PROTOTHEMA

Blogs

Κανένας οίκτος για τα τρισάθλια ερπετά!

ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 

Aγαπητή κυρία Κοτρώτσου, άκουσα με προσοχή τις καταγγελίες σας σχετικά με τις λαμογιές και τις λαθροχειρίες των ελληνικών σωματείων της Νέας Αγγλίας. Και καθώς τις άκουγα ηλεκτρικό ρεύμα χτύπησε σαν κεραυνός τη ραχοκοκαλιά μου και όλα τα κύτταρά μου. Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να επουλώσει έστω μια ρανίδα του πόνου σας. Η τραγωδία της μικρής σας κόρης είναι ο αληθινός Γολγοθάς πρώτα για τη Μυρτώ και ύστερα για σας.

Αποφεύγω εντελώς τις γνωστές και ολότελα άχρηστες συνηθισμένες και τυπικές ευχές για σύντομη αποκατάσταση, γρήγορη ενσωμάτωση και μια καλύτερη ζωή. Η αλήθεια είναι πικρή. Η ανελέητη βία που δέχτηκε η Μυρτώ στην Πάρο από εκείνον τον Πακιστανό λαθρομετανάστη θα χαραχτεί εσαεί στην ψυχούλα της. Στη θέση σας θα επιθυμούσα να με καταπιεί η γη. Στη θέση σας θα επιθυμούσα να αρπάξω ένα περίστροφο και να τινάξω τα μυαλά αυτού του άθλιου κτήνους στον αέρα. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού. Στη θέση σας δεν ξέρω κι εγώ τι θα έκανα. Η βαρβαρότητα πιο βάρβαρους μας κάνει!

Ομως έπειτα από δεκαπέντε και τόσους μήνες που πέρασαν από αυτό το εφιαλτικό περιστατικό που εντελώς τυχαία χτύπησε και καθόρισε τη μοίρα σας. Και ύστερα από το δεύτερο περιστατικό που σας συνέβη με τις απάτες αυτών των ελληνικών σωματείων Νέας Αγγλίας, θα επιχειρούσα, στη θέση σας, να ανασυγκροτήσω την παρόρμησή μου και να τακτοποιήσω τη λογική μου.

Θα σκεφτόμουν ως εξής: Ο Αχμέτ Βακάς (αν προφέρω σωστά το όνομά του) προέρχεται από μια κατεστραμμένη περιοχή της υφηλίου. Το πολιτιστικό σοκ που δέχτηκε με τη γεωγραφική μετακίνησή του ήταν τεράστιο και κατακλυσμιαίο. Εννοώ τη μετακίνησή του από το θεοσεβούμενο καθεστώς της χώρας του στην περιρρέουσα, καλοκαιρινή, ελευθεριότητα μιας ευρωπαϊκής, τουριστικής παραλίας.

Ο Αχμέτ, χωρίς καν να τον έχω δει έστω σε φωτογραφία, είναι η τυπική περίπτωση ανθρώπινου ερειπίου. Γι’ αυτόν, όπως και για εκατομμύρια μουσουλμάνους, η γυναίκα είναι τρία πράγματα μαζί: υποζύγιο του άνδρα, αντικείμενο αναπαραγωγής του είδους και εργαλείο ηδονής. Με απλά λόγια, αποθέωση της φαλλοκρατίας και θρίαμβος του σεξισμού. Η γυναίκα, με τις ευλογίες του Υψίστου, είναι πλάσμα δεύτερης, ευτελούς, αναλώσιμης κατηγορίας.

Αλλωστε, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, κι εμείς στον υποτιθέμενα πολιτισμένο δυτικό κόσμο, εξακολουθούμε ακόμα να πορευόμαστε με τις ίδιες με τον Αχμέτ αντιλήψεις για τη γυναίκα. Σε χαμηλότερο επίπεδο, με συγκρατημένες τις ορμές μας, όμως περίπου με την ίδια φαλλοκρατική επιθετικότητα. Κάπως έτσι αντιλαμβανόμαστε τις σχέσεις μας με το άλλο φύλο. Κτηνώδεις βιαστές κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Παντού. Από τη Βοστόνη, πρωτεύουσα των καλύτερων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, μέχρι το Βερολίνο, τη Βιέννη, τη Στοκχόλμη και φυσικά την Αθήνα.

Αν λοιπόν υπάρχουν κάποια ελαφρυντικά για την κτηνώδη συμπεριφορά του. Αν λοιπόν, κυρία Κοτρώτσου, έπειτα από τόσους μήνες αισθανθήκατε συγχώρεση και όχι εκδίκηση, αυτό τιμάει το ήθος και τον ανθρωπισμό σας. Οι τραγωδίες εξανθρωπίζουν και εξαγνίζουν. Μόνο όσοι βιώνουν ακραίες καταστάσεις, μόνο αυτοί συγχωρούν και αληθινά αγαπούν. Ο πόνος σκοτώνει το κτήνος που κατοικεί μέσα μας. Σε άλλους εν υπνώσει. Σε άλλους εν εγρηγόρσει!

Φυσικά όλα αυτά στην περίπτωση που επαληθευτούν οι καταγγελίες σας, ότι δηλαδή κάποια φιλανθρωπικά χρηματικά εμβάσματα για τη νοσηλεία της κόρης σας δεν μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό και ότι μια 16χρονη ξεκίνησε την καμπάνια στο Διαδίκτυο με αποκλειστικό σκοπό να αναδειχθεί πρωταθλήτρια ουμανισμού κι έτσι να καταφέρει να μπει σε ένα πολύ καλό αμερικανικό πανεπιστημιακό ίδρυμα.

Ο Αχμέτ, αγαπητή κυρία, έπραξε με εφαλτήριο την άγρια, ασυγκράτητη παρόρμηση της στιγμής. Με την τύφλωση που προκαλεί η στέρηση και η πείνα. Με την αδίστακτη διάθεση μιας αδηφάγου ανικανοποίητης ορμής. Ενοχος, αλλά κατεστραμμένος και τελειωμένος. Ομως όλοι αυτοί οι γραβατωμένοι, οι κουστουμαρισμένοι, οι τάχα μου πολιτισμένοι, όλοι αυτοί οι φιλάνθρωποι και αλληλέγγυοι, όλοι αυτοί οι συμπολίτες μας, εκλεκτά μέλη της ομογένειας. Οι τάχα μου συμπάσχοντες. Οι δήθεν ανιδιοτελείς ουμανιστές. Αυτοί, λοιπόν, χωρίς να ασκήσουν ίχνος σωματικής βίας στο χαρακωμένο σώμα της κόρης σας, χωρίς να αισθάνονται την παραμικρή σεξουαλική πείνα, εντελώς προσχεδιασμένα, εντελώς οργανωμένα, εντελώς ψυχρά και κυνικά, ασελγούν πάνω στον πόνο και την τραγωδία σας για μία ακόμα φορά.

Στη θέση σας ένα πράγμα θα κυρίευε τη σκέψη μου. Αν όλες αυτές οι καταγγελίες επαληθευτούν, ε τότε κανένα έλεος, ούτε μισό γραμμάριο οίκτου για όλα αυτά τα υποκείμενα, τα τρισάθλια ερπετά!

Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς)02/04/201404:08

Άρα, προφανώς κατανοούμε ότι βάσει μίας τέτοιας θρησκευτικώς επιβαλλομένης "νηστείας", ουσιαστικώς ασιτίας, ο ανθρώπινος οργανισμός αδυνατεί να λειτουργήσει φυσιολογικώς, αναστελλομένων αρχικώς των νοηματικών λειτουργιών(=σκέψεις, γνώσεις, ιδέες, σπουδές κ.λ.π.), εν συνεχεία προφανώς αναστελλομένων των νοητικών λειτουργιών(=μνήμη, αίσθηση χώρου καί χρόνου κ.λ.π.), εν συνεχεία προφανώς απώλεια βάρους, αντικειμενική σωματική αδυναμία, παράλυση οργάνων καί τελικώς θάνατος. Άρα, καλόν είναι να σκεπτόμαστε ότι πολλές φορές, βάσει τέτοιων θρησκευτικών κανόνων, ως οι εκ μέρους μου παρατεθέντες, καλλίστως οι μονοθεϊστικές θρησκείες νομικώς μπορούν καί να θεωρηθούν ως ηθικοί αυτουργοί τέτοιων περιστατικών. Εν ολίγοις, καλόν είναι να σκεπτόμαστε, ότι εν πολλοίς, υπάρχουν καί κάποιοι, όπως ο Δανίκας, γνώστες ορισμένων πραγμάτων, οι οποίοι το υπονοούν, αλλά λόγω των συμβιβαστικών διαθέσεών τους, αρνούνται να το γράψουν ευθαρσώς, προσπαθούντες ως "αριστεροχριστιανοί" καί ταυτοχρόνως "ανθρωπιστές" να συμβιβάσουν τα όντως ασυμβίβαστα επί τέτοιων μειζόνων θεμάτων. Ύλη για φιλοσοφία. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.-

Απάντηση
Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς)27/02/201404:43

5) qΗ της ΣΤ Οικουμενικής Συνόδου(692μ.α.χ.χ.)Αρχαίο κείμενοΟ ετέρω μνηστευθείσαν γυναίκα, έτι τού μνηστευσαμένου ζώντος, πρός γάμου κοινωνίαν αγόμενος, τώ τής μοιχείας υποκείσθω εγκλήματι.ΜετάφρασηΑυτός ο οποίος θα μνηστευθεί γυναίκα άλλου, ενώ ακόμα ζει ο μνηστευσάμενος(=μηνστήρας), οδηγώντας την προς γάμου κοινωνία, να υπόκειται στο έγκλημα της μοιχείας. Σχόλιο: Ας δώσω ένα φανταστικό παράδειγμα.Ο Κώστας έχει αρραβωνιαστεί με την Μαρία. Όμως η Μαρία, τελικά, χωρίς να διαλύσει τον αρραβώνα, παντρεύεται τον Χρήστο. Αυτό το γεγονός, εφόσον ακόμα ο Κώστας ζει, η εκκλησία θα το θεωρήσει μοιχεία. Καί αυτό διότι εκείνη την εποχή, από την εποχή των τελευταίων προχριστιανικών αιώνων καί εξής, στους Εβραίους, η μνηστεία ήταν ισοδύναμη με τον γάμο. Ακόμα, βάσει του ΞΔ' αποστολικού κανόνα, ορίζεται όσον αφορά τους κληρικούς, ότι όσον αφορά τη διατροφή τους, θα πρέπει άπαξ ετησίως να νηστεύουν το Σάββατο ή την Κυριακή, αλλιώς να καθαιρούνται, ενώ οι λαϊκοί αν παραβιάζουν τον επίμαχο κανόνα θα πρέπει να αφορίζονται. Τώρα, εννοιολογικώς ορίζεται βάσει της ερμηνείας του επιμάχου κανόνα, το κάτωθι εννοιολογικό πλαίσιο:ξηροφαγία=μία φορά καθ' όλον το εικοσιτετράωρον ένα κομμάτι ψωμί καί λίγο νερό,λύση νηστείας=καρποί καί φρούτα, όσπρια, έλαιον, οίνος, οστρακοειδή, πριν από την ενάτη πρωϊνήκατάλυση νηστείας=διατροφή όλων ανεξαιρέτως των τροφίμων καθ' όλον το εικοσιτετράωρονΆρα, όταν ο ισλαμισμός επιτάσσει προς τους πιστούς του να μη τρώνε απολύτως τίποτε καθ' όλον το διάστημα της ημέρας, από ανατολής έως δύσεως του Ηλίου, κατά πόσον αυτό συντελεί στη μείωση των ανθρωπίνων αντανακλαστικών καί αντιδράσεων καί ως εκ τούτου, κατά πόσον αυτό συντελεί στην άμεση εκτέλεσιν ορισμένων απτών εγκλημάτων, επί δεδομένης της φανατικής καί απαρέγκλιτης εφαρμογής των επιμάχων θρησκευτικών κανόνων εκ μέρους των ισλαμιστών; Εδώ μήπως υπάρχει κάποια σχετική απάντηση εκ μέρους των ειδικών, όπως των ψυχολόγων, εγκληματολόγων κ.ά. ειδικών επιστημόνων; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Ελπίζω να συνέβαλα σε κάποιους γονίμους προβληματισμούς σας. Ύλη για φιλοσοφία. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.-

Απάντηση
Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχσρνεύς)27/02/201404:06

Ούτε σε κείμενο του Ιπποκράτη, ούτε σε άλλο παρόμοιο Αρχαίο Ελληνικό κείμενο. Σε χριστιανικά κείμενα, καθώς καί στην Παλαιά Διαθήκη μόνον θα βρεθούν τέτοιες λέξεις. Καί είναι καιρός να διαχωρισθούν άπαξ διά παντός τα Ελληνικά από τα Ελληνόγλωσσα κείμενα, εκτός των άλλων καί για τέτοιους λόγους.Διότι δεν μπορούμε να λησμονήσουμε ότι μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όταν διαδόθηκε η Ελληνική γλώσσα καί έγινε διεθνής, έγραψαν στα Ελληνικά καί πολλοί αλλοεθνείς, οι οποίοι δεν έχουν καμμίαν απολύτως σχέση με την Ελλάδα, ασχέτως αν αυτοί έχουν τις συμπάθειες καί τις αντιπάθειές τους στους Έλληνες. Λόγου χάριν, στα Ελληνικά έγραψαν καί οι παρακάτω, των οποίων την καταγωγή σημειώνω σε παρένθεση: Μανέθων(Αιγύπτιος ιερέας), Μάρκος Αυρήλιος(Ρωμαίος αυτοκράτορας), Λουκιανός(Σύριος σοφιστής), Φλάβιος Ιώσηπος(Εβραίος), Φίλων ο Αλεξανδρινός(Εβραίος), οι Εβδομήκοντα(κανονικώς Εβδομήντα Δύο, που μετέφρασαν την Παλαιά Διαθήκη, Εβραίοι), οι οποίοι σε καμμίαν απολύτως περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν Έλληνες. Άρα, άλλο η συγγραφή ενός έργου σε μίαν ορισμένη γλώσσα καί άλλο πράγμα η καταγωγή από αυτό καθεαυτό το συγκεκριμένο έθνος, ώστε να θεωρηθεί κάποιος συγγραφέας καί μέλος του. Έτερον εκάτερον. 2) ΜΔ της εν Λαοδικεία(364μ.α.χ.χ.)Ότι ου δεί γυναίκας εν τώ Θυσιαστηρίω εισέρχεσθαι.ΜετάφρασηΌτι δεν πρέπει να εισέρχονται γυναίκες στο Θυσιαστήριο.3) Ο της ΣΤ Οικουμενικής Συνόδου(692μ.α.χ.χ.)Αρχαίο κείμενοΜή εξέστω ταίς γυναιξίν εν τώ καιρώ τής Θείας λειτουργίας λαλείν, αλλά κατά τήν φωνήν Παύλου τού Αποστόλου, σιγάτωσαν. Ου γάρ επιτέτραπται αυταίς λαλείν, αλλ υποτάττεσθαι, καθώς καί ο νόμος λέγει. Ει δέ τι μαθείν θέλουσιν, εν οίκω τούς ιδίους άνδρας επερωτάτωσαν. ΜετάφρασηΝα μην επιτρέπεται στις γυναίκες στον καιρό της Θείας λειτουργίας να λαλούν, αλλά κατά την φωνή του Αποστόλου Παύλου, να σιγούν. Γιατί δεν έχει επιτραπεί σε αυτές να λαλούν, αλλά να υποτάσσονται, καθώς λέγει καί ο νόμος. Αν όμως θέλουν κάτι να μάθουν, στον οίκο τους άνδρες τους να επερωτούν.4) qA της ΣΤ Οικουμενικής Συνόδου(692μ.α.χ.χ.)Αρχαίο κείμενοΤάς τά αμβλωθρίδια διδούσας φάρμακα, καί τάς δεχομένας τά εμβρυοκτόναδηλητήρια τώ τών φονέων επιτιμίω καθυποβάλλονται.ΜετάφρασηΟι γυναίκες οι οποίες δίνουν εκτρωτικά φάρμακα, καί οι δεχόμενες τα εμβρυοκτόνα δηλητήρια να καθυποβάλλονται στο επιτίμιο των φονέων.

Απάντηση
Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς)27/02/201404:02

Η) Γυναίκα καί Εβραιοχριστιανισμός1) Β Κανόνας του Διονυσίου Αλεξανδρείας(επισκόπου τα έτη 247-265μ.α.χ.χ.)Αρχαίο κείμενοΠερί δέ τών εν αφέδρω γυναικών, ει προσήκεν αυτάς ούτω διακειμένας εις τόν ναόν εισιέναι τού Θεού, περιττόν καί τό πυνθάνεσθαι νομίζω. Ουδέ γάρ αυτάς, οίμαι, πιστάς ούσας καί ευλαβείς, τολμήσειν ούτω διακειμένας, ή τή τραπέζη τή αγία προσελθείν, ή τού σώματος καί τού αίματος τού Χριστού προσάψασθαι. ουδέ γάρ η τήν δωδεκαετή ρύσιν έχουσα πρός τήν ίασιν έθιγεν αυτού, αλλά μόνου τού κρασπέδου. Προσεύχεσθαι μέν γάρ όπως άν έχη τις καί ως άν διάκηται μεμνήσθαι τού Δεσπότου, καί δείσθαι βοηθείας τυχείν, ανεπίφθονον. εις δέ τά άγια τών αγίων, ό μή πάντη καθαρός καί ψυχή, καί σώματι, προσιέναι κωλυθήσεται. Μετάφραση Όμως για τις γυναίκες στο άφεδρο, αν άρμοζε σε αυτές ενώ έτσι διάκεινται να εισέρχονται στον ναό του Θεού, νομίζω ότι είναι περιττό καί να το ζητούν να το μαθαίνουν. Γιατί ούτε αυτές, νομίζω, οι οποίες είναι πιστές καί ευλαβείς, διάκεινται έτσι ώστε να τολμήσουν, ή στην αγία τράπεζα να προσέλθουν, ή το σώμα καί το αίμα του Χριστού να αγγίξουν. γιατί ούτε αυτή που είχε την δωδεκαετή ρύση έθιγε αυτόν για την ίαση, αλλά μόνον το κράσπεδο. Γιατί αφενός το να προσεύχονται πώς να έχει κάποιος καί να θυμίζουν πώς διάκειται ο Δεσπότης καί να ζητούν να τύχουν βοήθειας, είναι κάτι που δεν προκαλεί φθόνο. όμως στα άγια των αγίων, αυτός που δεν είναι παντελώς καθαρός καί στην ψυχή, καί στο σώμα, θα εμποδιστεί να προσέρχεται. Σχόλιο: Με τον όρο άφεδρο οι Εβραίοι(Λευϊτικόν ΙΕ 19, 25) ονομάζουν εκείνο το μέρος του ναού ή της συναγωγής των Εβραίων, στο οποίο οι γυναίκες οι ευρισκόμενες σε περίοδο εμμήνου ρύσεως, έμεναν απομονωμένες τουλάχιστον επί επτά ημέρες κάθε μήνα καί δεν συμμετείχαν στις κύριες θρησκευτικές τελετές. Στον συγκεκριμένο κανόνα, ο Διονύσιος Αλεξανδρείας, ως γνήσιος ακόλουθος αυτής της Εβραϊκής οπτικής, προτρέπει τις χριστιανές γυναίκες, να ακολουθήσουν τις προτροπές της Παλαιάς Διαθήκης. Άρα, όταν ομιλώ για Εβραιοχριστιανισμό ξέρω σαφώς τί εννοώ. Το πλήρες κείμενο για το άφεδρο παρατίθεται στην Παλαιά Διαθήκη, στο Λευϊτικόν, εδάφια ΙΕ 19-30. Για την ιστορία, προκειμένου να σταματήσουν κάποιοι τις ανοησίες ότι τάχα Ο χριστιανισμός εξύψωσε την γυναίκα, τους πληροφορώ ότι η λέξη άφεδρο είναι επινόηση των Εβδομήκοντα, οι οποίοι μετέφρασαν την Παλαιά Διαθήκη στα Ελληνικά καί ότι δεν θα βρεθεί σε κανένα Αρχαίο Ελληνικό κείμενο, οποιουδήποτε συγγραφέα.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία