Αλλάζει η ηγεσία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης

Αλλάζει η ηγεσία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης

Στις προοπτικές του λιμανιού και το έργο που έχει επιτελεσθεί επί της προεδρίας του αναφέρθηκε σήμερα, ο απελθών πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Σταύρος Σταυράκογλου

Αλλάζει η ηγεσία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης
Έχοντας ήδη ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεσή του με το δίκτυο του ΟΣΕ, με την εκβάθυνση να ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, με την υπογραφή των πρώτων επιχειρηματικών συμβολαίων, με τη διαγωνιστική διαδικασία των υδατοδρομίων σε εξέλιξη και με εκδηλωμένο το ενδιαφέρον της Ένωσης Ελλήνων Ιδιοκτητών Πλοίων Κρουαζιέρας για ένταξή του σ’ ένα κυκλικό πρόγραμμα τουρισμού, το λιμάνι - πυλώνας του αναπτυξιακού σχεδιασμού της Αλεξανδρούπολης, πρέπει να παρακάμψει το σκόπελο της δύσκολης δημοσιονομικής συγκυρίας, για να αναδείξει τη δυναμική και τις προοπτικές του. 

Στις προοπτικές του λιμανιού και το έργο που έχει επιτελεσθεί επί της προεδρίας του αναφέρθηκε σήμερα, ο απελθών πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, Σταύρος Σταυράκογλου, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε από κοινού με τον νέο πρόεδρο του Οργανισμού, Χρήστο Δούκα. 

Κλείσιμο
Ο κ. Σταυράκογλου τόνισε ότι «είναι το μοναδικό λιμάνι στην Ευρώπη το οποίο διαθέτει όλους τους άξονες των μεταφορών, λιμάνι, αεροδρόμιο, σιδηρόδρομο, Εγνατία», γεγονός που εκτιμά πως θα συμβάλλει στο να πρωταγωνιστήσει, τις επόμενες δεκαετίες, στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών. 

Τροχοπέδη στην προσέλκυση καταναλωτών που θα συμβάλλουν στην επίτευξη της ανάπτυξης του λιμανιού αποτελεί, σύμφωνα με τον κ. Σταυράκογλου, η μέχρι σήμερα ανύπαρκτη προβολή των μοναδικών χαρακτηριστικών της περιοχής. 

«Δεν έχουμε αναδείξει ό,τι έχει να προσφέρει ο νομός για να είναι ελκυστικός για τον καταναλωτή», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ κατά πόσο είναι ανταγωνιστικό προς το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το λιμάνι της Ραιδεστού στην Τουρκία, σε επίπεδο διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, μετά και την ολοκλήρωση τον Ιούλιο του νέου σύγχρονου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων του, ο κ. Σταυράκογλου τόνισε ότι «ο σιδηρόδρομος είναι το δικό μας συγκριτικό πλεονέκτημα βάσει του κορεσμού που υπάρχει στα στενά των Δαρδανελίων. 

Ωστόσο το λιμάνι της Ραιδεστού λειτουργεί με ιδιωτικούς όρους. Ένα μεγάλο κομμάτι του έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτη, τη στιγμή που εμείς πηγαινοερχόμαστε στο γενικό λογιστήριο, προβλέπουμε τον προϋπολογισμό μας για το 2018 και μιλάμε για Α.Ε. η οποία αν δεν επενδύσει δεν μπορεί να προσβλέπει σε έσοδα. Δυστυχώς πέσαμε σε άσχημη περίοδο. Υπογράψαμε μνημόνιο συνεργασίας με το λιμάνι της Αλεξάνδρειας (μόνο ο Πειραιάς και η Αλεξανδρούπολη), έγινε η Αλεξανδρούπολη το τρίτο λιμάνι μετά του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, είμαστε στα σκαριά να υπογράψουμε ένα συμβόλαιο με εταιρίες της Σμύρνης σε συνεργασία με την ΤΡΕΝΟΣΕ ώστε να μπορέσουν να περάσουν από εδώ και δύο συμβόλαια με το λιμάνι της Νταμιέτας στην Αίγυπτο. Σ’ όλα αυτά τα συμβόλαια υπάρχουν οι ρήτρες ότι αν αλλάξει κάτι σε επίπεδο φορολογικό ή οικονομικό δεν ισχύουν. Έχουμε δηλαδή 4-5 συμβόλαια τα οποία θ’ αρχίσουν να λειτουργούν σε 8-10 μήνες από τώρα από εκεί και έπειτα όμως υπάρχει μια τεράστια δυσπιστία, και μια στάση αναμονής απ’ όλες τις επιχειρήσεις αναφορικά με το τι μέλει γενέσθαι στον τομέα της ελληνικής οικονομίας, μ’ όλα αυτά που συμβαίνουν. Αυτό το κλίμα της αβεβαιότητας δεν μπορεί να βοηθήσει στη σύναψη επιχειρηματικών συμβολαίων". 

Από την πλευρά του ο νέος πρόεδρος Χρήστος Δούκας, δήλωσε ότι στόχος και της νέας διοίκησης παραμένει η ανάδειξη του λιμανιού ώστε να πρωταγωνιστήσει στην ανάπτυξη της Αλεξανδρούπολης και της ευρύτερης περιοχής.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης