Από πού να πάρεις πρωτεϊνη, αν έκοψες το κρέας

χaloumi

Ιδού οι εναλλακτικές

Μαύρες φακές: Μόλις 1/4 φλ. τσαγιού μαύρες φακές έχει 12 γρ. πρωτεΐνης. Επίσης παίρνεις από αυτές σίδηρο και φυτικές ίνες. Έρευνες έχουν δείξει πως οι τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τον κίνδυνο να εμφανίσεις υψηλή πίεση και διαβήτη. Για να μαγειρέψεις τις φακές θα πρέπει πρώτα να τις μουλιάσεις σε νερό για 20 λεπτά. Βάλ’τις σε σαλάτες ή και σε σούπες. Ανακάτεψέ τις με λαχανικά, βότανα και ένα dressing λεμονιού και έχεις έτοιμο το τέλειο γεύμα.

Χαλούμι: Το χαλούμι δεν έχει μόνο υπέροχη γεύση αλλά και 7 γρ. πρωτεΐνης στην κάθε μερίδα του. Σε αντίθεση με άλλα τυριά το χαλούμι μπορεί να ψηθεί στο γκριλ ή και να τηγανιστεί χωρίς να λιώσει. Το εξωτερικό του θα γίνει τραγανό και το εσωτερικό του θα διατηρήσει τα ζουμιά του. Πέρνα ένα κομμάτι χαλούμι από το τηγάνι για 2 λεπτά από την κάθε μεριά και σέρβιρέ το με μέλι. Επίσης μπορείς να το ρίξεις σε σαλάτες ή να το βάλεις και σε σάντουιτς για το γραφείο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

aglia-kiriakou

Καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του νοσοκομείου Παίδων Αγλαϊα Κυριακού με θέμα 
«Ρητορική του μίσους στο διαδίκτυο»: πώς μπορούν να την αναχαιτίσουν οι νέοι;