Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Renault Twin-Go

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Renault Twin-Go

Το νέο γαλλικό μικρό θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας στα τέλη του Οκτώβρη και οι τιμές του θα ανακοινωθούν στα μέσα του ίδιου μήνα.

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Renault Twin-Go
Εάν αναρωτιέστε γιατί ο τίτλος θυμίζει λογοπαίγνιο, ίσως γνωρίζετε και εσείς τον λόγο. Το νέο Twingo παρουσιάστηκε την ίδια ώρα που το νέο Smart ForFour έκανε την εμφάνισή του και δεν έχει μεγάλες διαφορές από το νέο μικρό της Renault.

Σε σχετική ερώτηση μας, η απάντηση της Renault ήταν πως το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε απο κοινού με τη Daimler, μοιράστηκαν ιδέες και απόψεις, αλλά όπως και να έχει το Twingo έχει μια ιστορία 20 χρόνων πίσω του και οι δύο εταιρείες διαφέρουν, εχουν διαφορετική ιστορία και διαφορετικό κοινό. Έτσι λοιπόν το νέο μικρό της Renault με αρκετές αλλαγές έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του προκατόχου του και να διεκδικήσει το μερίδιο του στην αγορά.

Κλείσιμο
Ο κινητήρας και η κίνηση του 5θυρου πλέον Twingo είναι πίσω με την κατανομή βάρους να είναι 55% εμπρός – 45% πίσω. Με 2 κινητήρες βενζίνης διαθέσιμους, έναν καινούργιο ατμοσφαιρικό 1000άρη απόδοσης 70 ίππων και τον γνωστό από τα Clio και Captur, Energy TCe 90, των 900 κ.εκ. απόδοσης 90 ίππων, που όμως ξανασχεδιάστηκε κατά το ήμισυ λόγω της κλίσης των 49 μοιρών κατά την τοποθέτησή του στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οδηγικά, κινείται ιδιαίτερα άνετα στον δρόμο, είναι σταθερό και η αίσθηση που σου αφήνει είναι καλή. Το “ελαφρύ” τιμόνι σε κινεί στην πόλη, κάνοντας το παρκάρισμα και τις μετακινήσεις εύκολες. Με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και συχνές αλλαγές στην κίνηση της πόλης, το αυτόματο κιβώτιο είναι κάτι που του λείπει, αλλά από τα μέσα του 2015 θα είναι διαθέσιμο.



Πως βρέθηκε ο κινητήρας πίσω;
Εύλογη ερώτηση που σχετίζεται στο μυαλό αρκετών και πάλι με τη Daimler. Η απάντηση της Renault όμως ήταν πως το αυτοκίνητο είναι 10 cm μικρότερο απο το προηγούμενο μοντέλο και δόθηκε έμφαση στον χώρο των επιβατών όπου με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω, 23 cm ελευθερώθηκαν. Ο δεύτερος λόγος που ο κινητήρας δεν βρίσκεται πλέον εμπρός είναι επειδή δεν εμποδίζει τους τροχούς να στρίβουν στις 45 μοίρες (30 μοίρες το προηγούμενο μοντέλο) και έτσι το αυτοκίνητο να έχει κύκλο στροφής 8,60 μέτρα (περίπου δύο μικρές λωρίδες κυκλοφορίας).

Το νέο Renault Twingo θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας στα τέλη του Οκτώβρη και οι τιμές του θα ανακοινωθούν στα μέσα του ίδιου μήνα. Αναμένεται η βασική έκδοση του αυτοκινήτου με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα να βρίσκεται κάτω από τις 10.000 ευρώ.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης