Επιχειρηματικότητα πρώτου βαθμού συγγενείας

Επιχειρηματικότητα πρώτου βαθμού συγγενείας

Η Πέγκυ, ο Αλέξανδρος, το μέλι, τα βότανα και ένα εκκολαπτήριο startup εταιρειών

Επιχειρηματικότητα πρώτου βαθμού συγγενείας
Ποιος μπορεί να «εκπαιδεύσει» ποιoν; Ο γιoς τη μητέρα ή η μητέρα τον γιο; Δύσκολη η απάντηση στην περίπτωση της κας Πέγκυ Ρούστα και του γιου της, Αλέξανδρου Ρούστα. Η μητέρα πριν από 5 χρόνια επέλεξε να κάνει μια στροφή στην ήδη μακρόχρονη επαγγελματική και επιχειρηματική πορεία της – από τα ρούχα ασχολήθηκε με τις εξαγωγές επώνυμων συσκευασμένων προϊόντων της ελληνικής γης (μέλι και άγρια βότανα).

Κλείσιμο


Ο γιος, επικεφαλής του iqbility – η πρωτοποριακή πρωτοβουλία του Ομίλου Quest σε συνεργασία με το PJ Tech Catalyst fund-, είναι ένα από τα πλέον προβεβλημένα νέα πρόσωπα της δυναμικής startup σκηνής. Ο ρόλος του Αλέξανδρου στο πλαίσιο αυτού του εκκολαπτήριου νεοφυών επιχειρήσεων έχει τύχει γενικότερης αναγνώρισης και αποδοχής και ο ίδιος έχει κάθε δικαίωμα να υπερηφανεύεται ότι συνέβαλε να σταθούν στα πόδια τους αρκετές νέες επιχειρήσεις που προσήλθαν στα γραφεία δίπλα από το Πάντειο με καλές, αξιοποιήσιμες ιδέες.



Γνώρισα τη μητέρα του Αλέξανδρου σε μια εκδήλωση πίσω από ένα πάγκο που είχε αραδιάσει τα προϊόντα της ανάμεσα σε πολλά νέα παιδιά που έψαχναν τον δρόμο τους για την επιτυχία. Το κύριο χαρακτηριστικό της ήταν ότι είχε και η ίδια εκείνο τον νεανικό ενθουσιασμό που συνοδεύει όλους τους δημιουργικούς ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας. Η κα Ρούστα από μόνη της είναι ένας… business incubator. Τα αποτελέσματα της «δεύτερης καριέρας» της το αποδεικνύουν χωρίς περιττές λεζάντες [περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της κας Ρούστα στη διεύθυνση www.nutrigreece.com]. 



Για να μην… πλατιάζω, ζήτησα από την ίδια να μου μιλήσει για τη «δεύτερη καριέρα». Δεν είχε αντίρρηση και μου έστειλε ένα μικρό σε έκταση αλλά πυκνό σε πληροφορίες κείμενο. Είναι αυτό που ακολουθεί: «Μετά από πολλά ταξίδια σε διάφορα μέρη του κόσμου, για επαγγελματικούς συνήθως λόγους, παρατήρησα ότι τα ξεχωριστά ελληνικά προϊόντα που πολλές φορές δεν είναι απλώς καλά αλλά άριστα -και, όχι σπάνια, μοναδικά- έλειπαν από τις προθήκες και τα ράφια αξιόλογων καταστημάτων του εξωτερικού. Μάλιστα κατακλύζονταν από προϊόντα άλλων χωρών πολλές φορές αμφίβολης ποιότητας και αξίας. Έτσι εδώ και πέντε περίπου χρόνια αποφασίσαμε να εξάγουμε και να κάνουμε γνωστό στο εξωτερικό το φυσικό, ελληνικό και ανεπεξέργαστο μέλι όπως και τα ελληνικά αυτοφυή (άγρια) βότανα, γνωστά και από την αρχαιότητα για τις ξεχωριστές και μοναδικές τους ιδιότητες.



»Η προσπάθεια ήταν μεγάλη και το εγχείρημα δύσκολο! Με συγκίνηση όμως διαπίστωσα ότι αναγνωρίστηκε η ποιότητα και η ποικιλία γεύσεων του αυθεντικού φυσικού ελληνικού μελιού, σε πολλές χώρες και κυρίως σε καταστήματα delicatessen. 
Οι μελισσοκόμοι μας βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα ελληνικά βουνά ώστε να μπορούμε να συλλέγουμε από κάθε περιοχή ό,τι πιο ποιοτικό μπορεί να μας προσφέρει, με τον πιο αυθεντικό και υγιεινό τρόπο, μακριά από ουσίες ή επεξεργασίες που μπορούν να αλλοιώσουν ή να υποβαθμίσουν το προϊόν. Τα αυτοφυή βότανα τα συλλέγουν οι συνεργάτες μας από τα ελληνικά βουνά σε μεγάλο υψόμετρο, με απόλυτο σεβασμό σ’ αυτά τα σπάνια προϊόντα που τα περισσότερα εκ των οποίων δεν συναντάμε σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου.



»Μεγάλη χαρά για μας και αναγνώριση για τη χώρα μας είναι όταν μας επιλέγουν μεγάλα deli καταστήματα που αναγνωρίζουν την υψηλή διατροφική αξία των ελληνικών προϊόντων. Τα δύο τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαστε και στην ελληνική αγορά με την πίστη πως θα τύχουμε της ίδιας αναγνώρισης από τους συμπατριώτες μας που τόσο καλά αναγνωρίζουν και εκτιμούν τα προϊόντα όταν είναι φυσικά, ανεπεξέργαστα και ελληνικά».


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης