Για τρίτη φορά στην διαφημιστική καμπάνια του Stuart Weitzman η σαραντάχρονη Βρετανίδα.
Μπορεί να πλησιάζει τα σαράντα, μπορεί να μάθαμε πρόσφατα οτι ντουμπλάρει το σώμα της σε διαφημιστικά σποτάκια, αλλά η αλήθεια είναι οτι η Kate Moss είναι μια αξία... ανεκτίμητη.
Ειδικά όταν πρόκειται για διαφημίσει παπούτσια. Όπως λέει και ο εκπρόσωπος της εταιρείας "η Kate Moss για μας είναι μια επένδυση. Όλες οι γυναίκες θέλουν να ντυθούν όπως αυτή και να φορέσουν τα παπούτσια της".
Η καμπάνια φέρει έναν αέρα δεκαετίας του '90, που ταυτίζεται αισθητικά με την εποχή και με την περίοδο μόδας που ξεκίνησε να μεσουρανεί η Moss.
Οι ψηλές μπότες πάνω από το γόνατο, τα ρωμαΪκά σανδάλια αλλά και τα τετράγωνα τακούνια ντύνουν τα πόδια της καλλονής, η οποία εκτός από την φωτογραφική καμπάνια γυρίζει και μια τηλεοπτική όπου θα την βλέπουμε να διασχίζει τους δρόμους του Λονδίνου με μια γούνα, μπότες και... το σαγηνευτικό της βλέμμα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.