«Ψάχνοντας» φάρμακο στα εφημερεύοντα φαρμακεία με το smart phone ή με το ποντίκι του η/υ

«Ψάχνοντας» φάρμακο στα εφημερεύοντα φαρμακεία με το smart phone ή με το ποντίκι του η/υ

Medifind: Μια πρωτοποριακή εφαρμογή για τα ελληνικά φαρμακεία - Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν μέσω της εφαρμογής, να αναζητήσουν τα φάρμακα ή τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να επιλέξουν το φαρμακείο που μπορεί να τους εξυπηρετήσει

«Ψάχνοντας» φάρμακο στα εφημερεύοντα φαρμακεία με το smart phone ή με το ποντίκι του η/υ
Μια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για κινητά και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η Medifind, δίνει τη λύση σε ένα… κλασικό ελληνικό πρόβλημα, σε αυτό της (άκαρπης συνήθως) αναζήτησης φαρμάκου από φαρμακείο σε φαρμακείο, είτε λόγω ελλείψεων σκευασμάτων είτε λόγω ωραρίου (των φαρμακείων). Παραφράζοντας το διαφημιστικό μότο «πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε», οι Θεσσαλονικείς επιστήμονες που ίδρυσαν την start up, νεοφυή επί το ελληνικότερον, εταιρία Medifind, θα μπορούσαν να λένε «πρώτα ζούμε και μετά… επινοούμε», καθώς ο προσωπικός τους συχνός Μαραθώνιος να βρουν φάρμακα για τους ίδιους ή τα παιδιά τους τούς οδήγησε πέρα από τη συνήθη γκρίνια για τις αδυναμίες του συστήματος, σε κάτι νέο, δημιουργικό και διαφορετικό, σε μία χρηστική ηλεκτρονική εφαρμογή.
 
«Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση, να ψάχνουμε κάποιο φάρμακο, κάποιοι δε και πολύ  συχνά. Όταν πριν από έναν χρόνο ένας φίλος, ο Λάμπρος Κουρκουβάτης,  μας δήλωσε αποκαμωμένος σε μια συνάντησή μας ότι έψαξε σε 16 φαρμακεία για να βρει ένα  φάρμακο για το παιδί του, κοιταχτήκαμε και είπαμε: Αυτό είναι. Θα δημιουργήσουμε κάτι που θα βρίσκει ποιο φαρμακείο έχει αυτό το φάρμακο που ψάχνουμε. Εύκολα και γρήγορα. Μ’ ένα κλικ» λέει στο «business stories» ο κ. Δημήτρης Τσόγκας, εις εκ των διαχειριστών της Medifind – ο άλλος είναι ο κ. Χρήστος Χαϊδευτός με τον οποίο έχουν μοιραστεί τα χρόνια σπουδών στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ και στη συνέχεια την επαγγελματική ζωή τους ως ηλεκτρολόγοι μηχανολόγοι. Η Μedifind ήταν στροφή στην επαγγελματική τους πορεία αλλά και πρόκληση. Η εφαρμογή τους «τρέχει» μόλις δύο μήνες, από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ωστόσο το δικό τους…τρέξιμο είχε αρχίσει πριν από περίπου έναν χρόνο.
 
«Ζητούμενο ήταν δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που να εξυπηρετεί όσους ψάχνουν κάποιο φάρμακο, καλλυντικό ή άλλο προϊόν που πωλείται σε φαρμακεία. Απευθυνόμαστε σε φαρμακοποιούς και σε εν δυνάμει πελάτες φαρμακείων. Το όφελος του πελάτη είναι ότι εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο. Βρίσκει άμεσα από το κινητό του ποια φαρμακεία έχουν αυτό που θέλει, κι έτσι αφιερώνει το χρόνο του σε εκείνους  που τον έχουν πραγματικά ανάγκη, στην οικογένειά του και τους δικούς του ανθρώπους. Από την άλλη, μεγάλο όφελος έχει και ο φαρμακοποιός γιατί μπορεί και κάνει το φαρμακείο του "φανερό" σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από το συνηθισμένο πελατολόγιο του» εξηγεί ο κ. Τσόγκας.
 
Κλείσιμο
Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν – και για τους πελάτες θα συνεχίσει να είναι δωρεάν. Αντίτιμο ενδεχομένως να κληθεί να καταβάλλει ο ενδιαφερόμενος φαρμακοποιός για την εφαρμογή σε μεταγενέστερη φάση και επέκταση της. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για συσκευές με λειτουργικό iOS, Android και  Windows και μέσω η/υ με τον σύνδεσμο https://m.medifind.gr. Τρία είναι τα βήματα για τους ενδιαφερόμενους: κατεβάζουν την εφαρμογή, ζητούν τα φάρμακα ή τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και επιλέγουν το φαρμακείο που μπορεί να τους εξυπηρετήσει.
 
Τους δύο μήνες που «τρέχει» η εφαρμογή την έχουν «κατεβάσει» 800 χρήστες –κάτοχοι smart phone- και 130 φαρμακοποιοί, κυρίως Θεσσαλονίκη και Αττική. Σύμφωνα με τον κ. Τσόγκα, οι εγγραφές προχωρούν με ταχύ ρυθμό, περίπου 30 νέοι χρήστες και 3 φαρμακοποιοί κάθε μέρα.
 
Ο αρχικός τους στόχος ήταν μέσα στο πρώτο εξάμηνο να έχουν 5.000 εγγραφές ώστε να ξεκινήσουν δυναμικά την προώθηση της εφαρμογής στον χώρο των φαρμακοποιών. «Φαίνεται πως θα τον πετύχουμε. Στο μεταξύ επεξεργαζόμαστε συνεχώς τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την χρήση της Medifind για να βελτιωνόμαστε. Βλέπουμε πχ ότι τα απογεύματα Δευτέρας και Τετάρτης, τα Σαββατοκύριακα και τις βραδινές ώρες γίνεται πολύ μεγάλη χρήση, γεγονός που δείχνει ότι το ωράριο των φαρμακείων συνδέεται με την δύσκολη εξυπηρέτηση των πελατών. Επίσης, σε φάσεις που καταγράφονται ελλείψεις σε φάρμακα, οι πελάτες μας επίσης βασίζονται στην εφαρμογή μας» λέει ο κ. Τσόγκας. Το νεοφυές εγχείρημα υλοποιήθηκε, αλλά οι τέσσερις επιστήμονες που δουλεύουν γι’ αυτό βρίσκονται με το βλέμμα και τη σκέψη στο μέλλον: «αναζητούμε χρηματοδότες, πρέπει να πείσουμε για το εμπορικό αντίκτυπο της ιδέας μας, πιστεύουμε πως η εφαρμογή μας μπορεί να πετύχει και στις γείτονες χώρες και το επιδιώκουμε».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης