφή ήταν με τον 1.2 turbo βενζίνης (αποδίδει 130 ίππους) και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το γαλλικό οικογενειακό εμφανίζει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με την ανάρτηση να έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει άνετες μετακινήσεις. Επιλέγοντας πάντως το πρόγραμμα Sport το Scenic αντιδρά πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Η μοναδική παρατήρησή μας έχει να κάνει με τον αεροδυναμικό θόρυβο που προκαλούν οι εξωτερικοί καθρέπτες στις υψηλές ταχύτητες.



Ενδιαφέρον παρουσιάζει η mild υβριδική έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi 110 PS (με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), που επιτυγχάνει περιορισμό της μέσης κατανάλωσης στα 3,5 lt/100 km και των ρύπων στα 92 g/km. Το ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το Scenic.

Θα συνεχίσουμε να γράφουμε χιλιόμετρα με το γαλλικό MPV, περνώντας στο τιμόνι του Grand Scenic 1.6 dCi με τους 160 ίππους.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης